Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
scooby
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Příspěvek od scooby »

Zdar, chtěl bych se zeptat, zda jsou s tímhle modelem nějaké trable, zejména co se týče automatické převodovky. Měl jsem a mám zatím vše v manuálu a s touhle převodovkou nemám zkušenosti.
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Příspěvek od Tapan »

Z převodovky bych neměl strach, když se jí pravidelně mění náplň (asi po 60 tis. km?), tak jsou spolehlivé. S tím atmo dvoulitrem to na žádné závodění nebude, ale na příjemné klidnější svezení stačí :-)
V téhle generaci se trochu projevilo šetření, zejména na materiálech v interiéru, pokud vím...taky se ne každému líbí design, někteří pláčou, že už to nemá bezrámová okna atd...ale motor a převodovka v téhle variantě by měla být v poho. Každopádně se vyhni dieslu :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
scooby
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Příspěvek od scooby »

Dík, já to chci jako druhý auto pro ženu, svezla se automatem a chce automat :) Diesel neřeším, s benzínem teda 2.0 boxerem zkušenosti mám (Impreza 2.0 GX GD/GG a Legacy 2.0 BM) Nafta je průser. A co do krásy, na to taky kašlu. Sice ten hatch byl asi trochu přešlap, ale chci spolehlivý pohon, i když několik let zima nebyla, jsem přeci jen z Trutnova a chci se dostat v zimě kam chci já, dát blinkr předjet předohraby a tradá. V práci jezdím výhradně automatem (DSG) a dokonce bych vyměnil dneska i to svoje Lego za automat. Asi jsem nějak zlenivěl a nebo to je věkem. Člověk přestal závodit a začal se kochat :)
Mě šlo hlavně o ten automat, jestli se to ne*ere. Dík za reakci.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Příspěvek od VDC »

Jirko automatu se neboj. Pokud to auto dostávalo nějakou normální péči a jinak je slušný, tak automat rozhodně není žádná bolest. Problémy s nimi nejsou. Jestli to řadí hladce bez kopání, tak to bude sloužit dobře.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Příspěvek od HonzaCZ »

Jo, je to pořád ten samej 4kvalt automat z 80. - 90. let. Žádný velký inovace. Dávalo se to i do turbín (Imprezy, Forestery), takže bych se toho úplně nebál, pokud se to neprojevuje při zkušební jízdě nějak blbě.

Zaměřil bych se na:
- zkusit prořadit všechny režimy na místě, jestli to nekopne
- jestli to nekope při řazení pod zátěží nebo při ostřejším rozjezdu
- jestli to nekope při blokování měniče - ustálená jízda 50+ km/h
- jestli se správně připojuje a zejména odpojuje zadní náprava (jestli se auto nezastaví nebo nebrzdí v ostřejší zatáčce)
- a to všechno předchozí ideálně za tepla i za studena
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
scooby
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Příspěvek od scooby »

Díky za rady. Koukám, koukám ale moc se jich teda na trhu nenabízí, možná šeredná Impreza XV BiFuel, zřejmě Itálie. Ale kdo si počká, ten se dočká. Ještě jednou dík.
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“