Stránka 1 z 1

Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Napsal: pon čer 29, 2020 9:54 am
od scooby
Zdar, chtěl bych se zeptat, zda jsou s tímhle modelem nějaké trable, zejména co se týče automatické převodovky. Měl jsem a mám zatím vše v manuálu a s touhle převodovkou nemám zkušenosti.

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Napsal: pon čer 29, 2020 10:46 am
od Tapan
Z převodovky bych neměl strach, když se jí pravidelně mění náplň (asi po 60 tis. km?), tak jsou spolehlivé. S tím atmo dvoulitrem to na žádné závodění nebude, ale na příjemné klidnější svezení stačí :-)
V téhle generaci se trochu projevilo šetření, zejména na materiálech v interiéru, pokud vím...taky se ne každému líbí design, někteří pláčou, že už to nemá bezrámová okna atd...ale motor a převodovka v téhle variantě by měla být v poho. Každopádně se vyhni dieslu :-)

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Napsal: pon čer 29, 2020 11:42 am
od scooby
Dík, já to chci jako druhý auto pro ženu, svezla se automatem a chce automat :) Diesel neřeším, s benzínem teda 2.0 boxerem zkušenosti mám (Impreza 2.0 GX GD/GG a Legacy 2.0 BM) Nafta je průser. A co do krásy, na to taky kašlu. Sice ten hatch byl asi trochu přešlap, ale chci spolehlivý pohon, i když několik let zima nebyla, jsem přeci jen z Trutnova a chci se dostat v zimě kam chci já, dát blinkr předjet předohraby a tradá. V práci jezdím výhradně automatem (DSG) a dokonce bych vyměnil dneska i to svoje Lego za automat. Asi jsem nějak zlenivěl a nebo to je věkem. Člověk přestal závodit a začal se kochat :)
Mě šlo hlavně o ten automat, jestli se to ne*ere. Dík za reakci.

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Napsal: pon čer 29, 2020 12:39 pm
od VDC
Jirko automatu se neboj. Pokud to auto dostávalo nějakou normální péči a jinak je slušný, tak automat rozhodně není žádná bolest. Problémy s nimi nejsou. Jestli to řadí hladce bez kopání, tak to bude sloužit dobře.

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Napsal: pon čer 29, 2020 8:53 pm
od HonzaCZ
Jo, je to pořád ten samej 4kvalt automat z 80. - 90. let. Žádný velký inovace. Dávalo se to i do turbín (Imprezy, Forestery), takže bych se toho úplně nebál, pokud se to neprojevuje při zkušební jízdě nějak blbě.

Zaměřil bych se na:
- zkusit prořadit všechny režimy na místě, jestli to nekopne
- jestli to nekope při řazení pod zátěží nebo při ostřejším rozjezdu
- jestli to nekope při blokování měniče - ustálená jízda 50+ km/h
- jestli se správně připojuje a zejména odpojuje zadní náprava (jestli se auto nezastaví nebo nebrzdí v ostřejší zatáčce)
- a to všechno předchozí ideálně za tepla i za studena

Re: Impreza 2.0 AT, model 2007–2014 EJ204

Napsal: čtv črc 02, 2020 8:42 am
od scooby
Díky za rady. Koukám, koukám ale moc se jich teda na trhu nenabízí, možná šeredná Impreza XV BiFuel, zřejmě Itálie. Ale kdo si počká, ten se dočká. Ještě jednou dík.