Jizdní režimy

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od mnov »

HonzaCZ píše:Tak je IMHO hlavně zajímavý u automatu. Hodně tahá motorem, málo podřazuje. To je pro mě hlavní rozdíl. Docela mě to i baví, protože na běžný ježdění to zbytečně nevytáčí motor ani při větším sešlápnutí plynu. Třílitrová H6 toho celkem dost utáhne i v nízkých otáčkách, ale na to stejně poměrně brzy jde do otáček. Na to snese mnohem víc. Kdyby tak šel ten plyn do 100 %.... chjooooo
To je pěkný režim. To by se mi líbylo na Impreze. :-)
Podle mého názoru v tomto režimu nemůže otevřít naplno plyn, protože by z toho pak musel být jiný režim, než bylo zamýšleno.
Když v tomto režimu sepne kickdown, nepřejde na jinou mapu?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od mnov »

Ještě jsem si všiml toho vypnutí DTC (např. P420). Co jsem tak koukal, mělo by to fungovat. To co jsem našel jsou zkušenosti z jiných kontinentů. :-)
Zajímalo by mě, zda to dá po zakázání P0420 readiness kody přes OBD?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21933
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od HonzaCZ »

U BL/BP je throttle by wire a není tam vůbec kickdown spínač. Kickdown to simuluje jenom softwarově. Bohužel ani při plném a razantním, řekl bych třeba až nouzovém sešlápnutí plynu to prostě nedá plnej krouťák. Což je fakt škoda, z důvodů, co jsem už psal. Nic to nepřepíná. Můžeš na tom stát na , jak dlouho chceš a stejně to prostě víc nejede.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21933
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od HonzaCZ »

mnov píše:Ještě jsem si všiml toho vypnutí DTC (např. P420). Co jsem tak koukal, mělo by to fungovat. To co jsem našel jsou zkušenosti z jiných kontinentů.
Zajímalo by mě, zda to dá po zakázání P0420 readiness kody přes OBD?
Můžu sehnat vybavení na flashování a někomu to flashnout. Rád si to vyzkouším. Bez záruky. :-DDD
Přímo v tom RomRaideru píšou, že off-road use only. Ty readiness kódy jsou zajímavá myšlenka. Taky by mě to zajímalo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7827
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od mnov »

HonzaCZ píše:]Můžu sehnat vybavení na flashování a někomu to flashnout. Rád si to vyzkouším. Bez záruky.
Přímo v tom RomRaideru píšou, že off-road use only. Ty readiness kódy jsou zajímavá myšlenka. Taky by mě to zajímalo.
Tak já zatím výfuk zavařil (tedy spíš zalátal :-), tak se na flash nehlásím. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
imagiag
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 384
Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
Jméno a příjmení: Petr Vlk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od imagiag »

tak [S#] nezůstává navoleno po "restartu" ani při teplém motoru, nastartuje to do
skuby
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 278
Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
Jméno a příjmení: Radek Kubata
Bydliště: Budějky

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od skuby »

Jak tady psal Honza, na Legu GT (2,5turbo 5AT SIdrive) pozoruju bohužel to samý...
Proč bohužel? Na I to prostě nedá plnej výkon ani zaboha: jel jsem tudle (nezkušen, auto 2 měsíce) do kopce z Netolic směr ČB (prostě celkem normální kopec & stoupací dvojpruh) v klidu 120 na I, dojíždí mě Octa1 TDI, šlapu plnej a Octa mě v klidu předjíždí a valí dál... ::-((( Příště píp a S#...
Jezdím na I právě proto, že to dýl drží kvalt (2,5 teda dole nemá ty Nm co H6) než podřadí. Ale zas to hned odřazuje nahoru při ubrání plynu, takže v kopcovitým terénu musim jezdit na manuál, jinak to furt lítá hore/dole. >:-&
Jenže v manuálu to zas, když už se mu otáčky zdaj nízký na to, kolik šlapu plyn, místo podřazení jen odemkne měnič a jedu ala skútr...
Nevadí mi automat, když často řadí, jenže vono to navalí 5ku & odemkne měnič, páč to překvapivě na 1800ot nevyjede že...
Auto mám přes půl roku a v podstatě jsem nenašel režim I/S & A/M tak, abych byl spokojenej při pohodový jízdě... Tak jsem se vybrečel a babo raď... Máte někdo podobný zkušenosti nebo mám něco špatně?
Pro úesá to dělali i s manuálem ::-(((
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k

ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1278
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Jizdní režimy

Příspěvek od strider »

strider píše: Cili mapa motoru je stejna, cisla jsou jen jedna, jen jsou 'namapovany', na jinou polohu seslapnuti pedalu.
Jo vlastne, uz sem se predbezne zeptal povolanych a potvrdili mi tuhle moji domnenku. Opravdu jsou to jen hratky s plyn. pedalem a nic jinyho to nedela, kdyz se preladi motor tak SI drive bude fungovat dal, jen proste s tim jinak naladenym motorem. Takze dle gusta kazdeho soudruha, ja budu auto dal ridit celou delkou pedalu na linearni
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“