Tak na nejvyšší hodnotě 192000 km je skoro všechno, kromě klínových řemenů (1) a rozvodového řemene (2), ty by se ale měly nechat vyměnit na 168000 km.
Takže:
Motorový olej a filtr (3, 4)
Chladivo (5) vyměnit a inspekce chladiče, hadic
Palivový filtr (6) vyměnit a inspekce palivového systému
Vzduchový filtr (7)
Svíčky (8)
Oleje v diferenciálech, převodovce, automatické převodovce (9 / 10) prý jen inspekce, ale měnil bych, pokud ještě měněno nebylo
Brzdovka (11) vyměnit
Brzdové kotouče a destičky (12) - inspekce, případně vyměnit, ale to je snad normální
Prachovky přední i zadní osy, kontrola kloubů (12) kontrola, případně vyměnit
Parkovací brzda - pakny a buben (13) - kontrola
Brzdové vedení, funkce brzd a parkovací brzdy (14) - kontrola
Funkce spojky (15) - kontrola
Řízení a odpružení (16) - kontrola
Kontrola a lubrikace ložisek kol (17) - doporučená kontrola
(Vůle ventilů (19), pokud nebyla kontrolována na 168000 km)
Vyvážení kol (20)
Některé intervaly jsou zkrácené, pokud se s autem jezdí ve ztížených podmínkách nebo krátké trasy. Ale vzhledem k tomu, že se dělá skoro všechno, udělal bych všechno
Všechno, co v autě teče a nebylo to děláno nedávno, bych udělal. K tomu ventily a rozvody. Zbytek mi přijde jako běžná kontrola (brzdy, pneumatiky, ...) kterou dělám nahodile, rozhodně ale častěji než třeba po 20tkm. Brzdy kontroluju vždy když přezouvám, třeba.
Uvidíme jestli se něco dozvíme v českém manuálu, ale pokud tam nebudou věci navíc, jen třeba odlišné intervaly, tak to bude podle mě na 200tkm beztak skoro stejně.
Klidně se ještě poptej, jestli tě zajímá víc než ta tabulka. Poznámky jen říkají, kdy se intervaly mají zkrátit, což ti na 200tkm může být vlastně jedno