Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Uživatelský avatar
roura74
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2017
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Ondřej Horák
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od roura74 »

No a pak si jednu nedej. volvo je taky docela hezký a pasát CC se mi líbí hned od začátku. Hezkejch aut je spousta, jen trefit na to který je vyrobený ve středu.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021

EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od Doro »

Ano Volvo není bezchyby. Majitel naší firmy jel na dovolenou, ale vrátil se po svých - XC70 zůstalo nepojízdné v zahraničí ::-DD: ::-DD: ....škodolibý úsměv sem měl, to joooo ::-DDD: ::-DDD:
Největším problémem sou stejně nové díly. Co je staré, většinou funguje, po výměně to de do kytek :725:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Piter
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 50
Registrován: pon dub 12, 2010 9:56 pm

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od Piter »

tak jsem navstivil Subaru Frydek-Mistek a zacal se vyptavat na problemy se spojkou.Alespon mi technik nic nezapiral a rekl,z uz resil problemy se spojkou u dyzla na foresteru.Pry se uplne spalila na padrt.Meli tam na to technika ze Subaru CR a taky tvrdi,ze se o to velice zajimalo i Subaru primo z Japonska,protoze to jiste neni ojedinely pripad.Subaru pry tvrdi,ze spojka je navrzena dobre,ale ze je asi mala lamela a tak by ji melo nahrazovat novou o vetsim prumeru a mozna i lepsim materialu a tim by mel byt problem vyresen.Kdy se tak stane to nevim,ale pocitam,ze dost brzy.Co vim ale urcite,ze si to majitele budou hradit ze sveho.Odhaduji cenu opravy nejakych 10-12 tisic,lamela,pritlacak,lozisko a prace.Pokud by musel byt menen i setrvak cena se pak zvedne nekde kolem 35000 kc.
Kdyby se tim problem vyresil,obetoval bych se a lamelu dal novou.Nerikam,ze je jednani Subaru ferove,ale kdyz uz to auto mam a daji mi alespon reseni na problem,tak si auto radeji necham i pres nutnost investic.Preci jen funguje zatim spolehlive a jeste lepe se s nim jezdi.
Uživatelský avatar
Dan
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 134
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od Dan »

no a jsme u toho problému, je absurdní si říct, tak to ty prachy tam dám, jen ať mě to zbaví problémů, tak takhle by to fungovat nemělo, ale jak koukám, funguje to
Uživatelský avatar
pavelotb2016
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 201
Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od pavelotb2016 »

Ja musim potvrdit, ze po prvnim roku s OTB MY16 diesel a po najezdu cca 16k mi to nevzalo zadny olej. Drzim se doporuceni motor nepodtacet a radim az nad 2200 ot. Na doporuceni PP na razeni vyse moc nereflektuji. To zacina blikat snad uz kolem 1500 ot.


Sent from my iPhone using Tapatalk
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od outback »

Doporučení PP není určené pro normální jízdu - je to pro měření spotřeby v oficiálním cyklu. Pro auta s manuálem je předepsáno kdy jak řadit (nevýhodně vysoko), nebo pokud je PP tak se smí řadit podle PP => doporučení PP je naladěné na minimální spotřebu bez ohledu na vibrace, komfort, životnost atd.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
pavelotb2016
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 201
Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od pavelotb2016 »

outback píše:Doporučení PP není určené pro normální jízdu - je to pro měření spotřeby v oficiálním cyklu. Pro auta s manuálem je předepsáno kdy jak řadit (nevýhodně vysoko), nebo pokud je PP tak se smí řadit podle PP => doporučení PP je naladěné na minimální spotřebu bez ohledu na vibrace, komfort, životnost atd.
Mam manual a PP indikuje radit velmi nizko, jak pisete zrejme na spotrebu.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od SCOOTER »

Dle PP se řídit nedá. ..ani u služebního Transitu na to nereaguji,řadím dle pocitu a potřeby auto zrychlit...jinak by to bylo často pod otáčkami...sorry za offtopic.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od spm »

Má na to alespoň nějaký vliv zatížení motoru nebo to fakt čistě indikuje jenom podle otáček?
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od VDC »

Neřídí se to zatížením, je to úplně na hovno a to ve všech autech a všech motorizacích.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od spm »

Tak to je ale pěkná píčovina :-DDD Bych to přelepil černou páskou, ať na to nevidim :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od VDC »

Já taky, ale moje prehistorické stroje takové vychytávky nemají, tak to nemusím řešit. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od outback »

U koncernu to jde obvykle vypnout, což jsem většinou využil. Někdy jsem si pro zábavu zkusil podle toho řadit, ale nejsem takový prase, abych tak ničil motor byť i aut z půjčovny.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
demeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř lis 30, 2016 9:10 pm
Bydliště: Praha

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od demeter »

VDC píše:Neřídí se to zatížením, je to úplně na hovno a to ve všech autech a všech motorizacích.
Na Legu se to dá vypnout šaškováním s těma tyčinkama vedle budíků (viz. manuál).

V manuálu je tabulka rychlostí a doporučených rychlostních stupňů a mě přišlo, že indikátor tomu víceméně odpovídá. Taky to ignoruju a řadím podle otáček a pocitově podle zvuku motoru. Nicméně tak nějak nevidím důvod, proč by PP neměl použitelně vědět kdy řadit, když u automatů to stejně dělá sám? Existuje nějaký opravdu relevantní zdroj, k čemu ten indikátor lze použít?
Uživatelský avatar
pavelotb2016
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 201
Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm

Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem

Příspěvek od pavelotb2016 »

demeter píše:
Na Legu se to dá vypnout šaškováním s těma tyčinkama vedle budíků (viz. manuál).

V manuálu je tabulka rychlostí a doporučených rychlostních stupňů a mě přišlo, že indikátor tomu víceméně odpovídá. Taky to ignoruju a řadím podle otáček a pocitově podle zvuku motoru. Nicméně tak nějak nevidím důvod, proč by PP neměl použitelně vědět kdy řadit, když u automatů to stejně dělá sám? Existuje nějaký opravdu relevantní zdroj, k čemu ten indikátor lze použít?
Pokud PP primarne zohlednuje spotrebu a nebere vpotaz zatizeni motoru, teplotu motoru a dalsi, pak to pouzitelne univerzalne neni, aniz bych skodil motoru.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“