Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
- roura74
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2017
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Horák
- Bydliště: Ruda u Rýmařova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
No a pak si jednu nedej. volvo je taky docela hezký a pasát CC se mi líbí hned od začátku. Hezkejch aut je spousta, jen trefit na to který je vyrobený ve středu.
Tribeca 2008 Executive
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
________&________
Toyota RAV4 PHEV 2021
EX: Levorg 2017 Sport, Forester 2007 SG, Legacy GT 2010
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Ano Volvo není bezchyby. Majitel naší firmy jel na dovolenou, ale vrátil se po svých - XC70 zůstalo nepojízdné v zahraničí ::-DD: ::-DD: ....škodolibý úsměv sem měl, to joooo ::-DDD: ::-DDD:
Největším problémem sou stejně nové díly. Co je staré, většinou funguje, po výměně to de do kytek :725:
Největším problémem sou stejně nové díly. Co je staré, většinou funguje, po výměně to de do kytek :725:
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
tak jsem navstivil Subaru Frydek-Mistek a zacal se vyptavat na problemy se spojkou.Alespon mi technik nic nezapiral a rekl,z uz resil problemy se spojkou u dyzla na foresteru.Pry se uplne spalila na padrt.Meli tam na to technika ze Subaru CR a taky tvrdi,ze se o to velice zajimalo i Subaru primo z Japonska,protoze to jiste neni ojedinely pripad.Subaru pry tvrdi,ze spojka je navrzena dobre,ale ze je asi mala lamela a tak by ji melo nahrazovat novou o vetsim prumeru a mozna i lepsim materialu a tim by mel byt problem vyresen.Kdy se tak stane to nevim,ale pocitam,ze dost brzy.Co vim ale urcite,ze si to majitele budou hradit ze sveho.Odhaduji cenu opravy nejakych 10-12 tisic,lamela,pritlacak,lozisko a prace.Pokud by musel byt menen i setrvak cena se pak zvedne nekde kolem 35000 kc.
Kdyby se tim problem vyresil,obetoval bych se a lamelu dal novou.Nerikam,ze je jednani Subaru ferove,ale kdyz uz to auto mam a daji mi alespon reseni na problem,tak si auto radeji necham i pres nutnost investic.Preci jen funguje zatim spolehlive a jeste lepe se s nim jezdi.
Kdyby se tim problem vyresil,obetoval bych se a lamelu dal novou.Nerikam,ze je jednani Subaru ferove,ale kdyz uz to auto mam a daji mi alespon reseni na problem,tak si auto radeji necham i pres nutnost investic.Preci jen funguje zatim spolehlive a jeste lepe se s nim jezdi.
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
no a jsme u toho problému, je absurdní si říct, tak to ty prachy tam dám, jen ať mě to zbaví problémů, tak takhle by to fungovat nemělo, ale jak koukám, funguje to
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Ja musim potvrdit, ze po prvnim roku s OTB MY16 diesel a po najezdu cca 16k mi to nevzalo zadny olej. Drzim se doporuceni motor nepodtacet a radim az nad 2200 ot. Na doporuceni PP na razeni vyse moc nereflektuji. To zacina blikat snad uz kolem 1500 ot.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Doporučení PP není určené pro normální jízdu - je to pro měření spotřeby v oficiálním cyklu. Pro auta s manuálem je předepsáno kdy jak řadit (nevýhodně vysoko), nebo pokud je PP tak se smí řadit podle PP => doporučení PP je naladěné na minimální spotřebu bez ohledu na vibrace, komfort, životnost atd.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Mam manual a PP indikuje radit velmi nizko, jak pisete zrejme na spotrebu.outback píše:Doporučení PP není určené pro normální jízdu - je to pro měření spotřeby v oficiálním cyklu. Pro auta s manuálem je předepsáno kdy jak řadit (nevýhodně vysoko), nebo pokud je PP tak se smí řadit podle PP => doporučení PP je naladěné na minimální spotřebu bez ohledu na vibrace, komfort, životnost atd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Dle PP se řídit nedá. ..ani u služebního Transitu na to nereaguji,řadím dle pocitu a potřeby auto zrychlit...jinak by to bylo často pod otáčkami...sorry za offtopic.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Má na to alespoň nějaký vliv zatížení motoru nebo to fakt čistě indikuje jenom podle otáček?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Neřídí se to zatížením, je to úplně na hovno a to ve všech autech a všech motorizacích.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Tak to je ale pěkná píčovina Bych to přelepil černou páskou, ať na to nevidim
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49150
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Já taky, ale moje prehistorické stroje takové vychytávky nemají, tak to nemusím řešit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
U koncernu to jde obvykle vypnout, což jsem většinou využil. Někdy jsem si pro zábavu zkusil podle toho řadit, ale nejsem takový prase, abych tak ničil motor byť i aut z půjčovny.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Na Legu se to dá vypnout šaškováním s těma tyčinkama vedle budíků (viz. manuál).VDC píše:Neřídí se to zatížením, je to úplně na hovno a to ve všech autech a všech motorizacích.
V manuálu je tabulka rychlostí a doporučených rychlostních stupňů a mě přišlo, že indikátor tomu víceméně odpovídá. Taky to ignoruju a řadím podle otáček a pocitově podle zvuku motoru. Nicméně tak nějak nevidím důvod, proč by PP neměl použitelně vědět kdy řadit, když u automatů to stejně dělá sám? Existuje nějaký opravdu relevantní zdroj, k čemu ten indikátor lze použít?
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Moje (negativní) zkušenosti s boxer dieslem
Pokud PP primarne zohlednuje spotrebu a nebere vpotaz zatizeni motoru, teplotu motoru a dalsi, pak to pouzitelne univerzalne neni, aniz bych skodil motoru.demeter píše:
Na Legu se to dá vypnout šaškováním s těma tyčinkama vedle budíků (viz. manuál).
V manuálu je tabulka rychlostí a doporučených rychlostních stupňů a mě přišlo, že indikátor tomu víceméně odpovídá. Taky to ignoruju a řadím podle otáček a pocitově podle zvuku motoru. Nicméně tak nějak nevidím důvod, proč by PP neměl použitelně vědět kdy řadit, když u automatů to stejně dělá sám? Existuje nějaký opravdu relevantní zdroj, k čemu ten indikátor lze použít?
Sent from my iPhone using Tapatalk