Subaru Outback 3,0i H6
Subaru Outback 3,0i H6
Dobrý den uvažuji o koupi Subaru Outback 3,0i H6 okolo 250000km bez lpg,mám dotaz jestli by mi někdo neporadil na co si dát pozor a jestli vúbec do toho v takových kilometrech jít(přiznám se že jsem měl jedinný model od Subaru Leone z roku 85. ale to už je nemíň 10 let,pak všechno možné,ale nerad bych koupil ještě větší pokladničku než je ten asi největší šunt co jsem kdy měl Audi Allroad.Děkuji za odpovědi.
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 3,0i H6
Tak nám vypiš nějaké závady Audi
Ale odpadají rozvody, nemá to vzduch. měchy., nemá turbo.
Jakou verzi?154 vs 180 kW.
Je to automat, lepší když je tam pravidelně měněn olej i v diff., podle verze a roku výroby se bude pokračovat (tj.o korozi, korozi výfuku,o chladící soustavě
Ale odpadají rozvody, nemá to vzduch. měchy., nemá turbo.
Jakou verzi?154 vs 180 kW.
Je to automat, lepší když je tam pravidelně měněn olej i v diff., podle verze a roku výroby se bude pokračovat (tj.o korozi, korozi výfuku,o chladící soustavě
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Subaru Outback 3,0i H6
Odpadají rozvody, ale zase v tomhle nájezdu se obvykle objeví těsnění pod hlavou a napínáky řetězu
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 3,0i H6
250000 není žádnej dramatickej nájezd, pro ten motor. Ale jak píše spm, počítej s výměnou těsnění pod hlavami. Pokud už nebylo děláno, tak brzy bude.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: Subaru Outback 3,0i H6
Presne. 250000 neni hruza. Ja mam uz 360000, mam ho v lpg a zatim parada. Zatim jen drobnosti. Tesneni pod hlavami sem si delal sam takze sem usetril dost penez. Jeste me tedy ceka serizeni ventilovych vuli. Jen si pohlidat korozi a prevodovku, to je (myslim) to nejhorsi, pokud bude motor klapat hezky.
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback 3,0i H6
Jo to je pravda. Koroze je největší strašák.
Jinak popravdě k tomu těsnění, když už se dělá, obvykle, když už je motor venku, je třeba vyměnit i nějaké kladky, nebo ložiska. Takže je dobré počítat s částkou třeba 30000, aby tě to pak nepřekvapilo.
Jinak popravdě k tomu těsnění, když už se dělá, obvykle, když už je motor venku, je třeba vyměnit i nějaké kladky, nebo ložiska. Takže je dobré počítat s částkou třeba 30000, aby tě to pak nepřekvapilo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: Subaru Outback 3,0i H6
S tema kladkama mas pravdu. Me vypekla napinaci od klinaku, kdyz se mi pripeklo lozisko a rozletela se jak strepiny z granatu
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Re: Subaru Outback 3,0i H6
Moc děkuji za vaše zkušenosti aspoň trošku vím na co si dat pozor...