Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

Zdravím lidi,

můj čas ve Velké Británii se pomalu blíží ke konci a jako dáreček bych si po těch třech letech chtěl odvézt domů nějaké to ojeté Subarko, protože ceny jsou tady opravdu neuvěřitelné. V průměru 2004 legacy se dá koupit za 1000 liber (cca 31tis Kč).

Takže přemýšlel jsem nad Legacy 2004, možná 2005, najeto okolo 150-180tis km. Ideálně bych chtěl diesel, ale jak jsem projížděl zdejší trh s ojetinami, vypadá to na 2.0, možná 2.5 benzín.

Chtěl bych se zeptat na co si dávat u takto starého Legacy pozor? Můj cíl je takový, abych s tím přijel do Česka, a pár let (za tu cenu, třeba pět let) s tím dokázal bez větších investic žít.

Důležitá věc: Nejspíše půjdu do automatické převodovky - na toto teda moc hrdý nejsem, nicméně si nejsem jistý, jak moc si zvyknu na to řazení na levé straně. Snad mi neřeknete, že ty převodovky jsou nějak extra kazivé [FUCK PC]

Někde jsem četl, že ty Legacy mají životnost okolo půl milionů km, ale jen co je pravda, že...

Předem díky všem za rady!
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od cerv »

Takže uz po 1000,diesel NE!
Automat = benzin
Jestli jsou ceny to co pises, kup něco novejsiho a H6!
Je tady spousta informací na podobný tema,tedy hledám auto,co kdo doporučí,tak to projdi.Bude se to pouze opakovat pořád dokola a dokola a dokola a dokola a dokola....
Napr.
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... =16&t=6205
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

Díky, téma si projedu.

Jinak automat se nerovná benzín. Spousty Legacy 04 se dělají 2.0 i 2.5 v bezinu, s automatem i manuálem.

Jinak ceny jsou dobré, ale kdybych chtěl něco novějšího, tak to skáče na ročník 2008 až, kdy jsme u ceny 2500 liber (což já se chtěl vlézt do 2000) ale hlavně najeto 200 tisíc plus.

Co se H6 týče, nebyly to náhodou jen třílitry? To mě sežere :O

EDIT

Takže tedy něco takového? 195 tisíc najeto, 2006 ročník, H6, Outback.

Co se tématu týče, jsem na 12. stránce a můj prvotní argument, že mě třílitr sežere tedy musím vzít zpět. Jenom tedy, nemusím se opravu bát toho automatu co se kazivosti týče? A další věc, je tedy 2006 s 200tis km > 2004 s 140tis km?
Uživatelský avatar
2.0XT
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
Jméno a příjmení: Vít
Bydliště: Plzeň

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od 2.0XT »

Koukam, ze to planujes jako auto na dalsich cca 5 let, ale udela to u nas dalsi technickou kdyz to ma volant na "spravny" strane a spatne cloneny svetla?

Sent from my MX4 using Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od cerv »

Konig píše:Díky, téma si projedu.

Jinak automat se nerovná benzín. Spousty Legacy 04 se dělají 2.0 i 2.5 v bezinu, s automatem i manuálem.

Jinak ceny jsou dobré, ale kdybych chtěl něco novějšího, tak to skáče na ročník 2008 až, kdy jsme u ceny 2500 liber (což já se chtěl vlézt do 2000) ale hlavně najeto 200 tisíc plus.

Co se H6 týče, nebyly to náhodou jen třílitry? To mě sežere :O

EDIT

Takže tedy něco takového? 195 tisíc najeto, 2006 ročník, H6, Outback.

Co se tématu týče, jsem na 12. stránce a můj prvotní argument, že mě třílitr …
Myslel jsem to jako že diesel je většinou manuál,takže jestli chceš automat,bude to benzin!
A jestli si myslis,ze rozdíl spotřeby subaru H6 vs. 2,5 nebo 2,0 je takový rozdíl,tak je opravdu nutné,aby sis to načetl! :-)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od VDC »

Zkus prohledat "vybírám, kupuji" v bazarové sekci. Je tam tisíc otázek a odpovědí na tvé otázky.

Automat nemá problém s životností.

Co se rozdílu ve spotřebě u 2,5 versus 3.0 týče, tak hodně záleží na tom, kde budeš auto provozovat. Ve městě je ten rozdíl určitě výrazně dramatičtější, než při provozování mimo město.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

2.0XT: Technickou u nas stejně budu muset dělat, protože nebudu platit britskou pojistku, okamžitě po příjezdu to přepisuji. Nutné je pouze přeprogramovat světla, aby svítily napravo, přehodit na levou stranu mlhovky (ale mám pocit, že Outback má snad mlhovky na obou stranách?), a nechat atestovat zrcátka, že splňují "nějaké normy" viditelnosti - což stojí krásných 5000,- Kč, aneb Česká republika ^^

cerv: JJ, viz. jak píšu v EDITu, po přečtení tématu, jsem došel k závěru, že paradoxně je ta H6ka lepší i ve spotřebě :D

VDC: Díky, už na tom pracuji, a pročítám :-D Jinak jezdit budu určitě většinu času po městě, ale v době kdy jsme měli 2.5GT jsem se naučil jezdit masochisticky, takže to hnát pravidelně moc nebudu. A u někoho tady na foru jsem tady v podpisu viděl, že má se SpecB spotřebu lehce přes 9 litrů, což je tedy něco, co je zhruba srovnatelné s dvou i dvou a půl litrem, takže s tím počítám.

A jaká je teda reálná životnost těch H6? Čtu poslední dvě hodiny, ale pořád jsou tu mezery :-D

A co LPG? Na fóru jsem zatím viděl dvě skupiny, jedna která tvrdí, že si ty motory s LPG vůbec nerozumí a druhá, která říká, že s tím nemá žádné problémy.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16117
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od quickly »

Konig píše:A u někoho tady na foru jsem tady v podpisu viděl, že má se SpecB spotřebu lehce přes 9 litrů, což je tedy něco, co je zhruba srovnatelné s dvou i dvou a půl litrem, takže s tím počítám.
Konig: vítej u nás na SFC *_*=*_* , ta spotřeba je moje. Jsem tak trochu černá ovce klubu, protože moje spotřeby jsou tak trochu mimo mísu :-DDD . je to tím, že jsem zvyklý vozit psy, takže převažuje souvislá jízda s předvídáním. Jako starosta se navíc snažím jezdit podle předpisů - obec 53 tacho, mimo obec 80-90, dálnice 110-120 tacho (jezdím z 99% po D11 HK-Praha a je to ideální rychlost pro mne na odpočinutí).
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

quickly: Díky, je dobré být zpět *_*=*_* (ztratil jsem login, kdy jsem tady byl asi sedm let zpátky :-D)

Jinak díky za objasnění,, kolik je ta spotřeba cca ve městě? A můžeš kdyžtak taky zmínit tvé zkušenosti s tou motorizací obecně? Kolik máš nalítáno, jak se to kazí, jak je to spolehlivé a tak? :)

Jak tak pročítám, tak jsem už na 100% rozhodnutý, že další Subarko bude H6. Teď už jen potřebuji vědět reálné zkušenosti (měli jsme to pouze asi dva týdny, když GT bylo v servisu, takže to nebylo moc času nic moc zjistit) a hlavně, zda se vyplatí koupit nějaký ten ročník 04/06 který má najeto třeba 200tis nebo ne.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16117
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od quickly »

Konig: šestihrnka mám jako víkendovku, takže 80% jízd je mix města a trochu vesnic. Nemám čistě městský provoz, protože do města (HK, Pice) mám 14 km, takže po semaforech neskáču se studeným motorem. To, co ztratím jízdou po městě se mi vrátí jízdou domů po okreskách. S H6 mám najeto cca 45 tkm a neměnil bych. V zimě to má mnohem menší výkyv ve spotřebě, než forestík MY13. H6 je skvělá na delší trasy.
Co se týče plynu a spolehlivosti H6, tak se určitě ozve clay, který má šestihrnka dostatečně dlouho včetně plynu.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
lukeb
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 143
Registrován: čtv led 22, 2015 6:36 am
Bydliště: Brno

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od lukeb »

Sorry ale mne to prijde cely blbost. Taky sem zil v Anglii a nad necim podobnym premyslel ale nema to podle me cenu.
Treba ten 06 co si sem dal odkaz - vychazi na 72000Kc. Plus prachy a starosti s prepisem, pojisteni na cestu, je to z toho mista do prahy 2100km - das tak 6-7000kc jen na benzin, plus trajekt, po prijezdu starosti a prachy za technickou, atesty, buzerace a ja nevim co, a furt to ma volant na spatny strane - na kokot se s tim tady jezdi, nebezpecny predjizdeni, vyjizdeni z rady zaparkovanych aut atd atd...
A to pocitam s tim ze se nic nerozjebe a nebudes nekde v Belgii shanet odtahovku, to se taky vyplati.
A hlavne je to pak neprodejny, nikdo to od tebe nekoupi a o prachy co do toho nasypes prijdes.
Auto koupeny tady sice je drazsi ale bez problemu pouzitelny a ma nejakou zustatkovou hodnotu.
Spousta lidi sem vozi auta z UK, ale jen na dily.
A s H6 nebudes jezdit za 9 ale 10-12 s lehkou nohou, a outback AT bude vzdycky brat vic nez nizsi, lehci legacy MT.
US OTB 03 2.5 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od VDC »

Co se plynu týče, tak na plyn do H6 180 kW zapomeň. Ten motor se s plynem nemá rád a tady na fóru jsou asi 2 lidé, kteří ho na plyn provozujou, z toho jen jeden dlouhodobě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22548
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od spm »

VDC píše:z toho jen jeden dlouhodobě.
A ten zkupuje náhradní motory do zásoby :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od emve »

lukeb píše:Sorry ale mne to prijde cely blbost. Taky sem zil v Anglii a nad necim podobnym premyslel ale nema to podle me cenu.
Vidím to úplně stejně. Po zohlednění nákladů na převoz/přihlášení a následné neprodejnosti auta je úspora spíš pocitová. O nepraktičnosti pravostranného řízení nemluvě.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od PetrC »

"Atest na zrcatka" stoji 4200 Kc v DEKRE, delaji ho jen v Ricanech. Zkoumaji se vyhledy a svetla jestli sviti na pravo a mlhovky jestli jsou umisteny kde maji. Prihlaseni celkove te vyjde cca 10k i s pojistkou, pokud to pujde vsechno dobre. Pokud by to neslo dobre tak me kontaktuj a vyresime to. Spotreba H6 je +- stejna jako 2.5. Nejvic dostava zahul vyfukovy system zadni ramena a predni kosti a spodni cepy, to jsem menil na vsech legacy co jsem tu mel.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“