Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
VDC: Díky, je dobré být zpátky Otec vyšuměl, neb Legacy muselo jít chtě nechtě z domu pryč (ono kombinace leasingu a spotřeby GTčka byla celkem kritická ), nicméně stále na něj vzpomínáme s láskou a nedivil bych se, kdyby po mém kousku přibylo další Subo do rodiny
Jinak GT vím jak jezdí ale za těch pět let za volantem jsem jezdil 70% času v 1.4 benzín, 15% 0.8 benzín, a 15% 2.2CRDi, takže popravdě nepotřebuji závodničku, ale tu a tam se s někým předhánět na okrskách či na dálnici by nebylo na škodu
Zdeny: Díky za rozsáhlé info. A srovnání spotřeb po městě, kdy se člověk nežene ale jede opravdu předpisově bys pro tyhle motorizace měl? A jak je to ve srovnání pružnosti s 2.0R a 2.5i? Předpokládám, že hodně podobné... Jinak, že jsou ty motory třeba vytočit s tím počítám, jasně si pamatuji, jak na trojku Outback řval, abychom se mohli držet za V6 Touaregem
Jak jsou na tom se spolehlivostí ty ostatní motory někdo víte?
Jinak GT vím jak jezdí ale za těch pět let za volantem jsem jezdil 70% času v 1.4 benzín, 15% 0.8 benzín, a 15% 2.2CRDi, takže popravdě nepotřebuji závodničku, ale tu a tam se s někým předhánět na okrskách či na dálnici by nebylo na škodu
Zdeny: Díky za rozsáhlé info. A srovnání spotřeb po městě, kdy se člověk nežene ale jede opravdu předpisově bys pro tyhle motorizace měl? A jak je to ve srovnání pružnosti s 2.0R a 2.5i? Předpokládám, že hodně podobné... Jinak, že jsou ty motory třeba vytočit s tím počítám, jasně si pamatuji, jak na trojku Outback řval, abychom se mohli držet za V6 Touaregem
Jak jsou na tom se spolehlivostí ty ostatní motory někdo víte?
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Však jsem ti psal: po městě s 2,5i "zatím" (mám ho 14 měsíců) kolem 8,8, Legacy podobně+/- 0,2l/100. 2,5 proti 2,0 jede zejména v nízkých otáčkách evidentně lépe a lehčeji. Daleko lépe se sbírá. SPotřeba u 2,5 je zatím o 0,4/100 nižší na stejném profilu trati.Konig píše:VDC: Díky, je dobré být zpátky Otec vyšuměl, neb Legacy muselo jít chtě nechtě z domu pryč (ono kombinace leasingu a spotřeby GTčka byla celkem kritická ), nicméně stále na něj vzpomínáme s láskou a nedivil bych se, kdyby po mém kousku přibylo další Subo do rodiny
Jinak GT vím jak jezdí ale za těch pět let za volantem jsem jezdil 70% času v 1.4 benzín, 15% 0.8 benzín, a 15% 2.2CRDi, takže popravdě nepotřebuji závodničku, ale tu a tam se s někým předhánět na okrskách či na dálnici by nebylo na škodu
Zdeny: Díky za rozsáhlé …
Co se týká spolehlivosti, tak toho bylo už naspáno moc. Já mám na 2,0 ke dnešku 230 tisíc a na motoru se dělaly jednou ventily (tedy jen kontrola) a bylo to v cajku, rozvody (2x) a olej+svíce. U převodovky se dělao ložisko vloženého hřídele )ale spíše preventivně, bylo trošinečku malinko slyšet, ale bylo doporučeno uděla, tak jsem to nechal udělat). 1x vyčištěn EGR a nové ocelové podložky po dněj - asi 2x se rozsvítil check engine, kod už si nepamatuji, ale šlo o závadu na systému sekundárního vzduchu. Od yvčištění je to už asi rok a je klid.
U 2,5i už toho bylo více. Tam byly rozvody, vodní pumpa (ale taky asi jen preentivně, byl slyšet malinkatý pazvouček, což by 99% lidí neřešilo, já jsem pedant, tak jsem to řešil). Rozvody měním zásadně vždy včetně všech kladek. No a oleje, filtry....Poruchy jako takové - žádné.
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Jo tak, v těch hafo informacích, sem se nějak ztratil
No, každopádně jsem rád, že se tedy potvrzuje to, co se říkalo a sice, že ty Subarka (pokud se nejedná o starší diesely) jsou prostě spolehlivé. Takže je mi asi tak nějak jedno, co bude k dispozici.
Mé momentálně preference jsou:
1) 2.5
2) 2.0R
3) H6
4) 2.0i
Hlavně tedy díky te spotřeby...Jasně, je to srdcovka, ale taky to budu muset živit a co když se třeba po pár letech rozhodnu do LPG...Každopádně určitě tady pak hodím, co jsem si pořídil, a všem svého miláčka představím na nějakém letním srazu
Teď ještě řeším kde seženu nové přední a teoreticky i zadní světla...Někdo nějaký tip?
No, každopádně jsem rád, že se tedy potvrzuje to, co se říkalo a sice, že ty Subarka (pokud se nejedná o starší diesely) jsou prostě spolehlivé. Takže je mi asi tak nějak jedno, co bude k dispozici.
Mé momentálně preference jsou:
1) 2.5
2) 2.0R
3) H6
4) 2.0i
Hlavně tedy díky te spotřeby...Jasně, je to srdcovka, ale taky to budu muset živit a co když se třeba po pár letech rozhodnu do LPG...Každopádně určitě tady pak hodím, co jsem si pořídil, a všem svého miláčka představím na nějakém letním srazu
Teď ještě řeším kde seženu nové přední a teoreticky i zadní světla...Někdo nějaký tip?
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Já doporučím lego 2,5 s automatem. Nějaký 2005, ale klidně i 2001, tedy BE/BH po faceliftu.
Pokud bude pěkný kus s čerstvým LPG, máš nenáročné vozidlo s levným provozem.
Pokud bude pěkný kus s čerstvým LPG, máš nenáročné vozidlo s levným provozem.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Mám takový dilema. Jakmile dořešíme bydlení, mám v plánu aktualizovat daily car a váhám mezi Legacy 3.0 Spec B a BMW 330i E46. Nebyl by tu někdo ze středních čech/Prahy od tý dobroty a nenechal mě se ve Spec B svézt (jako odměnu nabízím velejízdu v Legacy Turbo)
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
A ten automat se ti s plynem nehádá? Od koho to máš, original Vialle? Každopádně tady s LPG to nekoupím, ceny benzínu jsou tu horší než u nás, ale paradoxně na plyn skoro nikdo nejezdísuubaru píše:Já doporučím lego 2,5 s automatem. Nějaký 2005, ale klidně i 2001, tedy BE/BH po faceliftu.
Pokud bude pěkný kus s čerstvým LPG, máš nenáročné vozidlo s levným provozem.
JakubHQV: Garantuji ti, že jestli jsi už Subaru měl, tak BMW chtít nebudeš
Naposledy upravil(a) Konig dne pon úno 06, 2017 10:59 pm, celkem upraveno 1 x.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Automat a LPG jsou si vzájemně fuk. Vhodnost či nevhodnost LPG je vždy jen záležitost motoru. S převodovkou to naprosto nijak nesouvisí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Aha, já si to tak nějak dal dohromady díky H6ce a 2.5GT (pravda ale, to mělo turbo). No, člověk se pořád učí
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Tak tomu říkám nadšení. K legacy turbo pořídit ještě Spec. B.JakubHQV píše:Mám takový dilema. Jakmile dořešíme bydlení, mám v plánu aktualizovat daily car a váhám mezi Legacy 3.0 Spec B a BMW 330i E46. Nebyl by tu někdo ze středních čech/Prahy od tý dobroty a nenechal mě se ve Spec B svézt (jako odměnu nabízím velejízdu v Legacy Turbo)
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Nj, tak co jinýho . Druhá generace STi už je cenou a vylítaností ze hry. Byl jsem projet faceliftový Legacy 2.0R, ale to prostě nejede. Do spárů se mi dostalo 130i E87 a to se mi líbilo moc, ale neni moc z čeho vybírat a pořád jsou dost drahý. Začal jsem teda koukat po třílitrový E46, ale sehnat udržovaný auto za rozumný peníze asi nebude snadný (rok od roku ceny rostou) . Mimo to jsem stejnak vždycky chtěl Spec B, ale tam taky není moc z čeho vybírat, faceliftový nebylo v ČR na prodej už dloooouho žádný . Ale třeba se časem objeví, počkám si
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Mám několik dotazů k novýmu autu a je to z více kategorií, tak to dám sem, abych neplevelil fórum na hodně místech.
1. Duální klima. U všech aut, sem viděl dual-off. Většinou jezdím sám a točit dvěma kolečkama je otrava. Lze to přepnout na jednozónovou?
2. Sklápění zrcátek. Funguje, pokud zmáčknu čudlík, ale nesklápí se pokud zamknu. To je tak dobře?
3. Nemůžu najít čudlík na vyhřívání zrcátek. Příde mi divný, že by novější OTB neměl zrcátka vyhřívaný.
4. Co všechno umí VDC? Je automatický, že tam je i přibrždování těch kol pokud se budou protáčet třeba když někde zapadnu? Tj taková ta softvérová úzávěrka náprav.
5. Kolik mám airbagů? Majitel psal, že 6. Ale napočítal sem 8 značek v interiéru. předek, prostřední sloupek, zadní sloupek a pak jsou ještě nášivky na sedačkách.
6. Jak zjistit jestli vzadu je samosvor?
1. Duální klima. U všech aut, sem viděl dual-off. Většinou jezdím sám a točit dvěma kolečkama je otrava. Lze to přepnout na jednozónovou?
2. Sklápění zrcátek. Funguje, pokud zmáčknu čudlík, ale nesklápí se pokud zamknu. To je tak dobře?
3. Nemůžu najít čudlík na vyhřívání zrcátek. Příde mi divný, že by novější OTB neměl zrcátka vyhřívaný.
4. Co všechno umí VDC? Je automatický, že tam je i přibrždování těch kol pokud se budou protáčet třeba když někde zapadnu? Tj taková ta softvérová úzávěrka náprav.
5. Kolik mám airbagů? Majitel psal, že 6. Ale napočítal sem 8 značek v interiéru. předek, prostřední sloupek, zadní sloupek a pak jsou ještě nášivky na sedačkách.
6. Jak zjistit jestli vzadu je samosvor?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
tak aspon castecne
1. Subaru je jedinecne, takze nejde
2. Ano
3. Spinany s vyhrivanim zadniho okna (pravy kolecko spodni cudlik)
1. Subaru je jedinecne, takze nejde
2. Ano
3. Spinany s vyhrivanim zadniho okna (pravy kolecko spodni cudlik)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
4. Jednak je to protiprokluz systém, jako ESP u konkurence, ale není zbytečně přecitlivělé, takže to pustí auto i do mírného skluzu a ano, fungují tam i elektronické uzávěrky. Hezky to funguje na tvrdém nerovném povrchu, kdy se jedno kolo nadzvedne a ty se přesto rozjedeš.dracekvo píše:Mám několik dotazů k novýmu autu a je to z více kategorií, tak to dám sem, abych neplevelil fórum na hodně místech.
4. Co všechno umí VDC? Je automatický, že tam je i přibrždování těch kol pokud se budou protáčet třeba když někde zapadnu? Tj taková ta softvérová úzávěrka náprav.
6. Jak zjistit jestli vzadu je samosvor?
Naopak když se dostaneš na kluzký povrch ala sníh, je třeba to vypnout, aby mohly kola neřízeně hrabat. Ale nevím, jak to u tebe bude fungovat, to musíš vyzkoušet. Na Severce si teď Monty stěžoval, že přes vypnuté tlačítko mu to pořád kecalo do hrabání.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
Pěkný, jeho jedinečnost je né vždy k užitku :D
Akorát mě naštvalo, že po vzoru koncernu zavedlo mlhovky stylem, nejdřív přední potom zadní.
Přitom svítit zadní je v určitých situacích povinnost a používat přední povinné není. Takže když chci svítit zadní mlhovkou, musím bejt osvětlenej jak vánoční stromeček a mít zapnuté i přední. Přitom v hustém dešti přední akorát odlesky oslňují protijedoucí auta.
By mě zajímalo, kdo vůbec dovolil výrobcům něco takového praktikovat.
ad 4. - jo, o tom že je to protiprokluz a jak funguje vím, jen mě zajímalo, jestli to obsahuje i nějaké doplňkové funkce. A není to náhodou ještě stabilizace? Že když dostanu smyk, tak se mě to bude snažit srovnat?
Všechno bych to vyzkoušel někde na kluzku, ale sníh delší dobu ještě nebude a do bláta se mi s novým autem teda nechce. A přitom sem strašně zvědavej, co tam všechno mám namontovaný. :D
Akorát mě naštvalo, že po vzoru koncernu zavedlo mlhovky stylem, nejdřív přední potom zadní.
Přitom svítit zadní je v určitých situacích povinnost a používat přední povinné není. Takže když chci svítit zadní mlhovkou, musím bejt osvětlenej jak vánoční stromeček a mít zapnuté i přední. Přitom v hustém dešti přední akorát odlesky oslňují protijedoucí auta.
By mě zajímalo, kdo vůbec dovolil výrobcům něco takového praktikovat.
ad 4. - jo, o tom že je to protiprokluz a jak funguje vím, jen mě zajímalo, jestli to obsahuje i nějaké doplňkové funkce. A není to náhodou ještě stabilizace? Že když dostanu smyk, tak se mě to bude snažit srovnat?
Všechno bych to vyzkoušel někde na kluzku, ale sníh delší dobu ještě nebude a do bláta se mi s novým autem teda nechce. A přitom sem strašně zvědavej, co tam všechno mám namontovaný. :D
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše
dracekvo: me ta posloupnost prijde logicka, v okamziku kdyz jedes v kolone, tak je slusnost zadni mlhovku vypnout a predni by bylo asi logicke nechat, pokud je duvod i predni maj imho i signalni funkci (radsi prejdu to, ze jsem je vyndal