Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

Díky všem za podněty a snahu mě odradit od levotočivého auta, ale o koupi Subaru z UK se zajímám už rok, a stále jsem nad touto myšlenkou nezanevřel a nemyslím si, že to už udělám. Mám spousty známých, kteří jezdí jak s Evropským autem v Británii, tak v Britském autě v Evropě a všichni se shodují na tom, že po chvíli už to nikomu nepříjde. Ano, předjíždění bude trošku horší, ale má to i své výhody - nebudu vystupovat do vozovky, na křižovatkách budu mít lepší výhled apd. Mimochodem, prodat UK auto už v Česku jde. A pokud ne na normální ježdění, na díly bych jej při konci životnosti určitě prodal.

PetrC: Předem díky za nabídku. Kupovat to budu až v létě, ale pokud bude nějaký problém, určitě tě rád kontaktuju. Jinak ten vyfukovy system, zadni ramena, kosti a cepy - o jaké investici se tady cca bavíme a zhruba u kolika km můžu očekávát?
lukeb
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 143
Registrován: čtv led 22, 2015 6:36 am
Bydliště: Brno

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od lukeb »

Jak budes mit lepsi vyhled na krizovatkach?
US OTB 03 2.5 AT
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

Dávám přednost z prava, a sedím na pravé straně = jsem blíže jedoucím autům, takže je vidím o něco lépe. Jsou to malé blbosti, ale když každý hatí pravotočivé auto, tak jen dávám argument, že i nějaké plusy se tam najdou.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od sima »

Jj,ale celkově je to furt pořád jen mínus,to se shodnem ne?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4313
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od OZP »

Konig píše:i nějaké plusy se tam najdou.
Tak určitě, beznohej člověk si taky pochvaluje jak ušetří za boty, ponožky apod... ;)
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od PetrC »

A ja si myslim, ze kdo nejezdil v RHD, nezna doopravdy + a - ja mam RHD auto bez ctyrech mesicu, 4 roky a jedina nevyhoda mi pripadne pri predjizdeni kde je hustej provoz a uzka silnice. Pokud jedu po bezne silnici tak si bud drzim odstup abych videl nebo si najedu hodne napravo a vidim taky. Jinak jak rikal Konig: prednost z prava +, vystupovani +, kdyz nekdo v noci v protismeru predjizdi nejsem tak na rane kdyby neco +,...

Konig: hodne zalezi kde to auto jezdilo, ale cca 200k km uz je to pomalu na vymenu. Cena zalezi na kvalite, jestli chces origo tak moc nebo druhovyroba nebo polsky "kvalitni vyrobek", dela to nekdo i z nerezu za rozumnou cenu ten vyfuk. Jinak ramena a kosti to jsou celkem zanedbatélny castky, za pedpokladu ze si vse udelas sam.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
Rexcor
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 171
Registrován: sob led 29, 2011 2:38 pm
Bydliště: Pardubice

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Rexcor »

Ja se hlasim k tomu hledaci motoru. Mame H6 na LPG....dle meho se to vyplati i kdyz jsme museli dat jiny (v podstate novy) motor....ale to jsme uz v plynu kupovali udelane a navic v dobrem plynu...vstrikovani kapalneho LPG primo do motoru.
Kdybych mel tu montaz plynu jeste platit, asi by se to moc nevyplatilo kdyz budu pocitat i cas tim straveny.

Odesláno z mého SM-G800F pomocí Tapatalk
R19 Cabrio 1,8 65kw
Subaru Legacy Outback 3.0 H6 LPG sekvenční


Subaru Legacy Outback 3,6 -řídí Clay
Subaru Legacy kombi 2.0 D
Hyundai Santa Fe 2.7 V6 LPG sekvenční
Hyundai Santa Fe 2.4 LPG sekvenční Prodáno
R19 1,8 16V 99kw Prodáno
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

PetrC: Díky za další input od člověka s RHD, jsem rád, že se potvrzuje to, co jsem si myslel a sice, že to nebude zas takový propal. Co se týče těch ramen apd., vycházej z toho, že to budu dávat do servisu (ne autorizovaného, ale do místního servisu), na tyhle věci jsem levý :-D Kolik tedy mám cca počítat? Neberme originál, ale prostě nějakou střední cestu.

Rexcor: Co to znamená, že jste museli dát nový motor? :O To jako třeba můj si zrovna nesedne s LPG, tak mám vyměnit motor a doufat v nejlepší? V budoucnu bych tam chtěl LPG nacpat, pokud se auto ukáže jako spolehlivé natolik, aby se mi investice vyplatila.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od newli »

No asi zalezi hodne na stylu jizdy. rad na okreskach predjizdim, takze RHD auto si nedokazu predstavit. Takovych nas bude vetsina, takze s prodejnosti to nebude valne. Ale kazdemu podle jeho gusta (*_^) |,,,,
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

Stále vybírám, a vybírám...Zatím tedy docházím k závěru, že H6 je opravdu TOP (kladné reakce zde, na US i UK fórech), nicméně taky mě to asi sežere. Na druhou stranu, na spousty forech čtu, že ta 2.5 má stejnou spotřebu jako H6.

Jen tak pro srandu, má smysl uvažovat nad 2.0i nebo je to opravdu hodně slaboučké? A jak jsou na tom s výdrží motory 2.0i, 2.0R a 2.5? Nějak se nemůžu dopátrat, krom tedy toho, že H6 je top ^^
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16117
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od quickly »

Konig píše:Jen tak pro srandu, má smysl uvažovat nad 2.0i
Pokud si nesedneš do 2.5 a opravdu si zakážeš sednout do H6, tak Ti 2.0i bude stačit ;-D . Pokud plánuješ [SUBARU] jako srdcovku, tak jdi do H6. Lidi s diagnózou stejně skončí u H6/XT/Wrx/STi :-DDD , podle toho, co preferují.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Konig »

Subaru vskutku plánuji jako srdcovku, neb pro mě již srdcovka je (měli jsme 07 Outbacka a Legacy 2010GT), a právě do nich jsem se zamiloval B-) Vlastně tak nějak přemýšlím, že jsem se spousty vás již dříve setkal - Spinner Jr. >B-)

Každopádně, k tématu. Vím, že Outback byl celkem lenivý, 2.0i si umím představit, že bude ještě mnohem horší, ale pravda, tenkrát mi bylo 14 a ne 22 :-D Spíše se momentálně dívám na poměr spolehlivost/pružnost, ale zároveň jsem celkem limitovaný tím, co najdu. 2.0i je strašná spousta, 2.0R celkem málo, 2.5i celkem dost, a H6tek ještě méně než 2.0R :( Zkoušel jsem na foru hledat, ale kromě toho, že H6 je to nejlepší co může být, o dvoulitrech a dvou a půl litrech toho moc nepadlo..
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od VDC »

Konig píše:Subaru vskutku plánuji jako srdcovku, neb pro mě již srdcovka je (měli jsme 07 Outbacka a Legacy 2010GT), a právě do nich jsem se zamiloval Vlastně tak nějak přemýšlím, že jsem se spousty vás již dříve setkal - Spinner Jr.
..
A hele ho... nazdar mladej. :-) To je dobře, že vidíme odrodilce po tak dlouhé době. :-)
Táta odsud zmizel, jak pára nad hrncem. :-)

Jestliže víš, jak jezdí 2.5 gt a chceš, aby to auto bylo schopné jezdit také tak, pak ti nezbyde opravdu jiná možnost, než koukat po h6. U všeho ostatního budeš mít pocit, že to nejede.
Ta spotřeba je relativní. Jasně, že za 8 to jezdit nebude, ale kolem 10 lze s H6 jezdit. Hodně záleží na skladbě cest. Nejhorší je to pochopitelně kolem komína. Ve městě to prostě jezdí za 15.
Na 2.0 zapomeň. To opravdu nejede. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od Zdeny »

Konig píše:Stále vybírám, a vybírám...Zatím tedy docházím k závěru, že H6 je opravdu TOP (kladné reakce zde, na US i UK fórech), nicméně taky mě to asi sežere. Na druhou stranu, na spousty forech čtu, že ta 2.5 má stejnou spotřebu jako H6.

Jen tak pro srandu, má smysl uvažovat nad 2.0i nebo je to opravdu hodně slaboučké? A jak jsou na tom s výdrží motory 2.0i, 2.0R a 2.5? Nějak se nemůžu dopátrat, krom tedy toho, že H6 je top ^^
Protože jsem vystřídal 121kW 2,0R, 123kW 2,5i a H6, mohu objektivně posoudit všechny tři motorizace:
H6 - aby jela, (hovořím o AT), pak bude žrát. Pro využití jejího výkonu a srovnání dynamiky s kteroukoliv dnešní 1,6TDI nebo 1,4turbobenzín počítej 10, a.-e spíše 12/100. Bohužel AT a 4x4 dělá své.
2,5i jede zřetelně lépe v nižších otáčkách. To je evidentní.
A nejvíce ti asi napíšu k 2,0R, protože to je auto, se kterým jsem jezdil denně 7 let a znám jak svý boty. Obecně - v denšním provozu neudržíš krok s výše uvedenými Oktávkami a Fabiemi, ale hovořím o jízdách na dálnicích a běžných silniicíh 1. třídy. Abys s nimi ten krok udežel, počítek s 10/100 spotebou. Ale otázkou je, zdali toto má být tvůj cíl? Můj to tedy určitě nebyl a proto jsme jezdil za dosvadní průměr 7,98/100, protože jsem se nesnažil být na světlech první a předjíždtě, když bylo 100m proti mně auto. Na to tento motor dnes fakt nemá. Ale na co má a na conaopak nemají zméněné dnešní koncernvky, jsou technické tratě. Tak totiž nenarazší ani tak na omezení daná výkonem motoru, ale spíše na své řidičské schopnosti a pud sebezáchopvy. Tam totiž výkonu má dost a vynikne špičkové ovládání (Legacy 2,0R). Otáčky budeš držet mezi 3-5000a pak poznáš, že i 2,0R dokáže uhánět tak, že oktávky nebudou mít nárok. To s emi už potrvdilo za těch 7 let života s 3 SUbaru xkrát. jen to chce pochopit, že moro musí být opravdu v otáčkách a nesnažit se ho dusit pod 2000rpm.

Když se vrátím k té spotřebě, tak s 2,0R jde zajet jak za 6,4-6,6 dlouhou trať mimo dálnici v rámci limitů, po městě jezdíme spolehlivě kolem 8,6, dálmnice při tacho 130 kolem 8,8. Hovořím o prízdném autě a 2 lidech. Co je ale zabiják na spotřebu, pak zrychlování a cukačky se studeným motorem.Ale to není nic nového, jen to, že Legacy žere vbíce díky tomu, že to je navíc 4x4 a v zimě, když je auto promrzlé, je cíti zvýšený odpor diferáku atd... To je na prvních kilometrech 10-11/100.

Můj názor je, že motor 2,0R slabý není, má 121kW. Ale má ho vysoko položený a čast z něj ubírá 4x4. Dýzl je na tom s výkonem dole lépe. Ale nahoře už s enechytá.
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22548
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Ojeté Legacy, ročník 2004 a výše

Příspěvek od spm »

Ono s tím točením to u těch atmosférických motorů bude u všech stejných. I ta H6 zásadně ožije nad 4000 rpm. Patrně teda pořád v nižších otáčkách na tom bude asi lépe, než ty slabší motory, ale pokud s tím někdo bude chtít jezdit rally, tak se to stejně musí točit.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“