Honzo skusenosti nejake mam,ale urcite ne tolik jak ty,jsem zacatecnik tady v tech diagnostickych věcech.po vymene te druhe lambdy to jede uz i teple dobre.ale jak pisu jen na 2 dny a pak cuka potvora a strati lechce vykon.ze by ta lambda predni ktera ma najeto 40 tisic byla taky v haji?No budu se stim muset poprat jsem prece subarista Děkuju ti honzo za rady i ostatnim taky diky za info.Tady na foru neni manual ke stazeni?na imprezu.HonzaCZ píše:Myslel jsem samozřejmě zaměnit v potrubí, ne připojení.
Servisní manuál si sežeň. Dost těžko na tom budeš něco řešit bez něj.
Jestli to nejdřív jede a pak to nejede, tak asi těžko může bejt ucpanej CAT.
BTW to je fakt kamarád, jestli ti účtuje 500 za vyčtení.
Myslím, že bys to měl začít diagnostikovat a ne se jen snažit řešit READINESS kódy nebo teoretizovat. Jestli to studený jede dobře a teplý blbě, tak to může bejt čidlo v zásadě čidlo teploty chladící kapaliny nebo lambda. Z těch základních věcí. Ani jedna z těch věcí nemusí hlásit chybu, ale můžou dávat …
přehled hodnot z diagnostiky
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob dub 20, 2013 7:56 am
- Jméno a příjmení: David Bělíček
- Bydliště: Zlin
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Na evropskou verzi tady asi nebude. Zkus hledat něco jako Impreza 2007 service GenMarket nebo EDM
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob dub 20, 2013 7:56 am
- Jméno a příjmení: David Bělíček
- Bydliště: Zlin
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Zdarec vcera jsem pripojil moji OBD chtel jsem vedet napeti na predni lambda sonde,protoze jsem se docetl ze
se to ma pohybovat v rozmezi 0.2-0.8V me to skace 0.997 az 1.019 za jizdy to skoci i na 1500 mam nahrane i video ale
nejak se me nechce soubor nahrat
se to ma pohybovat v rozmezi 0.2-0.8V me to skace 0.997 az 1.019 za jizdy to skoci i na 1500 mam nahrane i video ale
nejak se me nechce soubor nahrat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Už se to tu řešilo. Přední sonda je širokopásmová a tak to napětí co jsi se dočetl neplatí.
Hodnota co je v diagnostice je již vypočtený λ poměr.
Hodnota co je v diagnostice je již vypočtený λ poměr.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Pokud se jedná o širokopásmovou lambdu, tak pro poměr lambda=1 platí napětí 450 mV . Starší typy udávaly 0.5 V.Davve píše:Zdarec vcera jsem pripojil moji OBD chtel jsem vedet napeti na predni lambda sonde,protoze jsem se docetl ze
se to ma pohybovat v rozmezi 0.2-0.8V me to skace 0.997 az 1.019 za jizdy to skoci i na 1500 mam nahrane i video ale
nejak se me nechce soubor nahrat
Pro napětí 0.997 V az 1.019 V by indikovalo příliš bohatou směs.
Jinak platí , rozsah lambdy
0,09 – 1,099 Voltu
Pokud λ sonda dodává napětí mimo tento uvedený rozsah po dobu delší než 3 minuty, ECU přechází do nouzového režimu a dosazuje uměle hodnotu napětí z „lambdy“na 450 mV.
Takže to vypadá, že je to špatně. Aneb , jako v tom filmu. Já vím , čím to je. Je to rozbitý.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Z ECU se žádné napětí na přední sondě nevyčte. Jedině vzít měřák a měřit přímo na lambdě. Pokud by jsi to udělal, naměříš tam u Subaru ročník 2004 konstantních 5V.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob dub 20, 2013 7:56 am
- Jméno a příjmení: David Bělíček
- Bydliště: Zlin
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Tak ted jsem ztoho jelen takze ty volty co jsem napsal jsou spravne? jsou tam 2 cerne draty,1 bily,1 modry.mnov píše:Už se to tu řešilo. Přední sonda je širokopásmová a tak to napětí co jsi se dočetl neplatí.
Hodnota co je v diagnostice je již vypočtený λ poměr.
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Čau, jestli to nehází žádnou chybu a po pár kilometrech to začíná ztrácet výkon a cukat pod plynem, tak to může být knock senzor, který slyší něco, co se mu nelíbí a chrání motor tím, že stáhne předstih, při ubrání plynu to pomine... Poznáš to tak, že si zobrazíš okamžitou korekci předstihu, a pokud to začne cukat v okamžiku, kdy křivka prudce poklesne, tak to bude tím. Je to u těchto motorů častý problém a jednoduché řešení není... Někdy pomůže něco najezdit na co nejkvalitnější benzín, u některých motorů jde přehrát SW, potom knock senzor tolik "neposlouchá", viděl jsem i obrázky s KS připevněným na jiné místo v motoru... U mě to byly moc velké vůle ventilů po seřízení ( rada od Alse..). Už to málem šlo z baráku, naštěstí se to vyřešilo.
HOWG
HOWG
Outback 2,5 2017
Forester 2.0X 2006
Forester 2.0X 2006
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Davve: Můžeš dát to video nebo aspoň screen? Možná to něco osvětlí. To, co ti to ukazuje, jak píše mnov, nejsou zřejmě Volty, ale hodnota lambda. Tzn., že hodnota 1 znamená, že je ideální stechiometrický poměr spalování, tedy 14,7 kg vzduchu na 1 kg benzínu. Takže rozpětí, co ti to ukazuje je v pořádku.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob dub 20, 2013 7:56 am
- Jméno a příjmení: David Bělíček
- Bydliště: Zlin
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Ahoj Honzo no mozna se do toho pomalu dostanu, mas pravdu, ja uz jsem stoho tak domotany ze uz nevim co delam.
jak pise Majkl, ty priznaky mam takove kdyz, seslapnu plyn tak auto nema takovou akceleraci zadusi se,je takove slabe kdyz povolim noho s pedalu lechce, vykon je lepsi ale v kopci jsem stracen,bez vykonu.
jak pise Majkl, ty priznaky mam takove kdyz, seslapnu plyn tak auto nema takovou akceleraci zadusi se,je takove slabe kdyz povolim noho s pedalu lechce, vykon je lepsi ale v kopci jsem stracen,bez vykonu.
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Davve píše:nevim jestli to k necemu bude.
No mě to připadá, že to máš nějaké ucpané.
Bohatá směs.Málo vzduchu, nebo malý průtok plynů.
Takže to vypadá spíš na ten katalyzátor.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Mně to teda z těch hodno přijde OK. Bych se mrknul na ten předstih a čidlo klepání, jak psal majkl. Chtělo by to grafy z chvíle, kdy to nejede a kdy to jede.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: přehled hodnot z diagnostiky
Ta diagnostika si asi některé hodnoty vymýšlí.
Odpor sondy před katalyzátorem ukazuje 25 ohm a proud 5,7 A. To by tam muselo být 142,5 V.
Odpor sondy před katalyzátorem ukazuje 25 ohm a proud 5,7 A. To by tam muselo být 142,5 V.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT