Rozvody 2.0 92kW
- JoMi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 58
- Registrován: pon pro 08, 2014 1:09 pm
- Jméno a příjmení: Josef Miler
- Bydliště: Tábor
Rozvody 2.0 92kW
Ahoj,
budu muset konečně vyřešit rozvody na Legáčovi MY1999 motor 2.0 92kW 5MT. Samozřejmě by se mi líbili origo díly, ale nejsou na to teď prostě peníze. Máte někdo ozkoušenou nějakou normální druhovýrobu? Prostě abych se vešel třeba kolem 5 000 Kč, ale zároveň mi po 50 tis. km neprdly.
Díky moc za radu!
budu muset konečně vyřešit rozvody na Legáčovi MY1999 motor 2.0 92kW 5MT. Samozřejmě by se mi líbili origo díly, ale nejsou na to teď prostě peníze. Máte někdo ozkoušenou nějakou normální druhovýrobu? Prostě abych se vešel třeba kolem 5 000 Kč, ale zároveň mi po 50 tis. km neprdly.
Díky moc za radu!
SUBARU "Tank" TRIBECA 3.6 MY2009 5AT
SUBARU "Cuketa" LEGACY 2.2 MY1991 4AT sedan
Sold
SUBARU "Paprika" LEGACY 2.0 MY1999 5MT sedan
SUBARU "Cuketa" LEGACY 2.2 MY1991 4AT sedan
Sold
SUBARU "Paprika" LEGACY 2.0 MY1999 5MT sedan
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Rozvody 2.0 92kW
Neslysel jsem o nikom, komu by prdly druhovyrobni rozvody - pokud nebyly v aute 10 let nebo ctvrt milionu kilaku. Pripadne pokud nebyla zarezla vodni pumpa nebo kladky.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7806
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Rozvody 2.0 92kW
Taky si myslím, že to "neprdne", ale může být problém s kvalitou ložisek v kladkách a vodní pumpě.
Osobně jsem si to vyzkoušel na jiné značce vozidel. Tam mi vodní pumpa z druhovýroby po cca 20k km odešla. Naštěstí se to dá poznat únikem chladící kapaliny a pak v dalším stádiu i zvukem z motoru, ale od přeskočení řemenu jsem tenkrát asi daleko nebyl.
Osobně jsem si to vyzkoušel na jiné značce vozidel. Tam mi vodní pumpa z druhovýroby po cca 20k km odešla. Naštěstí se to dá poznat únikem chladící kapaliny a pak v dalším stádiu i zvukem z motoru, ale od přeskočení řemenu jsem tenkrát asi daleko nebyl.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24131
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Rozvody 2.0 92kW
Čím je poháněna pumpa,rozvoďákem?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Rozvody 2.0 92kW
Vodnú pumpu pohána rozvodák, ale hladkou stranou, nie zubami
Normálne treba kúpiť druhovýrobu. Na origo zabudni, lebo druhovýroba je za 200€ origo 600€
Ja ak som nemal stočené km tak som mal ešte origo rozvody a napínak čo som vyhadzoval bol rovnako NTN ako ten čo som kúpil. Len v napínaku je rozdiel v cene 170€ !!! Origo 225€ druhovýroba +-50€
Normálne treba kúpiť druhovýrobu. Na origo zabudni, lebo druhovýroba je za 200€ origo 600€
Ja ak som nemal stočené km tak som mal ešte origo rozvody a napínak čo som vyhadzoval bol rovnako NTN ako ten čo som kúpil. Len v napínaku je rozdiel v cene 170€ !!! Origo 225€ druhovýroba +-50€
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24131
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Rozvody 2.0 92kW
Dík za info,teď jsem se podíval i na foto jak to tam je,hladkou stranou jj.Jinak v Dancarsu mě řekli-neorigo rozvody(dávají tamSKF)+pumpa-desítka i s prací,origo 15 nebo spíš 20000,vypustil jsem to z hlavy,nejsem si jist.Dost ochotně podali info-příjemná komunikace
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Rozvody 2.0 92kW
Aj 10000Kč mi príde sakra vela ved to je 370€...
Rozvodové sady stoja +- 3500Kč + vodná pumpa (ja mám vyskladanú sadu kladky INA, napínak NTN, remen Gates, pumpa GRAF (Ruville nemali), alebo aj s vodnou pumpou o niečo viac http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/25 ... id=2555939 ale je treba vedieť kolko vývodová pumpa tam je, prevadepodobne s jedným vývodom
Ked prirátam aj výmenu oleja + filtre olej-vzduch + chladiaca zmes = dalších 1200-1500Kč
To chcú cca 4500Kč za prácu? Je to robota tak na 3hod, nech 4 hodiny aj s obedom. Bežný taký väčší servis pýta cca 24€/hod, garažmajster čo nemusí robiť na vedúceho, upratovačku, nemusí platiť nájom sa uspokojí aj s 15€
Rozvodové sady stoja +- 3500Kč + vodná pumpa (ja mám vyskladanú sadu kladky INA, napínak NTN, remen Gates, pumpa GRAF (Ruville nemali), alebo aj s vodnou pumpou o niečo viac http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/25 ... id=2555939 ale je treba vedieť kolko vývodová pumpa tam je, prevadepodobne s jedným vývodom
Ked prirátam aj výmenu oleja + filtre olej-vzduch + chladiaca zmes = dalších 1200-1500Kč
To chcú cca 4500Kč za prácu? Je to robota tak na 3hod, nech 4 hodiny aj s obedom. Bežný taký väčší servis pýta cca 24€/hod, garažmajster čo nemusí robiť na vedúceho, upratovačku, nemusí platiť nájom sa uspokojí aj s 15€
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10614
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Rozvody 2.0 92kW
Desítka rozvody?
Matriál i s pumpou do 5 tisíc. No a práce tak litr a půl max.
Matriál i s pumpou do 5 tisíc. No a práce tak litr a půl max.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24131
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Rozvody 2.0 92kW
Kolegové klid Já cenu nekomentoval,ale uvědomte si,že je to značkový servis,ne garáž.Ukažte mě jiný kdo to udělá levněji.Mě je navíc Dancars sympatický jednáním Ale tohle nemá být nějaký boj,zda je někdo levný,drahý,dobrý,špatný...jen jsem zde dal info,co a jak,protože jsem to nedávno zjišťoval sám.
Já mám možnost vzít od známého co má shop s autodíly sadu contitech+pumpa+navíc oba řemeny příslušenství-contitech za cirka 5000.A udělat to u kámoše,mechanika,buď on sám,nebo já s ním,každopádně nej výhoda je,že je mu šumafuk(ze staré známosti),že si díly dovezu.Nebo to můžu vrazit jinému klučinovi,co ho trochu znám,dělal už pár subaru,rozvody,ventily a jiné věci...Jenže tam jsou už jeho díly,za jinou,větší cenu a víc kč za práci.Uvidím,zatím jsem zas byl nucen vrazit prachy jinam.
Jen musím říct,že desítka je sice dost,ale oproti třá garáži,kde by jsi za to dal v nej,opravdu nej,nej případě třá 6500-7000 je to pochopitelné.Za mě jo,ač počítat taky umím,snad chápete...Jinak Míro,jak píšeš těch 1500 kč za práci max,no to není max ale min,to si berou už léta obecně za rozvody na "běžných"autech ve většině všechny garáž servisy a navíc,když dojedeš se subaru,vyhrknou 2-2500 jak když fikne,anebo řeknou,že se toho vlastně prakticky bojí(serme na to,že na tom nic není,je to realita...)a že si to teda nechají krutě zaplatit.
Ponechme další polemiky ve smyslu-udělej si to sám před panelákem,nic na tom není...ne nechci děkuji,opravdu ne
Já mám možnost vzít od známého co má shop s autodíly sadu contitech+pumpa+navíc oba řemeny příslušenství-contitech za cirka 5000.A udělat to u kámoše,mechanika,buď on sám,nebo já s ním,každopádně nej výhoda je,že je mu šumafuk(ze staré známosti),že si díly dovezu.Nebo to můžu vrazit jinému klučinovi,co ho trochu znám,dělal už pár subaru,rozvody,ventily a jiné věci...Jenže tam jsou už jeho díly,za jinou,větší cenu a víc kč za práci.Uvidím,zatím jsem zas byl nucen vrazit prachy jinam.
Jen musím říct,že desítka je sice dost,ale oproti třá garáži,kde by jsi za to dal v nej,opravdu nej,nej případě třá 6500-7000 je to pochopitelné.Za mě jo,ač počítat taky umím,snad chápete...Jinak Míro,jak píšeš těch 1500 kč za práci max,no to není max ale min,to si berou už léta obecně za rozvody na "běžných"autech ve většině všechny garáž servisy a navíc,když dojedeš se subaru,vyhrknou 2-2500 jak když fikne,anebo řeknou,že se toho vlastně prakticky bojí(serme na to,že na tom nic není,je to realita...)a že si to teda nechají krutě zaplatit.
Ponechme další polemiky ve smyslu-udělej si to sám před panelákem,nic na tom není...ne nechci děkuji,opravdu ne
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Rozvody 2.0 92kW
Jasné že zadarmo to robiť nebudú, ale zasa nemám rád ked ma niekto chce otiahnuť. Keby to bolo pár stoviek, ale oni chcú 2000Kč
V servise kde Subaru nevideli sa toho pochopitelne boja a nevie dopredu povedať kolko bude stáť práce lebo nevie či to bude robiť 4hod, alebo 8hod, alebo...
Ale od ludí kde sa Subaru venujú mi to príde ako zlodejina
V servise kde Subaru nevideli sa toho pochopitelne boja a nevie dopredu povedať kolko bude stáť práce lebo nevie či to bude robiť 4hod, alebo 8hod, alebo...
Ale od ludí kde sa Subaru venujú mi to príde ako zlodejina
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24131
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Rozvody 2.0 92kW
Za pár stovek ale fakt v origo servise dělat nebudou,tj jedna věc a druhá je garážníci,kteří subaru znají.Tam bych předpokládal fakt cenu za tento úkon nižší,ale není tomu zdaleka vždy tak.Já už to nechci víc ani hodnotit,neumím si to udělat sám,ani nechci,tak musím něco zaplatit,otázka je kolik mě přijde ještě "slušné" Mě spíš štve ta skrytá přirážka za díly,to vodění za nos,tak to řeknu na rovinu ne-za práci mám vlastně ne dvojku ale pětku,jinak bych nevydělal jak jsem zvyklý,tak takhle bych to bral .A takhle mě to řekl i jeden známý,když jsem mu řekl,že ty díly jsou fakt drahé,zbytečně drahé.Páč za ty díly si fakt přirážejí víc,než přiznají.Přitom to všichni víme,oni i my zákazníci.Ale jak říkám,beru to a musím to brát tak jak to je,když si to neudělám sám,moje mínus
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10614
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Rozvody 2.0 92kW
No většina servisů si účtuje za práci i o 50% víc, pokud si dovezeš vlastní díly. Tím jasně říkají, že tě o těch 50% sprostě okradou, protože vejvar z dílů jim nenecháš. Proto třeba já do takových nepáchnu. Ještěže máme ty známý.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Rozvody 2.0 92kW
No tak já si nechal u známého vyměnit mot. olej + filtr, výměna vysoušeče klimy (samozřejmě ji musel celou vypustit a opět nafouknout) a místo plast. krytu mi tam dal kryt od Kofilky. Všechny díly jsem měl svoje ... krom náplně klimy samozřejmě
Celkově si řekl 1.400,- peněz. Otázka "do pranice" je to moc, nebo málo?
Celkově si řekl 1.400,- peněz. Otázka "do pranice" je to moc, nebo málo?
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Rozvody 2.0 92kW
Vzhledem k tomu, ze jen naplneni klimatizace stoji tak 700Kc to je smesna cena. Pocitam, ze mu to dalo tak 2-3 hodiny prace.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG