Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od Čibi »

OK, jen chci být informován, pro případ, kdyby to někdy (snad ne brzy), přišlo :-). díky
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
ještěr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: čtv lis 08, 2018 11:41 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Vondráček

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od ještěr »

Ahoj, mám také tento problém, mohl by mi někdo z vás pomoci? Díky, Zdeněk
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od George »

Ahoj, napis mi na georgeslab@btv.cz, poslu nabidku.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4035
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od seatik »

Já se zeptám, půjde do budoucna obejít i u motoru 2.5 turbo 2007?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od George »

seatik píše:Já se zeptám, půjde do budoucna obejít i u motoru 2.5 turbo 2007?
Jde to dokonce i ted :)
Jsou dve moznosti. Bud si nechas flashnout ECU v servise ktery vi co dela (napr. ProTurbo) a tam ti vypnou hlidani SAS cimz mas pokoj. Nebo nainstalujes bajpas. Na turbo motory jsou dve verze bajpasu, aby jsi zjistil ktery potrebujes tak je potreba odpojit ventil s tlakovym cidlem (ten s 5ti pinovym konektorem) a nastartovat. Pokud nastartujes tak je potreba stara verze, pokud ne tak nova. Tato procedura ti rozsviti kure, takze po ukonceni testu musis smazat pomoci eobd ctecky!
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
MatusNR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: pát čer 02, 2017 12:12 pm
Jméno a příjmení: Matus Belani
Bydliště: Norsko-Troms

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od MatusNR »

Zdravim, je nejaka moznost ze odstavenie krabickou a zaslepenie SAS ventilov mi vyhadzuje chyby p0030 a p0032 (vyhrev prednej lambda sondy)? Alebo to nema nic spolocne s tym?
Outback 2.5 AT 121kw 2005
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od George »

MatusNR píše:Zdravim, je nejaka moznost ze odstavenie krabickou a zaslepenie SAS ventilov mi vyhadzuje chyby p0030 a p0032 (vyhrev prednej lambda sondy)? Alebo to nema nic spolocne s tym?
Bohuzel tohle nema s vyhrivanim lambdy nic spolecneho a i kdyz se da vyhrivani obejit tak to nedoporucuju. Radsi vymen lambdu a dej pozor at je to spravna denso. Pokud bude mit vyhrivani jiny odber nez origo tak ti chyba vyskoci zase.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
MatusNR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: pát čer 02, 2017 12:12 pm
Jméno a příjmení: Matus Belani
Bydliště: Norsko-Troms

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od MatusNR »

Moj problem je ze lambdu som dal novu, denso dox 0361 (priama nahrada za origo), nasiel som zaoxidovane kontakty na konektori ktory vedie z motoroveho priestoru do kabiny do ecu, zbavil som sa chyby p0030 ale p0032 sa stale objavuje. Auto je po velkom servise (sviecky,rozvody, olej, odstavenie SAS, filtre atd..) Neviem uz kde hladat zavadu preto som zvazoval ci ostavenie SAS s tym daco nema..
Outback 2.5 AT 121kw 2005
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od George »

MatusNR píše:Moj problem je ze lambdu som dal novu, denso dox 0361 (priama nahrada za origo), nasiel som zaoxidovane kontakty na konektori ktory vedie z motoroveho priestoru do kabiny do ecu, zbavil som sa chyby p0030 ale p0032 sa stale objavuje. Auto je po velkom servise (sviecky,rozvody, olej, odstavenie SAS, filtre atd..) Neviem uz kde hladat zavadu preto som zvazoval ci ostavenie SAS s tym daco nema..
V priloze posilam schema a postup dle manualu, postupoval jsi pro zacatek podle nej? Jake byly vysledky?
BTW, ta chyba znamena ze lamda ma velky odber z pohledu ECU.
Přílohy
en-05160e.pdf
(25.36 KiB) Staženo 192 x
P0032.png
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
Hando
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
Bydliště: Ostrava/ExŽilina

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od Hando »

Som dlhomesacnym uzivatelom tohto bypassu. Musim povedat ze George je odbornik a pohodak. Krabicku si nikto na EK ani STK nevsimol, a to dokonca nad emisiami trochu laborovali, lebo plyn uz nebol v idealnej kondicii...
Dva mesiace potom sa uz holandsky plyn odporucal (po 260 tkm) uplne a ked som nechal davat novy, tak plynar akurat hovoril, ze mam odpojene EGR ventily, ze ci o tom viem..
8-?
Funguje to vyborne pravdepodobne az na jeden extrem. Ked som viezol veci a chalanov na Javorovy (pri Trinci), tak mu ta jazda hore nerobila dobre a pecene kura vyskocilo znova. Presne kody nemam, mazal mi to kolega narychlo cez ajfona s nejakou hlupou appkou. Ale to bolo cez 600kg zivej + nevypitej vahy, na kratku dvojku a kratku trojku, cez 5000 rpm (2.0R 121kW), 341 vyskovych metrov na 4km vzdialenosti.
Pravdepodobne tam pojdeme aj tento rok, takze sa vybavim a poriadne zanalyzujem tie chybove kody a dam vediet ci to je naozaj nieco s bypassom, starym plynom, lambdami, alebo nieco este dalsie.
Inak dlhodoba jazda v rovnakych otackach, na dialnici, s predbiehanim az na max kW (6800 rpm) bez problemov.
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od George »

Diky za referenci,
Pokud ti vyskocilo kure na horach tak to byla P2444, je to vyresene v nove verzi bajpasu, viz extra vlakno o bajpasu. Posli mi prosim mail a vymenim ti zdarma bajpas za novou verzi.
Hando píše:Som dlhomesacnym uzivatelom tohto bypassu. Musim povedat ze George je odbornik a pohodak. Krabicku si nikto na EK ani STK nevsimol, a to dokonca nad emisiami trochu laborovali, lebo plyn uz nebol v idealnej kondicii...
Dva mesiace potom sa uz holandsky plyn odporucal (po 260 tkm) uplne a ked som nechal davat novy, tak plynar akurat hovoril, ze mam odpojene EGR ventily, ze ci o tom viem..

Funguje to vyborne pravdepodobne az na jeden extrem. Ked som viezol veci a chalanov na Javorovy (pri Trinci), tak mu ta jazda hore nerobila dobre a pecene kura vyskocilo znova. Presne kody nemam, …
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
hondatom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 22, 2018 8:14 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Čoltko

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od hondatom »

lucass píše:Zdravím pánové, teď v těch mrazech co byli mi začalo něco pískat v tom ventilátoru sekundárního vzduchu. Tipnul bych to na ložiska, dá se vůbec vyměnit a jak je to složité?

Ahoj, pošleš prosím odkaz na repas toho ventilátoru? předem děkuji
Uživatelský avatar
Tomiq
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1480
Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
Jméno a příjmení: Tomáš P.
Bydliště: Praha - Východ

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od Tomiq »

Ahoj vespolek,
tak v pondělí jsem si přečetl tohle téma a dneska je to už tady - ráno mi vyskočilo kuře + cruise (snad jsem to tím přivolal, nebo co >:-& ).
Podle všeho to vypadá stejně, jak popisujete, no nechám to píchnout na diagnostiku a následně když tak Georgi využiji Tvého vynálezu (*_^) |,,,,
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Uživatelský avatar
George
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 482
Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
Jméno a příjmení: Jiří Otisk
Bydliště: Mokre Lazce

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od George »

Ahoj Tome, blikani kure a cruise muze byt cokoliv s emisema takze vzduch muze byt ok. kazdopadne staci rict , jsem k dispozici.
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Obrázek
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomiq
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1480
Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
Jméno a příjmení: Tomáš P.
Bydliště: Praha - Východ

Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW

Příspěvek od Tomiq »

Ahoj Jirko, tak včera potvrzeno diagnostikou v BoxerAuto - odešla mi taky pumpa sek. vzduchu ::-(((
Napsal jsem Ti mail, díky ;-D
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“