Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
zdravím,jsem tu nový,subaru s lpg vlastním rok a něco,no a samo že došlo na ten sekundarní féééén
hledám někoho z okolí semil-jablonece nad nisou-liberecko,kdo by mi s tím pomohl,kdo umí vyrobit tu vychytávku atd.předem díky
hledám někoho z okolí semil-jablonece nad nisou-liberecko,kdo by mi s tím pomohl,kdo umí vyrobit tu vychytávku atd.předem díky
- George
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 482
- Registrován: sob říj 08, 2016 10:48 am
- Jméno a příjmení: Jiří Otisk
- Bydliště: Mokre Lazce
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Ahoj,legofranz píše:zdravím,jsem tu nový,subaru s lpg vlastním rok a něco,no a samo že došlo na ten sekundarní féééén
hledám někoho z okolí semil-jablonece nad nisou-liberecko,kdo by mi s tím pomohl,kdo umí vyrobit tu vychytávku atd.předem díky
pokud mas zajem muzu dodat, instalace je jednoducha, pokud neni zavada nekde v elektrice. Pokud mas zajem, napis na info@georgeslab.cz .
Subaru BRZ 2016 MT Sport Limited - vlakno o aute.
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
Subaru Legacy Wagon 2.0R MY07, motor EJ20F (DOHC, 121kW), 4AT,SportShift,VTD,VDC
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát pro 25, 2020 11:22 pm
- Jméno a příjmení: Marcel Kollár
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
zhanam ten bajpas na legacy 121KW a uz som aj pisal 2 mail no zatial bez odpovede.Kto mi vie pomoct prosim?
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Chtěl bych tady poděkovat Georgovi, ojebávací krabička funguje parádně, celá instalace zabrala asi 30min, další hodinu sem z auta dostával všechny ty "eko" krámy ven. Od George sem koupil i záslepky na blok s těsněním a všechno parádně pasovalo.
Jediný co mě štvalo byl otevřený konektor od druhého ventilu, tak sem si na něj vytisknul záslepku a teď už sem plně spokojen konečně mi zase funguje tempomat :D
Jediný co mě štvalo byl otevřený konektor od druhého ventilu, tak sem si na něj vytisknul záslepku a teď už sem plně spokojen konečně mi zase funguje tempomat :D
Forester SG 2006 2.0X
- Knedla
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 172
- Registrován: čtv dub 01, 2021 4:54 pm
- Jméno a příjmení: Zdeněk Strašák
- Bydliště: Rapotice
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Tak v sobotu jsem namontoval bajpas od George.
Tímto mu chci poděkovat, všechno pěkně, přehledně zpracováno, jak samotná kabeláž, tak dokumentace. Kuře zhaslo a zatím je klid
Tímto mu chci poděkovat, všechno pěkně, přehledně zpracováno, jak samotná kabeláž, tak dokumentace. Kuře zhaslo a zatím je klid
Forester SG 2.0X
Jeep grand číro ZJ 5.2 V8 ex
felda 1.3BMM ex
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Včera jsem zapojil Žoržův bypass pumpy sekundárního vzduchu, funguje to báječně. Aji návod je napsaný pěkně podrobně, že to zvládne i úplná lama (ergo já ).
Mně sice pumpa samotná ještě nezlobila, ale potřeboval jsem už vyměnit palivový filtr (po FL v nádrži, v aktuálních 172 tisících vypadal, že ho snad ještě nikdo neměnil, byl černý jak bota), akorát jsem v ČR nikde nesehnal ten správný do nádrže, leda na ebay za 2 litry, tak jsem se rozhodl to přestavět na předfaceliftovou verzi a umístit filtr s držákem do motorového prostoru na původní místo ke sloupku tlumiče, jenže tam překáží ta pumpa. Tak jsem se zbavil dvou kurvítek naráz Akorát mě ještě v budoucnu čeká sundat sání, abych mohl zdemontovat a zaslepit oba ventily, co čehož se mi tuze moc nechce
Mně sice pumpa samotná ještě nezlobila, ale potřeboval jsem už vyměnit palivový filtr (po FL v nádrži, v aktuálních 172 tisících vypadal, že ho snad ještě nikdo neměnil, byl černý jak bota), akorát jsem v ČR nikde nesehnal ten správný do nádrže, leda na ebay za 2 litry, tak jsem se rozhodl to přestavět na předfaceliftovou verzi a umístit filtr s držákem do motorového prostoru na původní místo ke sloupku tlumiče, jenže tam překáží ta pumpa. Tak jsem se zbavil dvou kurvítek naráz Akorát mě ještě v budoucnu čeká sundat sání, abych mohl zdemontovat a zaslepit oba ventily, co čehož se mi tuze moc nechce
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Tak už jsem to zdemontoval celé, ventily pryč a otvory ve svodech zaslepené nerez záslepkami s těsněním od George. To je najednou místa!
A auto je hned o pět kilo kurvítek lehčí
Akorát jedna nemilá věc mě potkala - jak jsem zároveň přemisťoval palivový filtr z nádrže do motoru, dával jsem nové palivové hadice koupené v AutoKelly a jedna z nich po asi 2 dnech provozu v půlce praskla, naštěstí to bylo hned po startu, takže se nic nestalo, ale být to někde na dálnici, tak je o průser postarané.
Je to divný, hadičky jsem při instalaci kontroloval, žádné mikroprasklinky ani jiné vady jsem neobjevil. Asi výrobní vada. Pak mi až soused říkal, že v AutoKelly prodávají hlavně Starline a to je prý šmejd, cožř se potvrdilo. Takže objednám nové značkové hadičky, Semperit nebo Gumex, a pro sychr ty Starliny vyměním. Každopádně pro příště jsem poučený
A auto je hned o pět kilo kurvítek lehčí
Akorát jedna nemilá věc mě potkala - jak jsem zároveň přemisťoval palivový filtr z nádrže do motoru, dával jsem nové palivové hadice koupené v AutoKelly a jedna z nich po asi 2 dnech provozu v půlce praskla, naštěstí to bylo hned po startu, takže se nic nestalo, ale být to někde na dálnici, tak je o průser postarané.
Je to divný, hadičky jsem při instalaci kontroloval, žádné mikroprasklinky ani jiné vady jsem neobjevil. Asi výrobní vada. Pak mi až soused říkal, že v AutoKelly prodávají hlavně Starline a to je prý šmejd, cožř se potvrdilo. Takže objednám nové značkové hadičky, Semperit nebo Gumex, a pro sychr ty Starliny vyměním. Každopádně pro příště jsem poučený
Naposledy upravil(a) Lawman dne úte srp 24, 2021 9:01 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20624
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
To jsi měl určitě štěstí. Mohl jsi mit, jak psal Marcel v jiným vlakně, jednorázový ohřívač.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Nedivím se, že je tam tolik místa. Tam kde jsi namontoval palivový filtr a "Fuel Damper Valve" mám ještě k tomu nádobku ostřikovačů.Lawman píše:To je najednou místa!
Jinak ten "Fuel Damper Valve" je u SOHC motorů, myslím před filtrem, ale to asi na funkci nebude mít vliv.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Koukám na druhou fotku a ta hadička od "Fuel Damper Valve" je dost krátká a nemá moc vůli. Jestli praskla ta, tak to předělej a nech tam dlouhou hadici k filtru, ať se to má kde hýbat.Lawman píše: Je to divný, hadičky jsem při instalaci kontroloval, žádné mikroprasklinky ani jiné vady jsem neobjevil. Asi výrobní vada. Pak mi až soused říkal, že v AutoKelly prodávají hlavně Starline a to je prý šmejd, cožř se potvrdilo. Takže objednám nové značkové hadičky, Semperit nebo Gumex, a pro sychr ty Starliny vyměním. Každopádně pro příště jsem poučený
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49186
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Souhlasím s mnovem, že ta druhá hadička tam nemá moc prostoru na pohyb a dilataci. Taky bych dal trochu delší. Jinak s tou hadičkou z Kelly je to holt smůla. Já je tam kupuju taky, protože to mám nejblíž a je to nejjednodušší tam pro mě zajet. A nenapadlo by mě, že se něco takovýho může stát.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Díky za tip. Praskla právě že vedlejší hadička od fuel dampeneru do motoru, ta neměla nejmenší důvod, nijak namáhaná není.
Kdesi jsem se dočetl, že poloměr ohybu palivové hadičky tohohle průřezu musí být větší než 50mm, což jsem dodržel, nicméně dneska to budu stejně předělávat hadičkami od Semperitu, tak to kdyžtak ještě upravím.
Kdesi jsem se dočetl, že poloměr ohybu palivové hadičky tohohle průřezu musí být větší než 50mm, což jsem dodržel, nicméně dneska to budu stejně předělávat hadičkami od Semperitu, tak to kdyžtak ještě upravím.
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Na mém SOHC Forestrovi mám fuel dampener na vedlejší hadičce, než jde přes filtr do motoru, co to je za lajnu jsem moc neštudoval. Každopádně mi dávalo větší smysl dát ten ventil až za filtr, ať se ta gumová membrána uvnitř zbytečně nezanáší sajrajtem.mnov píše: Nedivím se, že je tam tolik místa. Tam kde jsi namontoval palivový filtr a "Fuel Damper Valve" mám ještě k tomu nádobku ostřikovačů.
Jinak ten "Fuel Damper Valve" je u SOHC motorů, myslím před filtrem, ale to asi na funkci nebude mít vliv.
JJ, s tou nádobkou to je fakt, na tomhle modelu je schovaná v rohu nárazníku/podběhu. Včil ke svíčkám na straně řidiče dostanu úplně královsky, na před FL SG je to trochu opruz.
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
To máš pravdu, já si pamatuji, že je fyzicky před filtrem, ale zapojen je na vracečce.Lawman píše: Na mém SOHC Forestrovi mám fuel dampener na vedlejší hadičce, než jde přes filtr do motoru, co to je za lajnu jsem moc neštudoval.
Koukal jsem na motor H4DO a ten ho má taky na vracečce.
PS: tak nyní nevím, zda jsi filtr nedal na vracečku.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Jak ojebat sekundární vzduch u Forestera 2.0 116kW
Taky jsem se potýkal se sekundárním vzduchem, napřed hvízdal jen ventilátor, tak jsem ho rozebral a dal nové ložiska, oprava asi za 30 korun.
Ale zanedlouho kontrolka motoru a chyba P2..., však to známe, nějakou dobu sem s tím jezdil a pořád to jen mazal a opravu oddaloval.
Nakonec jsem to vyřešil tím Georgovým udělátkem, tím to mu děkuji. Instalace jednoduchá a hlavně to funguje a na STK klídek.
Problém byl asi v konektoru, ale celkově je to systém na nic.
Ale zanedlouho kontrolka motoru a chyba P2..., však to známe, nějakou dobu sem s tím jezdil a pořád to jen mazal a opravu oddaloval.
Nakonec jsem to vyřešil tím Georgovým udělátkem, tím to mu děkuji. Instalace jednoduchá a hlavně to funguje a na STK klídek.
Problém byl asi v konektoru, ale celkově je to systém na nic.
Subaru Forester 2.0X SG 2007 Bi fuel.