Outback 2000 přehřívání

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Unown
Nováček
Nováček
Příspěvky: 44
Registrován: pát zář 11, 2015 2:35 pm

Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od Unown »

Ahoj, mám Subaru outback 2000 2,5l automat a včera mi začal menší problém.

Když zastavím jedu pomalu v koloně, nebo zastavím u krajnice, tak teplota začne strašně lézt nahoru, až k maximu. Jakmile se rozjedu rychleji, teplota zase sleze na normální hodnotu.

Olej i vodu v chladici mám.

Kde může být problém?


Sent from my iPhone using Tapatalk
dvahrnce
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 381
Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
Jméno a příjmení: Petr

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od dvahrnce »

Olej by v chladiči být asi neměl.. :-)
Ale jinak -> vodní pumpa?
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020

Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3092
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od outback »

Podívej se, jestli se ti roztočí větráky na chladiči. Když pustíš klimu, tak by se měl začít točit pokud se pamatuju pravý (po dobu, co běží kompresor klimy, což není pořád), a když se motor začne moc ohřívat, tak se připne tuším levý. Podle příznaků to vypadá dost jednoznačně.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
spiderbb
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 409
Registrován: pon zář 14, 2009 10:46 am

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od spiderbb »

v tom najhorsom pripade to je tesnenie pod hlavou... tiez mi forester zacalo prehrievat a potom vystrelil vypustak na chladici :)
Subaru Legacy turbo 1992
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3092
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od outback »

Chlapi nestrašte, jak by se to u vadného těsnění pod hlavou mohlo zlepšit po rozjetí?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od Slavek_xxx »

Jednoduse, zvednou se otacky - prutok vody a zlepsi se proudeni vzduchu zkrz chladic. Je to skoro urcite tesneni pod hlavou, jsou natlakovany hadice a jdou bubliny do chladice?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22675
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od spm »

Zas nutno říct, že mě ta vodiče z chladiče mizela (respektive teda z chladiče se odlévala do té nádobky vedle), což bych i čekal jako důsledek, pokud se ten okruh tlakuje od motoru. Takže jestli tohle mu nedělá... Respektive - máš vodu opravdu v chladiči nebo jenom v té nádobce s ryskama za ním?
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3175
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Outback 2000 přehřívání

Příspěvek od dracekvo »

Tak prvně spoj pod volantem ty dva volný drátky. Jsou tam dva. Teď nevím přesně kterou barvu, ale jeden je na vyblikávání závad a druhý na testovací režim.
Po spojení toho správného a zapnutí klíču ti začnou všude cvakat relátka a měli by se začít střídavě roztáčet ventilátory. Mě se jeden netočil, protože byla prdlá pojistka. Je v té krabičce v pravo v motorovém prostoru. A ve víčku je takový udělátko na vyndavání pojistek, já si toho všiml až když sem to vyměnil kleštěma :D
Taky sem měl problém s přehříváním. Měl sem na chladiči rozpadlou tu hubici na které drží hadice. Nejspíš se mi kousky dostali do chladiče a omezili průtok. Taky sem to sváděl na těsnění pod hlavou, ale nakonec to bylo chladičem. Ke konci mi už začala spadávat hadice. A po výměně chladiče za 2 tis je vše v pořádku.
Předtím sem to měl v AWD v praze, kde prý spaliny ve vodě nenaměřili. Tak preventivně vyměnili termostat a víčko na chladiči. To víčko bych klidně vyměnil, je to pár korun a když je špatné, tak drží blbej tlak v systému a voda začíná vařit dřív než by měla.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“