Ahoj, mám Subaru outback 2000 2,5l automat a včera mi začal menší problém.
Když zastavím jedu pomalu v koloně, nebo zastavím u krajnice, tak teplota začne strašně lézt nahoru, až k maximu. Jakmile se rozjedu rychleji, teplota zase sleze na normální hodnotu.
Olej i vodu v chladici mám.
Kde může být problém?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Outback 2000 přehřívání
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: úte led 06, 2015 1:00 pm
- Jméno a příjmení: Petr
Re: Outback 2000 přehřívání
Olej by v chladiči být asi neměl..
Ale jinak -> vodní pumpa?
Ale jinak -> vodní pumpa?
Legacy MY05, 2.5 121kW, 4AT. Outback MY 2020
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Trabant 600, Trabant 601, Moto Guzzi Breva 1100, Husqvarna Vitpilen 701
Re: Outback 2000 přehřívání
Podívej se, jestli se ti roztočí větráky na chladiči. Když pustíš klimu, tak by se měl začít točit pokud se pamatuju pravý (po dobu, co běží kompresor klimy, což není pořád), a když se motor začne moc ohřívat, tak se připne tuším levý. Podle příznaků to vypadá dost jednoznačně.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Outback 2000 přehřívání
v tom najhorsom pripade to je tesnenie pod hlavou... tiez mi forester zacalo prehrievat a potom vystrelil vypustak na chladici
Subaru Legacy turbo 1992
Re: Outback 2000 přehřívání
Chlapi nestrašte, jak by se to u vadného těsnění pod hlavou mohlo zlepšit po rozjetí?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Outback 2000 přehřívání
Jednoduse, zvednou se otacky - prutok vody a zlepsi se proudeni vzduchu zkrz chladic. Je to skoro urcite tesneni pod hlavou, jsou natlakovany hadice a jdou bubliny do chladice?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Outback 2000 přehřívání
Zas nutno říct, že mě ta vodiče z chladiče mizela (respektive teda z chladiče se odlévala do té nádobky vedle), což bych i čekal jako důsledek, pokud se ten okruh tlakuje od motoru. Takže jestli tohle mu nedělá... Respektive - máš vodu opravdu v chladiči nebo jenom v té nádobce s ryskama za ním?
Re: Outback 2000 přehřívání
Tak prvně spoj pod volantem ty dva volný drátky. Jsou tam dva. Teď nevím přesně kterou barvu, ale jeden je na vyblikávání závad a druhý na testovací režim.
Po spojení toho správného a zapnutí klíču ti začnou všude cvakat relátka a měli by se začít střídavě roztáčet ventilátory. Mě se jeden netočil, protože byla prdlá pojistka. Je v té krabičce v pravo v motorovém prostoru. A ve víčku je takový udělátko na vyndavání pojistek, já si toho všiml až když sem to vyměnil kleštěma :D
Taky sem měl problém s přehříváním. Měl sem na chladiči rozpadlou tu hubici na které drží hadice. Nejspíš se mi kousky dostali do chladiče a omezili průtok. Taky sem to sváděl na těsnění pod hlavou, ale nakonec to bylo chladičem. Ke konci mi už začala spadávat hadice. A po výměně chladiče za 2 tis je vše v pořádku.
Předtím sem to měl v AWD v praze, kde prý spaliny ve vodě nenaměřili. Tak preventivně vyměnili termostat a víčko na chladiči. To víčko bych klidně vyměnil, je to pár korun a když je špatné, tak drží blbej tlak v systému a voda začíná vařit dřív než by měla.
Po spojení toho správného a zapnutí klíču ti začnou všude cvakat relátka a měli by se začít střídavě roztáčet ventilátory. Mě se jeden netočil, protože byla prdlá pojistka. Je v té krabičce v pravo v motorovém prostoru. A ve víčku je takový udělátko na vyndavání pojistek, já si toho všiml až když sem to vyměnil kleštěma :D
Taky sem měl problém s přehříváním. Měl sem na chladiči rozpadlou tu hubici na které drží hadice. Nejspíš se mi kousky dostali do chladiče a omezili průtok. Taky sem to sváděl na těsnění pod hlavou, ale nakonec to bylo chladičem. Ke konci mi už začala spadávat hadice. A po výměně chladiče za 2 tis je vše v pořádku.
Předtím sem to měl v AWD v praze, kde prý spaliny ve vodě nenaměřili. Tak preventivně vyměnili termostat a víčko na chladiči. To víčko bych klidně vyměnil, je to pár korun a když je špatné, tak drží blbej tlak v systému a voda začíná vařit dřív než by měla.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)