Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Právě je čtv úno 21, 2019 4:14 pm
Cukání při mírném přidání plynu/sundání nohy z plynu
Autor |
Zpráva |
Závislý uživatel
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am Příspěvky: 7657 Bydliště: Valašsko
|
Ha další názor-tj na taky na nějakých gumách,silentblocích,či na čem?Fotky asi nikdo nemáte?
_________________ Forester 2.0 SG 2002 Citroen Saxo Twist 1.1 2000 bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
|
stř kvě 23, 2018 8:30 pm |
|
 |
Uživatel fóra
Registrován: sob čer 11, 2016 10:51 pm Příspěvky: 75 Bydliště: Praha
|
Pořád si nejsem jistý, že tě chápu. Jako že by byly někde o zub vedle? Nebo bylo něco špatně pootočeného? Každopádně jak jsem psal, po výměně beze změny, takže leda by tam byly nasazené špatně už předtím a my to tam dali stejně (a auto by s tím tedy mělo najeto už skoro 100k km). Kdyby bylo něco s tímhle čekal, bych, že to bude dělat "bordel" pořád nejen někdy. Nezdá se, že by to šlo z převodovky. Asi na to jdu špatně. Popsat takový problém textově znamená ztratit půlku informací po cestě (předpokládám, že některí tady by asi věděli hned, kdyby měli možnost se v tom projet). Takže se musím rozmyslet, jak moc mi to vadí (není to nic až tak strašného, ale je to otravné) a případně dát k ruce někomu povolanějšímu. Zkoušet na slepo vůle ventilů, uložení převodovky apod. se mi úplně podstupovat nechce.
_________________ Subaru Forester SG, 2.0 92kW, 12/2002
|
pát kvě 25, 2018 1:05 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 725
|
Přidám to sem, protože jsem nenašel téma přímo pro TPS senzor.
Vyndal jsem škrtící klapku, sundal všechna čidla a vyčistil ji v ultrazvuku a znovu nastavoval TPS senzor dle diagnostiky.
Před rozebráním jsem naměřil hodnoty: - Throttle opening angle: 0% - Throttle sensor voltage 0,36V
Po rozebrání jsem se snažil nastavit hodnoty dle manuálu (0%, 0.5V), ovšem bez úspěchu. Buď jsem to nastavil jako před demontáží (0%, 0.36V) a nebo na 0.5V, ovšem klapka se nikdy nedovře. (0.8%, 0.5V). V čem může být problém?
_________________Výroba a prodej přípravků na https://www.motopripravky.cz/
|
pát zář 21, 2018 11:00 am |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4474 Bydliště: Praha
|
Musíš to nechat po nastavení zkalibrovat. Myslím, že bude stačit vymazaz chyby (i když tam třeba nejsou). Nebo odpojit od napájení.
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát zář 21, 2018 11:03 am |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 725
|
Myslíš nastavit 0.5v a pak to resetovat? To vyzkouším. Díky
_________________Výroba a prodej přípravků na https://www.motopripravky.cz/
|
pát zář 21, 2018 12:59 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4474 Bydliště: Praha
|
Ano, přesně tak to myslím.
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát zář 21, 2018 1:00 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 725
|
Díky mnove, funguje to Zatím se tedy Subárko s 0.5V chová trochu divně, ale dám tomu čas, jestli si to nesedne.
_________________Výroba a prodej přípravků na https://www.motopripravky.cz/
|
pát zář 21, 2018 3:23 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4474 Bydliště: Praha
|
NZ. To nastavuješ, abys posunul TPS mimo opotřebenou plochu, nebo jen, aby to sedělo s rozmezím udávaným v manuálu?
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát zář 21, 2018 7:09 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 725
|
Chci to jen sladit s hodnotami podle manuálu, když už jsem měl klapku venku na čištění. Navíc když to bylo dost mimo požadovanou hodnotu.
_________________Výroba a prodej přípravků na https://www.motopripravky.cz/
|
pát zář 21, 2018 7:47 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4474 Bydliště: Praha
|
To je správný přístup.
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát zář 21, 2018 7:57 pm |
|
 |
Závislý uživatel
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm Příspěvky: 4474 Bydliště: Praha
|
To mimo toleranci je divné. Může to být vydřením dráhy TPS, ale to dost pochybuji. Radši bych ještě okoukl dorazový šroub klapky, zda není znát nějaká manipulace s ním.
_________________ Forester 2004 2.0 MT LPG Impreza 2004 2.0 AT
|
pát zář 21, 2018 8:54 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm Příspěvky: 594 Bydliště: Liteň
|
Když jsem po Němcích nastavoval rezu 97 na 0,5v na volnoběh, tak se taky chovala na nic i po vyresetovani. Přidal jsem trochu vzduchu na volnoběžných ventilu a maká jak nova. Spotřeba od 7do10 l na 100km. Nevím co máš ty za káru, ale ono vystřelovat starej motor není o tom vše nastavit na tovární nastavení, ale podle sluchu a chodu. Misus
|
pát zář 21, 2018 9:24 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 725
|
V místě, jak dosedá kontra tyčka z klapky na ocelovou plošku TPS senzoru je vydřená drážka od té tyčky do hloubky cca 0.4mm. To bych řekl, že může být příčina posunu mimo toleranci. S dorazovým šroubem jsem raději nehýbal 
_________________Výroba a prodej přípravků na https://www.motopripravky.cz/
|
pát zář 21, 2018 9:32 pm |
|
 |
Člen_SubaruFanClubu
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am Příspěvky: 725
|
Mám Forestera 92kw 2005, najeto 370tis km. Po nastavení na 0,5V to dost zlobilo tak 5-6 jízd. Když jsem vyřadil za jízdy, spadlo to na 1000rpm, pak to vylítlo na 1500-2000rpm a drželo se to na 1000-1500rpm a kleslo na 600-700rpm až po úplném zastavení. Stejně tak když jsem rychleji zastavil třeba u přechodu, vylítlo to k 2000rpm a dost pomalu klesalo. Byl jsem jak pošuk, co to túruje  . Už jsem to chtěl nastavit zpátky na 0.36V. Sice to lehce pocukávalo kolem volnoběhu, ale furt lepší jak toto. Poslední jízda hodinku zpátky a už to bylo mnohem lepší. Při vyřazení během jízdy to padlo na 1000rpm, max to lehce houplo k 1100rpm a pak se otáčky ustálily někde kolem 800-900rpm a až při zastavení to kleslo na 600-700. Stejně tak po zastavení to ani jednou nevylítlo na 1500, natož k 2000rpm. Tak snad to nebylo chladnějším vzduchem po dešti  .
_________________Výroba a prodej přípravků na https://www.motopripravky.cz/
|
pát zář 21, 2018 9:51 pm |
|
 |
Zkušený uživatel
Registrován: pon dub 27, 2015 7:12 pm Příspěvky: 594 Bydliště: Liteň
|
Abych to doplnil, jednalo se o rezu 2.0 85kw. Co se Tejce vydařený drážky, tak to se holt musí opravit, aby drážka nebyla... 
|
sob zář 22, 2018 7:48 am |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|