únik servo-oleje přes manžety
Re: únik servo-oleje přes manžety
Ahoj pichy, to je akorát trochu oblitý, neviděl bych v tom žádnej zásadní problém. Jen to alespoň ze začátku sleduj, jestli neubejvá, aby se ti nestalo, že dojde a čerpadlo pojede na prázdno.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: únik servo-oleje přes manžety
když já mám rád, když mám kapaliny svého vozu plně pod kontrolou
dá se tedy alespoň teoreticky říct, jak to řešit, kdyby to tímto stylem unikalo ve velkém? je tam nějaké těsnění? nebo by se měnila celá nádobka?
dá se tedy alespoň teoreticky říct, jak to řešit, kdyby to tímto stylem unikalo ve velkém? je tam nějaké těsnění? nebo by se měnila celá nádobka?
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: únik servo-oleje přes manžety
pichy> obavam se, ze slintajici nadoba posilovace bude u 19 let staryho auta ten uplne nejmensi problem. Zamer se spis na spojku, podvozek a korozi hlavne v zadnich podbehach- zevnitr.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: únik servo-oleje přes manžety
Když jsem kupoval Forestera, byla ta nádobka také oslintaná a i celé okolí. Zarazilo mne to, ale vzal jsem ho. Omyl jsem to vapkou a od té doby je to krásně čisté. Nevím co s tím kdo dělal.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: únik servo-oleje přes manžety
Je možný, že kapalinu někdo dolejval a polil to okolo. No a neměl po ruce hadr a neutřel to.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: únik servo-oleje přes manžety
Zdar Lukáši .... jak vidíš, tak to netřeba moc řešit. Pokud to opravdu uniká přes víko (né víčko), se to jen přetěsní. Možeš se na místě kouknout, kolik tam toho je. Ale někde vlevo dole by měla být nádobka s ryskami (celkem 4 rysky pro studený a teplý motor - min. a max.). Podle rysek hned poznáš, zda je dost kapaliny. Pokud je to jinak, ostatní upřesní.... turbo nemám .
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: únik servo-oleje přes manžety
Tak repas serva už mám hotovej pár měsíců, akorát jsem to sem nějak zapoměl vložit.
- Přílohy
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: únik servo-oleje přes manžety
Pokračování
- Přílohy
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: únik servo-oleje přes manžety
Super! Vyřešil jsi i klepání nebo jenom netěsnosti?
Jestli se mi řízení ještě někdy posere, tak to taky budu dělat svépomocí. Ideální by ale bylo mít nějaký další řízení, aby člověk mezitím mohl jezdit...
Jestli se mi řízení ještě někdy posere, tak to taky budu dělat svépomocí. Ideální by ale bylo mít nějaký další řízení, aby člověk mezitím mohl jezdit...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: únik servo-oleje přes manžety
Já řešil jen netěsnosti, ale tam není moc co by mohlo klepat, max ten převod na hřeben, tam by šlo asi víc dotáhnout ten šroub co tlačí pružinku, ale spíš budou klepat čepy, nebo tyčky řízení.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: únik servo-oleje přes manžety
Klepe buď to a nebo od pastorku vzdálenější výstup. Tam musí bejt nějaký pouzdro, je v takový matce. Dá se to celý koupit asi za 1500 i s tou matkou. Teda aspoň tak je to u toho mýho. To pouzdro se vytluče a jak je volný, tak ničí gufero, až začne ten výstup týct.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- dulas
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 533
- Registrován: čtv lis 24, 2011 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Radovan Drahorád
- Bydliště: Alšovice
Re: únik servo-oleje přes manžety
Kurňa, zjistil jsem, že mám vůli na vnitřním kloubu řízení. Budu to muset brzy pořešit aby nezačalo chcát řízení, diky tomu kmitání
ex2x Subaru Legacy 2.0 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG
ex Subaru Impreza 1.6 LPG
exSubaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: únik servo-oleje přes manžety
Juras parádní práce!Aj ta podrobná foto dokumentace
Vy Bučovičtí jste tam vůbec nebezpečně šikovní čekám až se ozve Petr,jak se mu dařilo,jestli už prohání ten jeho reaktor!Jak to nazval plukovník
Vy Bučovičtí jste tam vůbec nebezpečně šikovní čekám až se ozve Petr,jak se mu dařilo,jestli už prohání ten jeho reaktor!Jak to nazval plukovník
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: únik servo-oleje přes manžety
Jurasi paráda !! To je super, že máme kde čerpat informace, kdybychom se do toho chtěli taky někdy pustit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: únik servo-oleje přes manžety
Juras parádní práce, se ani nepochlubil.
Šímo ani se mi nechtělo psát, protože mám špatný zprávy, viz moje vlákno.
Šímo ani se mi nechtělo psát, protože mám špatný zprávy, viz moje vlákno.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]