únik servo-oleje přes manžety

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od HonzaCZ »

Ahoj pichy, to je akorát trochu oblitý, neviděl bych v tom žádnej zásadní problém. Jen to alespoň ze začátku sleduj, jestli neubejvá, aby se ti nestalo, že dojde a čerpadlo pojede na prázdno.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
pichy
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 203
Registrován: pon říj 24, 2016 6:14 pm
Bydliště: Valašsko

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od pichy »

když já mám rád, když mám kapaliny svého vozu plně pod kontrolou :-)

dá se tedy alespoň teoreticky říct, jak to řešit, kdyby to tímto stylem unikalo ve velkém? je tam nějaké těsnění? nebo by se měnila celá nádobka?
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)

ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od Slavek_xxx »

pichy> obavam se, ze slintajici nadoba posilovace bude u 19 let staryho auta ten uplne nejmensi problem. Zamer se spis na spojku, podvozek a korozi hlavne v zadnich podbehach- zevnitr.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od mnov »

Když jsem kupoval Forestera, byla ta nádobka také oslintaná a i celé okolí. Zarazilo mne to, ale vzal jsem ho. Omyl jsem to vapkou a od té doby je to krásně čisté. Nevím co s tím kdo dělal. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od Mira »

Je možný, že kapalinu někdo dolejval a polil to okolo. No a neměl po ruce hadr a neutřel to.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od Doro »

Zdar Lukáši *_*=*_* .... jak vidíš, tak to netřeba moc řešit. Pokud to opravdu uniká přes víko (né víčko), se to jen přetěsní. Možeš se na místě kouknout, kolik tam toho je. Ale někde vlevo dole by měla být nádobka s ryskami (celkem 4 rysky pro studený a teplý motor - min. a max.). Podle rysek hned poznáš, zda je dost kapaliny. Pokud je to jinak, ostatní upřesní.... turbo nemám ;-D .
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od Juras »

Tak repas serva už mám hotovej pár měsíců, akorát jsem to sem nějak zapoměl vložit. <:-<
Přílohy
po demontáži, pěknej kentus
po demontáži, pěknej kentus
po vyčištění v naftě
po vyčištění v naftě
rozebráno, asi budu muset sehnat pana Rubika, aby mi to zase složil ;-D
rozebráno, asi budu muset sehnat pana Rubika, aby mi to zase složil ;-D
Tohle to je třeba sehnat nový, atypický rozměry, v guferárně bez šance, v subaru by tu sadu měli, ale za lidových 4200kč &lt;:-&lt;
Tohle to je třeba sehnat nový, atypický rozměry, v guferárně bez šance, v subaru by tu sadu měli, ale za lidových 4200kč <:-<
Jediný ložisko co tam je, chtěl jsem dát teda nový, ale taky atyp a po zjištění ceny v ložiskárně jsem myslel, že mě vomejou, jal jsem se teda radši vomejvat to ložisko tak dlouho, že chodí znovu jako nový.
Jediný ložisko co tam je, chtěl jsem dát teda nový, ale taky atyp a po zjištění ceny v ložiskárně jsem myslel, že mě vomejou, jal jsem se teda radši vomejvat to ložisko tak dlouho, že chodí znovu jako nový.
Dorazil balíček z USA. Doufám, že v tom budou ty těsnění, objednáno přes ebay, vyšlo to i s lichvářským poštovným na 1500, je to dost za pár gumiček, ale levnějc jsem to prostě nesehnal.
Dorazil balíček z USA. Doufám, že v tom budou ty těsnění, objednáno přes ebay, vyšlo to i s lichvářským poštovným na 1500, je to dost za pár gumiček, ale levnějc jsem to prostě nesehnal.
v balíčku byl menší balíček
v balíčku byl menší balíček
a v balíčku byl pytlíček s něčím, co vypadalo, že by mohlo být to co potřebuju.
a v balíčku byl pytlíček s něčím, co vypadalo, že by mohlo být to co potřebuju.
Kontrola komatibility, jo je to ono
Kontrola komatibility, jo je to ono
v mezičase probíhala i renovace venkovní části pístnice, připraveno na lak.
v mezičase probíhala i renovace venkovní části pístnice, připraveno na lak.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od Juras »

Pokračování
Přílohy
nástřik základem
nástřik základem
a finální barvou, zlatá, prostě zbyla tak šla na servo.
a finální barvou, zlatá, prostě zbyla tak šla na servo.
tak začíná sborka
tak začíná sborka
v sadě toho bylo víc, než jsem původně chtěl měnit, ale když už to přišlo, vyměnil jsem všechno.
v sadě toho bylo víc, než jsem původně chtěl měnit, ale když už to přišlo, vyměnil jsem všechno.
připraveno na namáčknutí vnitřního gufera
připraveno na namáčknutí vnitřního gufera
tak úspěšně složeno
tak úspěšně složeno
namašleno
namašleno
připraveno na montáž do auta
připraveno na montáž do auta
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od HonzaCZ »

Super! Vyřešil jsi i klepání nebo jenom netěsnosti?

Jestli se mi řízení ještě někdy posere, tak to taky budu dělat svépomocí. Ideální by ale bylo mít nějaký další řízení, aby člověk mezitím mohl jezdit...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od Juras »

Já řešil jen netěsnosti, ale tam není moc co by mohlo klepat, max ten převod na hřeben, tam by šlo asi víc dotáhnout ten šroub co tlačí pružinku, ale spíš budou klepat čepy, nebo tyčky řízení.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od HonzaCZ »

Klepe buď to a nebo od pastorku vzdálenější výstup. Tam musí bejt nějaký pouzdro, je v takový matce. Dá se to celý koupit asi za 1500 i s tou matkou. Teda aspoň tak je to u toho mýho. To pouzdro se vytluče a jak je volný, tak ničí gufero, až začne ten výstup týct.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
dulas
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 533
Registrován: čtv lis 24, 2011 9:44 pm
Jméno a příjmení: Radovan Drahorád
Bydliště: Alšovice

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od dulas »

Kurňa, zjistil jsem, že mám vůli na vnitřním kloubu řízení. Budu to muset brzy pořešit aby nezačalo chcát řízení, diky tomu kmitání
ex2x Subaru Legacy 2.0 LPG
ex Subaru Legacy 2.5 LPG

ex Subaru Impreza 1.6 LPG
ex
Subaru Forester 2.0 Sturbo (1999)
Subaru Outback 2.5 LPG
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od sima »

Juras parádní práce!Aj ta podrobná foto dokumentace ,,,,| (*_^) |,,,,
Vy Bučovičtí jste tam vůbec nebezpečně šikovní :-) čekám až se ozve Petr,jak se mu dařilo,jestli už prohání ten jeho reaktor!Jak to nazval plukovník :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od VDC »

Jurasi paráda !! To je super, že máme kde čerpat informace, kdybychom se do toho chtěli taky někdy pustit. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: únik servo-oleje přes manžety

Příspěvek od PetrC »

Juras parádní práce, se ani nepochlubil.
Šímo ani se mi nechtělo psát, protože mám špatný zprávy, viz moje vlákno.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“