Nejsou ty dvě hodiny, každé dva měsíce, vzhledem k tomu, že působení ozónu výrazně urychluje stárnutí pryže a narušuje některé plasty, trochu moc ???quickly píše:Postup:
* úplně zavřeš všechna okna, vše povypínáš
* dotáhneš si kabel s elektřinou k autu
* generátor dávám na područku mezi přední sedadla
* nastavím 120 minut (pokud budeš dělat častěji, tak třeba stačí hodina)
* zapínám generátor do prodlužky
* ihned zavírám dveře, zamykám
* za 2,5 hodinu jdu k autu a kompletně vyvětrám
nebo
* nechám neotevřené auto do druhého dne a potom trochu větrám
POZOR: pokud nedostatečně vyvětráš, tak budeš cítit čistý chemický odér (není nepříjemný, mně voní).
Ozón je plyn, takže vleze všude.
Pro dezinfekci klimatizace pomocí generátoru používám jiný postup.
Nastartuji motor
Vypnu klimatizaci a vnitřní teplotu současně nastavím na MIN
Ventilaci přepnu na vnitřní okruh
Rychlost ventilátoru zapnu na max
Generátor ozónu umístím pod schránku spolujezdce, zapojím do prodlužovačky a zavřu všechny dveře a okna.
Prodlužovačku připojím do zásuvky 230V a nechám vše běžet 20 minut.
Po této době větrám auto min dvě hodiny otevřenými okny, tak aby se všechen jedovatý ozón dostal pryč z čalounění vozidla.
Tento postup praktikuji nejčastěji jednou za 6 měsíců.
Tedy pokud se mezi tím v autě někdo třeba nepoblije.
P.S.
Omlouvám se předsedovi, že jsem to nevydržel a opět jsem sem vlezl, ale technické záležitosti jsou to, co mě tak nějak bere...