No to právě může a nemusí být pravda. I 2,5 může být s VDC a VTD...Majer píše:Mno jelikož má 2.5 tak ve zkratce jak jsem psal .....
Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49179
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1056
- Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
- Jméno a příjmení: Robert Košař
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Jó vdc mám ale bohužel nefunkcni momentálně a bez vtd ....
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Bral jsem to podle ceny, protože sem přeci jen student a vybírat si bohužel nemůžu. Radši bych novější generaci, ale ta je cenově jinde. Možná časem. Jinak zatím jezdí dobře, olej nechám udělat během několika dní a check engine checknu hned jak mi přijde konektor do auta. Jediný co mi přijde divný, že to auto je fakt mrtvý při rozjezdu, přijde mi, že se dusi.catana píše:To jsi vybiral Outbacka podle nejvetsiho najezdu a to jsi vzal, ne? No preju at te to nesezere na servisu, ktery tady stoji ranec a je otazkou kam to dat. Subaru specialisti byvaji cenove na tom podobne jako autorizovane, pac jsou zamereny spis na performance auta, tak zbyvaji nejaky "delam …
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Ahoj, právě jsem koupil Outback 2.5 automat lpg teleflex, rok výroby 2001, a mám pár dotazů:
1. po zapnutí zapalování se rozsvítí mimo jiné kontroly "vdc" a "vdc off", za chvíli spořádaně zhasnou, znamená to, že mám opravdu verzi s VDC, nebo je to tak u všech? Jak spolehlivě poznám že mám VDC? To auto má skoro plnou výbavu, takže bych málem věřil, že mám možná i kliku...
2. palivoměr ukazuje i s vypnutým zapalováním, je to u Subaru normální, nebo je to auto napadené kutilem?
3. klíček jde vytáhnout ze zapalování i když je volič automatu na D nebo kdekoliv jinde, je to u Subaru normální?
4. v manuálu je popsaná kontrolka "power", která mi ale nikdy nesvítí - ani po zapnutí zapalování kdy svítí skoro všechno - power režim převodovky ale funguje a i "hold *" kontrolka funguje jak má - jsou i verze bez kontrolky nebo pokud je to prasklá žárovička, dá se vyměnit bez rozebrání půlky auta?
5. Torque Pro mi neukazuje teplotu převodového oleje, ale čidlo tam přece být musí když to má kontrolku přehřátí - je to normální?
6. dá se na originální rádio s CD a kazeťákem ještě dobastlit jednoduše AUX vstup? Třeba s využitím vstupu pro changer?
7. když dojde plyn, přepne se to samo, nebo musím zmáčknout knoflík? A vadí to když plyn dojde? Stodvacítka mi kdysi oznamovala docházení plynu postupně klesajícím výkonem, je to tady taky tak?
První šok už mám za sebou: výměna parkovačky jedině s demontáží světlometu, už chápu, proč to prodávající neřešil - tady udělali soudruzi z Japonska evidentně chybu.
Díky za trpělivost se začátečníkem...
1. po zapnutí zapalování se rozsvítí mimo jiné kontroly "vdc" a "vdc off", za chvíli spořádaně zhasnou, znamená to, že mám opravdu verzi s VDC, nebo je to tak u všech? Jak spolehlivě poznám že mám VDC? To auto má skoro plnou výbavu, takže bych málem věřil, že mám možná i kliku...
2. palivoměr ukazuje i s vypnutým zapalováním, je to u Subaru normální, nebo je to auto napadené kutilem?
3. klíček jde vytáhnout ze zapalování i když je volič automatu na D nebo kdekoliv jinde, je to u Subaru normální?
4. v manuálu je popsaná kontrolka "power", která mi ale nikdy nesvítí - ani po zapnutí zapalování kdy svítí skoro všechno - power režim převodovky ale funguje a i "hold *" kontrolka funguje jak má - jsou i verze bez kontrolky nebo pokud je to prasklá žárovička, dá se vyměnit bez rozebrání půlky auta?
5. Torque Pro mi neukazuje teplotu převodového oleje, ale čidlo tam přece být musí když to má kontrolku přehřátí - je to normální?
6. dá se na originální rádio s CD a kazeťákem ještě dobastlit jednoduše AUX vstup? Třeba s využitím vstupu pro changer?
7. když dojde plyn, přepne se to samo, nebo musím zmáčknout knoflík? A vadí to když plyn dojde? Stodvacítka mi kdysi oznamovala docházení plynu postupně klesajícím výkonem, je to tady taky tak?
První šok už mám za sebou: výměna parkovačky jedině s demontáží světlometu, už chápu, proč to prodávající neřešil - tady udělali soudruzi z Japonska evidentně chybu.
Díky za trpělivost se začátečníkem...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16146
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Ahoj outback, vítej u nás :pr: , zkusím odpovědět na pár bodů, které vím, ostatní se určitě přidají :850:outback píše:Ahoj, právě jsem koupil Outback 2.5 automat lpg teleflex, rok výroby 2001, a mám pár dotazů:
U starších ročníků normální, u mého šestihrnka MY06 musím dát "P", jinak nevytáhnu klíčekoutback píše: 3. klíček jde vytáhnout ze zapalování i když je volič automatu na D nebo kdekoliv jinde, je to u Subaru normální?
Je to normální, ani můj bývalý forestík MY09 neměl kontrolku oleje v Torque PROoutback píše: 5. Torque Pro mi neukazuje teplotu převodového oleje, ale čidlo tam přece být musí když to má kontrolku přehřátí - je to normální?
Podle mne jednoduchý a funkční postup neexistuje, máme tady na to samostatné vlákno, musíš hledatoutback píše: 6. dá se na originální rádio s CD a kazeťákem ještě dobastlit jednoduše AUX vstup? Třeba s využitím vstupu pro changer?
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Zdravím nového kolegu! A ano fakt ukazuje stav paliva bez klíče (prostě furt).outback píše:Ahoj, právě jsem koupil Outback 2.5 automat lpg....
2. palivoměr ukazuje i s vypnutým zapalováním, je to u Subaru normální, nebo je to auto napadené kutilem?....
Než kolegové doplní další info, jen dotaz/konstatování na LPG uživatele: ventilové vůle byly kontrolovány a jsou OK?
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Díky za info, to rádio si dohledám.
Ventilové vůle byly podle faktur kontrolované naposledy ve 135000 km (rok 2011) to už tam plyn byl (vestavěn 2007). Teď jsem na 226000 km a po výměně rozvodů a vodní pumpy (2014/210000km), auto od dubna stálo - nechám vyměnit olej v motoru plus seřídit ventily. Z motoru se při studeném startu při teplotách kolem nuly a níže ozývá klapání, ale nic dramatického, po pár km nebo pár minutách volnoběhu zmizí. Ten klapot není od ventilů a teď když je kolem deseti stupňů ani za studena téměř není se zavřenou kapotou slyšet. Ventily si ševelí jak mají jak za tepla, tak za studena. Projížděl to se mnou kamarád co má autoservis, ujeli jsme přes 100km, říkal že dobrý, to klapání ho nikterak neznepokojilo. Já kdesi četl cosi o klapajících váhách vzduchu nebo pístech za studena a rozhodl se zariskovat.
Mám všechny faktury od roku 2011 a 122000km, předminulý majitel byl pečlivka, jen značkové servisy, těsně před prodejem ještě koupil nové zimní gumy a nové rozvody. Ten co to od něj koupil najel pár km, nechal psa podrápat zadní sedačky, pak mu odešel jeden injektor, on se lekl předběžného rozpočtu opravy (výměna všech čtyř injektorů protože ty co tam jsou už se nevyrábí) a prodal to mně za hodně dobrou cenu. Já nakonec sehnal jeden použitý injektor a stálo mne to pár korun. Akorát ty neseřizované ventily mně mírně znervóznují, ale možná se jen ztratila faktura.
Před seřízením ventilů potřebuju ujet ještě asi 1000km, doufám že to nezpůsobí žádnou krizi. Převodový olej byl měněn ve 160000 km, doufám, že do jara vydrží.
Ještě jeden dotaz: zadní pásy mají ten debilní režim, že když se hodně vytáhnou a zasunou kus zpět, tak nejdou znovu vytahovat,a musí se úplně zarolovat zpátky, aby zase fungovaly normálně. To už znám z Mitsubishi a asi se s tím nedá nic dělat. Nebo se ta fíčura dá nějak vypnout?
Ventilové vůle byly podle faktur kontrolované naposledy ve 135000 km (rok 2011) to už tam plyn byl (vestavěn 2007). Teď jsem na 226000 km a po výměně rozvodů a vodní pumpy (2014/210000km), auto od dubna stálo - nechám vyměnit olej v motoru plus seřídit ventily. Z motoru se při studeném startu při teplotách kolem nuly a níže ozývá klapání, ale nic dramatického, po pár km nebo pár minutách volnoběhu zmizí. Ten klapot není od ventilů a teď když je kolem deseti stupňů ani za studena téměř není se zavřenou kapotou slyšet. Ventily si ševelí jak mají jak za tepla, tak za studena. Projížděl to se mnou kamarád co má autoservis, ujeli jsme přes 100km, říkal že dobrý, to klapání ho nikterak neznepokojilo. Já kdesi četl cosi o klapajících váhách vzduchu nebo pístech za studena a rozhodl se zariskovat.
Mám všechny faktury od roku 2011 a 122000km, předminulý majitel byl pečlivka, jen značkové servisy, těsně před prodejem ještě koupil nové zimní gumy a nové rozvody. Ten co to od něj koupil najel pár km, nechal psa podrápat zadní sedačky, pak mu odešel jeden injektor, on se lekl předběžného rozpočtu opravy (výměna všech čtyř injektorů protože ty co tam jsou už se nevyrábí) a prodal to mně za hodně dobrou cenu. Já nakonec sehnal jeden použitý injektor a stálo mne to pár korun. Akorát ty neseřizované ventily mně mírně znervóznují, ale možná se jen ztratila faktura.
Před seřízením ventilů potřebuju ujet ještě asi 1000km, doufám že to nezpůsobí žádnou krizi. Převodový olej byl měněn ve 160000 km, doufám, že do jara vydrží.
Ještě jeden dotaz: zadní pásy mají ten debilní režim, že když se hodně vytáhnou a zasunou kus zpět, tak nejdou znovu vytahovat,a musí se úplně zarolovat zpátky, aby zase fungovaly normálně. To už znám z Mitsubishi a asi se s tím nedá nic dělat. Nebo se ta fíčura dá nějak vypnout?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
outback> 1000 kilaku ventily jiste jeste vydrzi, to se nezblazni. Do benzinu se po dojiti plynu naprosta vetsina modernich LPG systemu prepne sama.
Ty pasy jsou takhle schvalne, kvuli detskym sedackam s vlastnima pasama. Proste ji tam dotahnes nadoraz a ani se nehne. Chapu, ze clovek bez deti nebo s dospelyma harantama tohle moc nedoceni :845: Ale jestli to jde vypnout jsem nezkousel, zagoogluju.
Takovy to hluboky klapani asi pujde od pistu, ale je celkem normalni, kdyz za tepla ztichne.
Jinak 2.5ka se delala s VTD, takze pokud tam mas kontrolku, tak ho asi mas. Pro sichr sem napis vyrobni cislo prevodovky, je na stitku v motorovym prostoru.
A Power musi svitit zelene, kdyz na nej prepnes tlacitko. Zarovka se meni opravdu blbe.
Ty pasy jsou takhle schvalne, kvuli detskym sedackam s vlastnima pasama. Proste ji tam dotahnes nadoraz a ani se nehne. Chapu, ze clovek bez deti nebo s dospelyma harantama tohle moc nedoceni :845: Ale jestli to jde vypnout jsem nezkousel, zagoogluju.
Takovy to hluboky klapani asi pujde od pistu, ale je celkem normalni, kdyz za tepla ztichne.
Jinak 2.5ka se delala s VTD, takze pokud tam mas kontrolku, tak ho asi mas. Pro sichr sem napis vyrobni cislo prevodovky, je na stitku v motorovym prostoru.
A Power musi svitit zelene, kdyz na nej prepnes tlacitko. Zarovka se meni opravdu blbe.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
No právě že haranti vytáhnou pásy při zapínání na doraz, pak to nechají zase velký kus zajet a je vymalováno - musím se odepnout, vystoupit a dát to do pořádku...snad se to brzy naučí.
Číslo převodovky dodám časem, teď je tma a zima. Ale v každém případě už se při odpíchnutí z křižovatky neozývají divné zvuky od předních kol a nebliká diskotéka na palubce jako u předchozího předohrabu...ani za mokra...tak to asi funguje jak má.
Číslo převodovky dodám časem, teď je tma a zima. Ale v každém případě už se při odpíchnutí z křižovatky neozývají divné zvuky od předních kol a nebliká diskotéka na palubce jako u předchozího předohrabu...ani za mokra...tak to asi funguje jak má.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
tak než mi došel konektor, tak se auto rozhodlo dneska stávkovat. včera jsem normálně jezdil, přijel jsem domu, nic nenasvědčovalo, že je něco špatně a dneska ráno už jsem nenastartoval. Motor točí, ale nechytne. Bliká kontrolka "Check engine". Doufám, že to dorazí do Vánoc, dva dny busem přežiju..
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Tipnul bych si, ze zlobi ridici jednotka plynu, takze odpojila benzinovy vstriky. Zkus z ni vyhodit pojistku. A nebo nastartovat nouzove jen na plyn, treba je v haji benzinovy cerpadlo...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
já to na plyn nemám... já mám čistě jenom benzín..
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Unown> jo sorry, ty jsi v ty AU, se mi to nejako mota... :845: Predpokladam, ze mas volic v poloze D nebo N, ale asi jo, protoze jinak by starter vubec nereagoval. Pokud ani neskytne, asi tam nejde palivo - pumpa. Pokud skytne, mohla odejit vaha vzduchu, ale u tohodle modelu je uz MAP, ktera snad nikdy nezlobi...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
O ty váze vzduchu jsem taky přemýšlel už od začátku. Auto se pri rozjezdu docela dusilo, trvalo dlouho než se chytlo.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mack
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 530
- Registrován: pon bře 15, 2010 9:04 pm
- Jméno a příjmení: Martin Zbranek
- Bydliště: Nový Hrozenkov
Re: Subaru outback 1999 2.5 - pár otázek
Možná bych měl tip,sice jsem to měl na starší generaci lega,ale dělalo to přesně tohle.Musel jsem vyměnit snínač chladící kapaliny,či jak se to menuje.Pozor ,neplést s čidlem ,to mám na motoře vepředu,a má jen dva vývody,ten snínač má tři a mám ho schovaný vzadu vlevo,docela fajn přístup...
Naposledy upravil(a) mack dne pon pro 21, 2015 8:55 pm, celkem upraveno 1 x.
Legacy II 2.2 kombi,94 EX
Outback H6 2001,154kw EX
Outback H6 2001,154kw EX