jakou motorizaci v nafte?
jakou motorizaci v nafte?
zdravim premyslim ze bych casem presel k subaru,zajima me 2,0 diesel 4x4 ,manual 6q,bez dpf filtru,je vtomto provedeni nejakej splehlivej typ subaru?dik
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jakou motorizaci v nafte?
sas: vítej u nás, musíš napsat ještě 2 příspěvky a budeš moci psát bez odsouhlasení a posílat interkou.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: jakou motorizaci v nafte?
v subaru mas jen jeden naftak a ten spolehlivosti rozhodne neoplyva, je toho plnej internet, takze bud benzin nebo naftovej koncern
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16149
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jakou motorizaci v nafte?
U Subaru DPF bylo u prvního otíka BR otevřený, u forestíka SH už uzavřený. Pokud by se DPF vyjmul, tak neprojde na STK. Jinak nafta od Subaru zvláště 2008-2014 je dost poruchová zvláště u ojetých aut. Tady na SFC nenajdeš nikoho, kdo Ti Subaru ojetou naftu doporučí.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: jakou motorizaci v nafte?
ok dik zrovna tento rocnik jsem chtel,takze to vypada na crv 3g bez dpf ma akorat nizsi svetlou vysku,ale motory ok
Re: jakou motorizaci v nafte?
Shrnutí od těch, kteří tomu asi dost dobře rozumí:
https://www.boxerauto.cz/index.php/samp ... er-diesel/
https://www.boxerauto.cz/index.php/samp ... er-diesel/
Re: jakou motorizaci v nafte?
Radšej by som volil benzin + LPG ako sa zožierať s naftou a to bez ohladu na značku...
Pozeráš sa po autách čo majú to najlepšie dáááááááááááávno za sebou a pri dnešných cenách v servise a komplikovanosti techniky nie je nafta lacné vozenie, respektíve je do momentu než sa niečo vysere. A tá jedna oprava ti zmaže úsporu aj na 3 roky...
A platí to zvlášť ak nie si technický zdatný a nevieš si mnohé veci vyriešiť sám. Servis ťa oholí že budeš plakať, lebo všetci nakupujú predražené diely
Kamoš má spomenutú CR-V, turbo už začínalo púštať olej a popri tom aj spojku by to druhú chcelo...
Za výmenu komplet spojky vrátane zotrváku, druhé repasované turbo, nejaké tesnenia, nové žhaviče, práca a nechal tam 1800€!!!!
A už je došetrené... Na slovensku tomu hovorím "šetrenie po slovensky" v CZ platí to isté "šetření po česky"
Ked máš velmi dobrého kamoša servisáka čo ti diely zoženie za normálne ceny tak za zotrvák nedáš 900€ ale iba 450€, atd...
Ked ho nemáš a nie si zručný, tak si nekupuj žiaden diesel, lebo opakujem dnes sa nakupujú predražené diely, lebo servisákom vyhovuje pohodlný spôsob nákupu a velmi rýchleho doručenia a niekto tú službu musí zaplatiť.
A ten niekto budeš ty!
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2217
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: jakou motorizaci v nafte?
Subaru naftu tohohle ročníku neber ani kdyby byla zrovna náhodou SUPER OK. Je velice pravděpodobný ze brzy bude KO. Věř zdejším. Už se tu o tom napsalo tuny příspěvků.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Re: jakou motorizaci v nafte?
CRV má bídnou čtykolku...do toho bych nešel..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: jakou motorizaci v nafte?
to ano,ale zas treba grand vitara ma 4x4 bezva,ale motor je zas na ho..,navic ma i spotrebu,clovek hold musi delat kompromis
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: jakou motorizaci v nafte?
Grand Vitaru jsem hodně chtěl, skvělé, super auto, pohledné ve všech generacích, pohon 4x4 taky, navíc krom redukce i uzávěrka- ou ou boží, jen bych volil benzín, ale to jsem já, s těmi jejich ropáky nevím, jedni jsou spokojeni, druzí ne, zkušenost mě nejbližšší, soused má cirka 15 leté 1,9 DDiS už léta letoucí z druhé ruky a je max spokojen, nic neřešil, jen opravdu běžné věci, mimochodem kára stále zdravá, lauf komplet původní...spotřeba za mě taky absolutně v pohodě, my co živíme plejády jsem zvyklí na horší krom Dana tu teda
Za mě tedy Grand Vitara nej volba, zrovna včera jsme se bavili v práci s jedním kámošem, zámečníkem profesí, taky myslivcem, koupil jí před rokem za ubohých 130 000 kč, najeto 120 000 km, od známého...dnes by stála o sto víc, teda střílím, nehledám, možná ještě víc. Dal tomu hned servis za dvacet a jezdí a jezdí, do lesa, pro dřevo, na honitby, po běžných cestách, to auto jen tak z ruky už nedá.
Nechci špatně radit, ale jsou to pro mě skvělé auta.
Za mě tedy Grand Vitara nej volba, zrovna včera jsme se bavili v práci s jedním kámošem, zámečníkem profesí, taky myslivcem, koupil jí před rokem za ubohých 130 000 kč, najeto 120 000 km, od známého...dnes by stála o sto víc, teda střílím, nehledám, možná ještě víc. Dal tomu hned servis za dvacet a jezdí a jezdí, do lesa, pro dřevo, na honitby, po běžných cestách, to auto jen tak z ruky už nedá.
Nechci špatně radit, ale jsou to pro mě skvělé auta.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: jakou motorizaci v nafte?
Od Grand Vitary utekaj čo najdalej, to má kamoš.
Kúpil 2007 a za 3 roky vlastníctva 1 motor kaput a teraz to vyzerá na další, valí z toho olej...
Po kúpe riešil turbo, potom neustále problém s EGR, kde sa zoderie plastové ozubenie. To že bolo DPF prevrtané ani nevravím, každý s ním má problém...
Potom čo vymenil motor za druhý jazdený mu asi 3 mesiace dozadu ozvala rana a vytrhlo vstrek z hlavy, lebo tam dal niekto kratší skrutku.
Sú tam problémy s pohonom, hlučne prevodovky na určitý kvalt, často rezonancie, uchytenie zadnej nápravy rado hnije, hnije koncový tlmič výfuku a k tomu je ich absolútne problém kúpiť a pritom tých áut jazdí jak sračiek.
Na benzínovú verziu v ponuke sú na diesle len málokde a že stojí raketu ani nevravím...
Celkove to auto je velmi hlučné, nie je ani nejak úsporné 7,5l nafty ako nič a to jazdí len po ceste... Nuž má to sprevodovanie na krátko
PS: kamoš bol tak vytočený že to už predá, ale do rána sa z toho vyspal, stále tomu chce dať dalšiu šancu, lebo do toho už nasypal 3/4 z toho čo to stálo ako jazdenka.
Po dieslovom Subaru je to druhé najhoršie auto nie len na svete, ale aj celom vesmíre
Kamoš je další pacient čo chce jazdiť za "lacno" , teda pozerá stále nafťáky a dúfa že bude mať štastie. A pritom do servisu valí také peniaze, že vozenie benzinákom by ho vyšlo v konečnom dôsledku lacnejšie.
To že to auto je konštrukčne celé na k***t ani vravieť nebudem, mal som predchodcu toho motora v Scénicu kde sa to celkom dalo, ale ešte ako obyčajné Dti a nie commonrailové DCi. Demontáž problémového EGR je pôrod, lebo motor je v Suzuki otočený inak a to EGR je vzadu pri priečke kabíny a v strede, tak sa načahuješ ako chuj a to nevravím že musíš odmontovať ešte potrubie okolo turba, bla bla...
To isté ked chceš meniť posratý olej, tak filter je zašitý tak že k nemu nemáš prístup, teda len zo spodu. Z vrchu ho zakrývajú hadice k intercooleru, palivový filter. Nalievanie blbého oleja je tak isto problém, lebo hrdlo je utopené a zasa k stredu a vzadu motorového priestoru - z predu to máš daleko, z boku ti zavadzia kapota...
Na tom aute nie je dobré NIČ!!!
Kúpil 2007 a za 3 roky vlastníctva 1 motor kaput a teraz to vyzerá na další, valí z toho olej...
Po kúpe riešil turbo, potom neustále problém s EGR, kde sa zoderie plastové ozubenie. To že bolo DPF prevrtané ani nevravím, každý s ním má problém...
Potom čo vymenil motor za druhý jazdený mu asi 3 mesiace dozadu ozvala rana a vytrhlo vstrek z hlavy, lebo tam dal niekto kratší skrutku.
Sú tam problémy s pohonom, hlučne prevodovky na určitý kvalt, často rezonancie, uchytenie zadnej nápravy rado hnije, hnije koncový tlmič výfuku a k tomu je ich absolútne problém kúpiť a pritom tých áut jazdí jak sračiek.
Na benzínovú verziu v ponuke sú na diesle len málokde a že stojí raketu ani nevravím...
Celkove to auto je velmi hlučné, nie je ani nejak úsporné 7,5l nafty ako nič a to jazdí len po ceste... Nuž má to sprevodovanie na krátko
PS: kamoš bol tak vytočený že to už predá, ale do rána sa z toho vyspal, stále tomu chce dať dalšiu šancu, lebo do toho už nasypal 3/4 z toho čo to stálo ako jazdenka.
Po dieslovom Subaru je to druhé najhoršie auto nie len na svete, ale aj celom vesmíre
Kamoš je další pacient čo chce jazdiť za "lacno" , teda pozerá stále nafťáky a dúfa že bude mať štastie. A pritom do servisu valí také peniaze, že vozenie benzinákom by ho vyšlo v konečnom dôsledku lacnejšie.
To že to auto je konštrukčne celé na k***t ani vravieť nebudem, mal som predchodcu toho motora v Scénicu kde sa to celkom dalo, ale ešte ako obyčajné Dti a nie commonrailové DCi. Demontáž problémového EGR je pôrod, lebo motor je v Suzuki otočený inak a to EGR je vzadu pri priečke kabíny a v strede, tak sa načahuješ ako chuj a to nevravím že musíš odmontovať ešte potrubie okolo turba, bla bla...
To isté ked chceš meniť posratý olej, tak filter je zašitý tak že k nemu nemáš prístup, teda len zo spodu. Z vrchu ho zakrývajú hadice k intercooleru, palivový filter. Nalievanie blbého oleja je tak isto problém, lebo hrdlo je utopené a zasa k stredu a vzadu motorového priestoru - z predu to máš daleko, z boku ti zavadzia kapota...
Na tom aute nie je dobré NIČ!!!
Naposledy upravil(a) pufko dne sob úno 25, 2023 12:38 am, celkem upraveno 2 x.
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: jakou motorizaci v nafte?
Beru, že v naftě můžou být zásadní problémy, to jsem i psal, že je neznám, ale stejně jsem musel přidat zkušenost z mého blízkého okolí, stejně jako ty tak benzin no...ale že by byly problémy s pohonem, s nadměrnou korozí, s nickami jako je výfuk to teda nevím, tomu se mě nechce věřit, jak říkám, třeba ten blbý výfuk má soused komplet původní a není rozhodně stále ani na odpis, samozřejmě staré auto něco zažilo a rez tam bude.
Pohony má suzuki spolehlivé, tomu se mě nechce věřit, že by tomu bylo jinak.
Ale uznávám, že ty "tvé" zkušenosti ohledně nafty zní docela hrozivě, jak říkám benzín je benzín, ty suzuki umí určitě.
Ještě k tomu hnití někde- slabé místa kor u starých aut jsou téměř vždy, to bych zas tak neodpískával a co se týče nalívaní oleje a pak vyloženě servisních ůkonů tak to bych neřešil už vůbec, malé věci, hlavně spolehlivost, pak to ostatní.
Pohony má suzuki spolehlivé, tomu se mě nechce věřit, že by tomu bylo jinak.
Ale uznávám, že ty "tvé" zkušenosti ohledně nafty zní docela hrozivě, jak říkám benzín je benzín, ty suzuki umí určitě.
Ještě k tomu hnití někde- slabé místa kor u starých aut jsou téměř vždy, to bych zas tak neodpískával a co se týče nalívaní oleje a pak vyloženě servisních ůkonů tak to bych neřešil už vůbec, malé věci, hlavně spolehlivost, pak to ostatní.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: jakou motorizaci v nafte?
Výfuk ako taký ani nezhnije, ale uhnije vstupná príruba...
Človek si povie, čo by som sa s tým sral, kúpim druhý koncový tlmič za 50-60€ a potom zistí že ho nikde nemajú a ked majú tak okolo 200€
Korodujú zadné lemy ako na Subaru, niekomu na lavej strane, inému zasa na pravej, niekomu na oboch.
Spomenuté uchytenie zadnej nápravy ma kamoš na jednej strane celkom KO.
Som ho na to upozornil už pred rokom kedy sme z toho pri zvárani držiaka stredového tlmiča odtrhli napatlaný silikon a opatlaný nejakým podvozkovým náterom. Mal to riešiť cez Vianoce kedy má servisák menej roboty, že by mu to tam urobil kolega na zdviháku, ale nejak to nedoriešil a teraz ked riešili čo je zasa s motorom, tak kolega sa čuduje že mu tá náprava ešte neuletela, že tam už nie je moc o čo zvárať...
Pohon - tam sa každý druhý sťažuje na rezonancie, trebárs u kamoša to je počuť hlavne v nízkych otáčkach po preradení, alebo ked ide auto do kopca, tak to viac vytáča a potom je to hlučné. Čo sa týka prejazdnosti, tak tam to zlé nie je.
Ja som zvyknutý na Legacy, kde je ticho aj pri 150km/h a nie byť neustále ohučaný. Ked Grand Vitara nehučí kvôli rýchlosti, tak to zasa rezonuje
Človek si povie, čo by som sa s tým sral, kúpim druhý koncový tlmič za 50-60€ a potom zistí že ho nikde nemajú a ked majú tak okolo 200€
Korodujú zadné lemy ako na Subaru, niekomu na lavej strane, inému zasa na pravej, niekomu na oboch.
Spomenuté uchytenie zadnej nápravy ma kamoš na jednej strane celkom KO.
Som ho na to upozornil už pred rokom kedy sme z toho pri zvárani držiaka stredového tlmiča odtrhli napatlaný silikon a opatlaný nejakým podvozkovým náterom. Mal to riešiť cez Vianoce kedy má servisák menej roboty, že by mu to tam urobil kolega na zdviháku, ale nejak to nedoriešil a teraz ked riešili čo je zasa s motorom, tak kolega sa čuduje že mu tá náprava ešte neuletela, že tam už nie je moc o čo zvárať...
Pohon - tam sa každý druhý sťažuje na rezonancie, trebárs u kamoša to je počuť hlavne v nízkych otáčkach po preradení, alebo ked ide auto do kopca, tak to viac vytáča a potom je to hlučné. Čo sa týka prejazdnosti, tak tam to zlé nie je.
Ja som zvyknutý na Legacy, kde je ticho aj pri 150km/h a nie byť neustále ohučaný. Ked Grand Vitara nehučí kvôli rýchlosti, tak to zasa rezonuje
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: jakou motorizaci v nafte?
Nedá mě to, ještě musím reagovat -stará pravda, ojetina je ojetina, kor 16 letá (to je zas hozená rukavice co ) záleží co koupíš tj alfa a omega všeho u ojetin, že jo. Když pořídíš suzuki nové, či jeté, ale dobře servisované, neměl by jsi mít problémy, to si opravdu myslím a neuhnu jak jsem ale říkal, některé nafty mají rozporuplné recenze, nicméně věřím, že do rozumné míry-nájezdu fungují spolehlivě.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98