Zatočil jsem s hlukem :-)
Zatočil jsem s hlukem :-)
U mého Us auta mě štvalo že je dost hlučné oproti EU verzím a to i ve srovnání s naším SF foersterem.
Hlavně při akceleraci nad 3000 ot pronikal do kabiny zvýšený hluk od motoru a výfuku.
Nastudoval jsem na netu potřebé informace, objednal odhlučńovací materiál a dnes se do toho pustil.
První nařadu přišla kapota motoru (neměl jsem na ní žádné odhlučnění)
Po umytí a odmastění (použil jsem čistič na brzdy ve spreji) jsem napřed nalepil butylový materiál STP anticor L - a na to přišla vrstva gladen aero wave .
STP jsem nalepil i na příčku motoru z vnitřní strany kam jsem se dostal.
Dále přišel na řadu kufr – v místě rezervy jem nalepil opět STP a následně potom vylepil celý kufr materiálem gladen neoprene. Spodek rezervy jsem zatím nechal bez polepu plánuju LPG a plynaři tam co vím řežou otvor.
Materiál neoprene je i částečně pod zadním sedákem . Zbytky neoprenu jsem nalepil opět na příčku motoru (přelepil jsem tu první STP vrstvu tam kam jsem se dostal)
Celkem jsem spotřeboval 3 pláty STP, 2 pláty aero wave a 7 plátů neoprene.
Cenově celá legrace vyšla na 2700,-
Musím říct že všechny materiály drží velice dobře a pokud se přilepí tak už nejdou dolů.
První dojmy – udělal jsem pouze krátkou projížďku - ale protivný ostrý zvuk zmizel, auto je opravdu o něco tišší - více napíšu až najedu více km.
Přidávám pár fotek…
Hlavně při akceleraci nad 3000 ot pronikal do kabiny zvýšený hluk od motoru a výfuku.
Nastudoval jsem na netu potřebé informace, objednal odhlučńovací materiál a dnes se do toho pustil.
První nařadu přišla kapota motoru (neměl jsem na ní žádné odhlučnění)
Po umytí a odmastění (použil jsem čistič na brzdy ve spreji) jsem napřed nalepil butylový materiál STP anticor L - a na to přišla vrstva gladen aero wave .
STP jsem nalepil i na příčku motoru z vnitřní strany kam jsem se dostal.
Dále přišel na řadu kufr – v místě rezervy jem nalepil opět STP a následně potom vylepil celý kufr materiálem gladen neoprene. Spodek rezervy jsem zatím nechal bez polepu plánuju LPG a plynaři tam co vím řežou otvor.
Materiál neoprene je i částečně pod zadním sedákem . Zbytky neoprenu jsem nalepil opět na příčku motoru (přelepil jsem tu první STP vrstvu tam kam jsem se dostal)
Celkem jsem spotřeboval 3 pláty STP, 2 pláty aero wave a 7 plátů neoprene.
Cenově celá legrace vyšla na 2700,-
Musím říct že všechny materiály drží velice dobře a pokud se přilepí tak už nejdou dolů.
První dojmy – udělal jsem pouze krátkou projížďku - ale protivný ostrý zvuk zmizel, auto je opravdu o něco tišší - více napíšu až najedu více km.
Přidávám pár fotek…
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Myslím, že kuně si udělal fakt radost
Konečně má v tom motoru co drásat.
Konečně má v tom motoru co drásat.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Jo jo kuna bude mít radost a Ty neuslyšíš, co ti odchází.
Tohle se snad používá jen pro poslech radia, ale ne pro odhlučnění auta?
Tohle se snad používá jen pro poslech radia, ale ne pro odhlučnění auta?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Krásná prace. Muselo to vzít dost času. Jsi Garmonte šikovný.
Ale je fakt že kuny jsou "pjekny" potvory.
Ale je fakt že kuny jsou "pjekny" potvory.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
- kiti
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3387
- Registrován: pát kvě 18, 2012 7:12 pm
- Jméno a příjmení: Květoš
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Bushman1
a to zvládla za jednu noc? Tak to je super šikovný zvířátko.
a to zvládla za jednu noc? Tak to je super šikovný zvířátko.
Forester 2,5 XT 2010 manuál
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5180
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
hele nedrbejte ho všichni udělal to moc hezky, no a kuny taky nemůžou umřít hlady ne :845: do originálního tlumícího materiálu jsou pry u subaru a některých jiných aut přidáváná kukuřičná vlákna nebo něco takového proto jim to tak chutná at žijou ekopřípravky a ekomateriály
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
U Subaru mi kuna ještě nic nesežrala, ale u minulého auta jsem to měl sežrané stejně jako bushman1.
Vyřešil jsem to vyhozením toho tlumení.
Vyřešil jsem to vyhozením toho tlumení.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Tyhle materiály se použávají jak pro odhučnění tak i pro vytlumení pro poslech (což já až tak nemusím). Pro poslech se většinou tlumí dveře. Ono potom i záleží jaké druhy materiálu se použijou a jejich umístění..
Já bych se na to býval vykašlal ale to auto bylo fakt dost hlučné. Opravdu nevím proč tomu tak je - zřejmě amaričani mají jiné normy pro odhlučnění.. nebo prostě ten 2,5 motor má jiný zvukový projev..
Výfuk je komplet nový - druhý a poslední díl. Jediné co mi říkal servisák že ta zvýšená hlučnost může být tím, že někdo kopmlet odstranit ty krycí plechy ze svodů a katu - že pod něma se snad taky nějaká tlumící hmota.. nevím..
Já bych se na to býval vykašlal ale to auto bylo fakt dost hlučné. Opravdu nevím proč tomu tak je - zřejmě amaričani mají jiné normy pro odhlučnění.. nebo prostě ten 2,5 motor má jiný zvukový projev..
Výfuk je komplet nový - druhý a poslední díl. Jediné co mi říkal servisák že ta zvýšená hlučnost může být tím, že někdo kopmlet odstranit ty krycí plechy ze svodů a katu - že pod něma se snad taky nějaká tlumící hmota.. nevím..
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
dvaapůlka se mi jeví při stojícím autě o dost hlučnější a syrovější než dvoulitr, hlavně zastudena.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Ta fotka, co jsem sem dal, je jen ilustracni. Ten Ford neni muj.
Nicmene na Legacy to rozdrapane mam. Chybi mi tam tak 50x20cm te vaty.
Myslim si, ze to delaji pro zabavu. Zady se oprou o teply motor a uzivaji si teplo a nohama ve vzduchu hrabou kolem sebe.
V Erese uz jsem ji mel take. Nakousala mi nekolik buzirek od kabelu, ale kabely zatim neprerusila.
Nicmene na Legacy to rozdrapane mam. Chybi mi tam tak 50x20cm te vaty.
Myslim si, ze to delaji pro zabavu. Zady se oprou o teply motor a uzivaji si teplo a nohama ve vzduchu hrabou kolem sebe.
V Erese uz jsem ji mel take. Nakousala mi nekolik buzirek od kabelu, ale kabely zatim neprerusila.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7833
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Je to sice offtopic , ale měl jsem na chalupě v igelitce připravený kabel UTP cat6 30m a potvora myš mi ho v půlce okousala. :666:
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
mnov: Nehaž flintu do žita :http://www.czc.cz/spojka-konektoru-rj45/22654/produkt Ale to určitě znáš. Já vím, i já jsem odpůrcem jakéhokoli nastavování datových kabelů. Ale když po tom nehoníš gigabity realtime dat v atomové elektrárně, tak je to v pohodě :supeer:
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Ohledne kun jedna historka z VW koncernu. Auta vyrobeny ve Vlkohradu zacaly trpet nekdy kolem roku 2012 (nevim presne) zahadnyma unikama chladici kapaliny. Zjistilo se, ze prevazna vetsina byla poskozena selmama z celedi kunovitych. Patralo se proc a bylo zjisteno, ze se tesne predtim menil dodavatel hadic chlazeni - mam dojem ze z Alziru. Guma mela trochu jiny slozeni a produkovala nejaky feromony, ktery kuny drazdily a normalne ty hadice rozdrasaly (je to jako prorizly ziletkou) a projevi se az pri jizde a zvyseni tlaku. Ve Skodovce se naprosto stejnej problem objevil u Rapida v roce 2013/14. Ve Vrchlabi jsem jen ja jel na opravu se sluzebnima rapidama asi 3x...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- loskutak
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: úte zář 15, 2015 9:38 pm
- Jméno a příjmení: Matouš Loskot
- Bydliště: Tábor
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Nechci zakládat nové téma tak píšu sem.
Co myslíte o odhlučnění podběhů? zkoušel někdo.
Říkal jsem si že bych sundal ten plast co tam je a pod nim to něčim vystlal.
Nemáte tip na materiál?
Jinak jako slušný zvukovod se ukázala kapsa vlevo v kufru (jak je tam hever). Tu taky plánuju nějak vylepšit.
Co myslíte o odhlučnění podběhů? zkoušel někdo.
Říkal jsem si že bych sundal ten plast co tam je a pod nim to něčim vystlal.
Nemáte tip na materiál?
Jinak jako slušný zvukovod se ukázala kapsa vlevo v kufru (jak je tam hever). Tu taky plánuju nějak vylepšit.
Subaru OUTBACK MR2002 2.5 AT LPG 285tis
Re: Zatočil jsem s hlukem :-)
Vygoogli si "tlumení auta". Je to svět sám o sobě. Ve zvučení a tlumení se pořádají i mistrovství.loskutak píše:Nechci zakládat nové téma tak píšu sem.
Co myslíte o odhlučnění podběhů? zkoušel někdo.
Říkal jsem si že bych sundal ten plast co tam je a pod nim to něčim vystlal.
Nemáte tip na materiál?
Jinak jako slušný zvukovod se ukázala kapsa vlevo v kufru (jak je tam hever). Tu …
Pokud ti jde jen o materiál, tak polep nejdřív plech nějakým bitumenem a případně ještě akustickou pěnou,
což je vlastně molitan sycený uhlíkem. Odhlučňuje se to zevnitř auta...
Ale některý auta maj z výroby podběhy polepený kobercem přímo na tom plastu. Ale asi to bude
nějakej speciál, kvůli čištění...
Existují celý řady specializovaných e-shopů. Např.:
http://www.autohifi-jean.cz/tlumeni-do- ... 8_235.html
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...