Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Příprava dutin, podvozku a a motorového prostoru na zimu 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 993
Bydliště: Svatoplukova 648/8 Liberec
Zdravím všechny kolegy,

jak jsem se kdysi v jedné z diskuzí na SC.CZ zmínil, prodělal jsme tytu sobotu aplikaci přípravku RUST STOP. Jedná se o kanadský patent http://www.ruststop.ca/ a jeho aplikaci nabízí v našich podmínkách několik servisu. Já byl v auto centru Boura v Činěvsi u Dymokur, okr. Nymburk. http://www.ruststop.cz/
Zatím to z autí porůznu odkapává, ale první dojem po aplikaci byl, že jde řízení daleko snadněji a divně to smrdí.
Jaká bude skutečná ochrana ukáže až první zima. Pak vám to dám tady vědět. Cena byla "lidová" v akci 2384 Kč, včetně umytí vozu a umytí motorového prostoru.
A jakou ochranu používáte vy?


Zdravím

_________________
HAD
Lord -prostý člen


Subaru Forester 2,5 XT AT, MY05
Obrázek
Subaru Outback 2,5i manual, MY11
Obrázek


pon říj 05, 2009 7:09 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 21
Ja používám metodu ST čili "Starých Tatíků" Vyjetej olej, vystříkat dutiny a pak na prašnou cestu a pořádně zaprášit.
Je to bezkonkurenční metoda.


pon říj 05, 2009 7:22 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 27, 2009 8:57 pm
Příspěvky: 1033
Olej a prach je stará osvědčená metoda.Když se to ještě naředí pertolkou tak to přeleze z prahů sloupkama až ke střeše :725: .Ale je to dost přírodo vodpusť :690: .Osobně jsem každý novější auto prostříkal rezistýnem a mám s tím ty nejlepší skušenosti.Hlavní je opravovat poctivě každej hlubokej šrám hlavně vespod. :670:

_________________
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.


pon říj 05, 2009 8:01 pm
Profil
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 21
nebo je taky výbornej transformátorovej olej ten vzlíná nahoru a cely se to pěkně impregnuje, ale nedá se moc sehnat.


pon říj 05, 2009 8:22 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1683
Bydliště: Železná Ruda
HADe, jsem zvědav jak časem ...
U toho spodku je vždy důležité, jak důkladně očistili, případně obrousili a především vysušili různé kouty, dutinky, štěrbinky, záhyby... jestli to nedělali jen na efekt. Je to dost práce, minimálně celý den (bez vysušení, to chce ve vytápěné suché dílně minimálně víkend a i tak to třeba nevyschne do všech koutů), což samo o sobě může stát 2-3tis. :655::
Mám obavu že za ty peníze tomu asi moc nedali. :655:

Na hlavních plochách to ani není potřeba, tam to reznout nezačne.
A kde už to začalo, případně kde zůstalo v koutě trochu špíny, tam jakákoliv barva vytvoří slupku pod kterou se udělá pěkná kapsička ... :655:
Já stále váhám zda a komu to svěřit ...

Podobně to platí pro dutiny.


úte říj 06, 2009 5:19 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 11, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2002
Bydliště: Budějce - Vyšák
Tak já si nechávám taky pravidelně dělat očištění a nástřik podvozku, ale název používaného bazmeku si teď opravdu nevybavím, za pár dní se tam kvůli této proceduře chystám, tak budu moudřejší. Taťka na své Hondě používá tu starší ověřenou metodu s olejem, ale já se rozhodl této věci vyhnout. Já si to raději nechávám stříkat takovým černým bazmekem, ale většina takto používaných přípravků je černá, takže fakt netuším název.

_________________
SPRÁVCE SEKCE "KE STAŽENÍ" A FOTOGALERIE
>DODRŽUJ PRAVIDLA SFC WEBU!<
>SUBARUFANCLUB NA FACEBOOKU<


úte říj 06, 2009 10:43 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6321
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Jen takový dotaz, proč se nechávají dutiny vystříkávat, když je od výrobce zaručeno neprorezavění karoserie :655: , Nevztahuje se na to záruka? Nemyslím starší vozy, tam to s ochranou není zrovna ok, ale u novějších modelů se používají materiály se zvýšenou odolností proti korozi ne :655: ?


stř říj 07, 2009 7:29 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18635
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Protože tango ta záruka je na většinou na 3-6 let, u některejch plně pozinkovanech karoserií i 12. Přiznám se, že nevím kolik dává Subaru. No a ta záruka je většinou nastavena jako mez. Takže když chceš, aby to vydrželo dýl, musíš proto něco udělat. :850:

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř říj 07, 2009 7:45 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6321
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
VDC děkuju. Já jsem jen myslel, že novější modely máji dvojí pozink, plus KTL dá ideální povrch včetně dutin :850: . No je pravdou, že každá KTL není ideál a konstrukční otvory pro ošetření kastle nejsou zrovna ok :686:


stř říj 07, 2009 7:51 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10690
Bydliště: Praha
No řeknu vám, že já jsem v zárodku podchytil vnitřní korozi 5. dveří u 8 let starýho auta. Bych čekal, že to ještě hnít nebude :-/ Poznal jsem to podle jednoho bodovýho sváru, kterej byl už načatej, ale minimálně.

Oni tam ty tajtrlíci maj někde i 4-vrstvý konstrukce a to je pak marný. Tak snad se ten antikorozivní sprej dostal všude...

No a na nástřik podvozku na zimu se chystám, ještě nevim, co na to dám a jak moc pečlivě, musim to pořádně prohlídnout. Dutiny udělám ale každopádně.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř říj 07, 2009 7:14 pm
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 27, 2009 8:57 pm
Příspěvky: 1033
Na dutiny potřebuješ:Rezistýn sprej,dlouhou hadičku s všesměrovým rozprašovačem,hadr,brejle a pláštěnku ::-DDD:

_________________
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.


stř říj 07, 2009 7:32 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6321
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
5. dveře mám hliníkový takže pohoda,ale ten zbytek to se uvidí :657:


čtv říj 08, 2009 8:06 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 03, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 320
Bydliště: Kosov
Přátelé,

Taxem poslední cca týden strávil přípravou auta před zimou - opětovný nátěr spodku karoserie přípravkem TLUMEX plast (výr. Detecha) a vystříkání dutin příprakem fy MOTIP. Stejně jako prostříkání zámků WD40 a namazání těsnících gum kolem oken.

A při té příležitosti sem se Vás chtěl zeptat, zda-li v této věci-oblasti - nenastal nějaký "převratný technologický převrat" či nový "objev", jak zabránit korozi karosérie :845: resp. jaké máte zkušenosti s aplikací výše uvedeného přípravku Rust stop ?

(je to hrozný, jak rychle se projevuje "stáří a prosolené zimní cesty" na našich Subarech :655: )

Díky za Vaše názory a tipy.

David

_________________
TURBO-Fast & TURBO-Furious

Subaru Impreza 2.0 WRX sportwagon MY99
Obrázek


úte lis 23, 2010 10:43 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát dub 02, 2010 1:35 pm
Příspěvky: 203
Bydliště: praha
Taky váhám jestli to nastříkat nebo ne. Co jsem měl starou almeru, která nebyla celopozink tak hnila dost rychle hlavně prahy od výztuh a spodek. Pravidelně jsem to stříkal bodynou, (něco jako tlumex), ale řekl bych, že to nemělo valný úspěch. Dutiny jsem stříkal restinel ML, ale asi už dost pozdě. Když jsem auto po 9 letech prodával, bylo dost zhnilý. Druhá almera, tu mám dodnes (přes 8 let) je celopozink, nechal jsem asi před 4ma rokama vystříkat dutiny, jinak nic a zatím vypadá celkem v pohodě. Na spodku je povrchová rez, ale nic hroznýho. Takže osobně tlumex ani bodynu bych už nedával, protože to jen přikreje rez a pod tím to hnije skrytě vesele dál. Prahy u forestra asi vystříkám, dveře něčím jsou, takže to řešit nebudu a spodek vezmu voskem na podvozky něco jako waxoyl nebo podobný přípravky. To se mi zdá na zpomalení koroze jako nejideálnější. Pěkně to přilne, neodlupuje se to a odpuzuje to vodu.


úte lis 23, 2010 3:08 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10690
Bydliště: Praha
Jojo, souhlasim s markem. Podle mě jsou pravidelně lepší nástřiky voskový, odpuzující vodu.

Ty plastický čas od času mohou být dobrá volba, ale je nutný to před tím pořádně vysušit a očistit.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


úte lis 23, 2010 3:30 pm
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: