Stránka 209 z 253

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon pro 05, 2016 10:17 am
od RdF
Mam chut to auto zapalit

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon pro 05, 2016 10:34 am
od romik
Fitipaldi to tady popisuje správně a vylučovací metodou by se dalo zjistit příčina. Chybí mi tady ale nějaké základní informace, možná jsem přehlédl výše.
Jaké jsou teploty při vypalování na sezorech DPfka.
Jaká je délka vypalování a intervaly v km.
Máš výfuk černý od sazí, nebo ne?
Ukáže se po startu studeného motoru za autem větší množství bílého dýmu?
Smrdí to nezvykle z výfuku po startu?
Kolik máš tlak na turbu, když sešlápneš na plno pedál na 2. r.s., případně 3.r.s.
Napiš čísla chyb, které to vypisuje z řídící jednotky.
Může tam být nejenom chyba s naředěným olejem, ale také zaplněnost filtru nad určitou mez, kdy je třeba provést nucené vypalování.
Ale ani to nucené vypalování se nemusí podařit a zaplněnost filtru neklesne pod patřičnou mez, aby řádně zmizela chyba.
Pak následně následuje přesný postup s jinou (upravenou) verzí SW řídící jednotky, co s tím dělat, ale to Ti udělá opravdu jenom ten, kdo ten postup zná.
Podotýkám, že bez opětovného vyndání DPFka.

Jakou metodou Ti vyplachovali DPFko a hlavně, provedli v řídící jednotce operaci "Výměna DPF filtru".
Může být již zaplněný DPF popílkem a ty tlaky pracují s malým prostorem pro regeneraci, tj. opakovaná regenerace.
Může se Ti i stát, že regenerace bude trvat i 30 minut, než se pak ustálí na standardních cca 13 minutách.
To se děje v případě vadného EGR ventilu, nebo v případě netěsnosti hadice vedoucí ke klapce, nebo hadice od vzduchového filtru k mezichladiči.
Praskají tam spony a pak to špatně a často regeneruje.

Všechny tyto příznaky jsem měl já na svém autě a byla to souhra výše popsaných problémů, EGR a prasklé hadice.
Pokud jsou vstřikovače v pořádku, vyčistil bych klapku a EGR, případně pak vypálení DPFka, ne proplach.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon pro 05, 2016 12:40 pm
od Fitipaldi
RdF píše:Mam chut to auto zapalit
https://subdiesel.wordpress.com

Sekce DPF
Tam se píše, jak se to chová při vypalování DPF.

m.j. se tam píše, že pro Euro 4 se nahrávala

DPF Light Patch
resp.
Diesel ECU Patch v1.

Já nejsem SUBARU servis, takže ty opravné PATCHe by měli nahrávat v servisu.

Skoro to tak vypadá. Protože ty obtíže s blikající kontrolkou DPF se projevuje na uzavřeném typu DPF. A to jsou modely určitě 2011 a výš.
https://subdiesel.wordpress.com/2011/06 ... -patch-v1/

Dokonce jsem našel seznam toho, co pro jednotlivé modely a r.v. by mělo být instalováno.

https://subdiesel.wordpress.com/ecu-def ... 010_2011E5

A ještě jsem našel seznam Stock ROM List pro jednotlivé modely, které jdou nahrát v ROMRAIDERu.
http://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?p=94399
Mě kdysi dávno nahrávali opravnou PATCH kvůli spojce, aby se neodpálila,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv pro 08, 2016 9:40 am
od Fitipaldi
Ještě na adresu oleje Millers oils s nano přísadou. Je to znát. Auto žere méně. Počítám možná reálně až 0.4 L /100 méně.
Na druhou stranu olej je drahý, jak sviňa. Skoro 2x tolik, než normální, obyč.
Ale asi pro CHATRNÝ motor částečné oddálení totálního kolapsu .

Možná ten Millers oils s nano vyrábějí tak, že zajdou s kýblem do Liqui Moly, tam nalijou/nasypou do kýble nano částice, pak si to odnesou
a smíchají normální syntetický olej s nano částicemi a prohlásí máme olej s nano částicemi.

Liqui moly to cpe pro povolovače zarezlých šroubů s keramickými nano částicemi a s podchlazením.
To používám, je to jedna z mála věcí, která funguje.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 09, 2017 1:51 pm
od Fitipaldi
Kdyby někdo náhodou potřeboval novou klikovku, tak tady je.

https://scandes.en.alibaba.com/product/ ... shaft.html

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 09, 2017 1:53 pm
od Komanche
za kolik ji maj? A je to ta posledni? Ja ji nasel nejlip v Polsku: http://allegro.pl/wal-korbowy-subaru-di ... 78207.html

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 09, 2017 9:23 pm
od SCOOTER
Když si to tak čtu tak se Ti ani nedivim že to chceš zapálit!!!....už bych se toho dávno bohužel zbavil.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 10, 2017 8:57 am
od Fitipaldi
Komanche píše:za kolik ji maj? A je to ta posledni? Ja ji nasel nejlip v Polsku: http://allegro.pl/wal-korbowy-subaru-di ... 78207.html
Nevím proč, ale cena u toho není.
Jedná se možná o kovanou kliku (forged crankshaft).

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 10, 2017 3:18 pm
od ferorev
Zdravim Subarakov! Mam dotaz, ake mate realne skusenosti s Dieslom po roku 2012? Ma tu uz niekto rozumny (vacsi ako 150k km) najazd? Naozaj sa vyriesili hlavne problemy? Je to motor do ktoreho by ste isli?
Ja som sa zbavil svojho Forestra 2.0D (MY2009) v roku 2012, po tom ako mi v 60k odisli vstreky a chceli za to 80k CZK. A samozrejme po tom ako som tu travil skoro kazdy den a cital (chodil som tu hlavne "na kukacku") skusenosti ostatnych naftakov. Subaru pozitiv som ale ostal - manzelke som kupil imprezu 1.5i v automate na jazdu po meste, aby som zalepil to prazdne miesto :-) .
Kedze sa znova pozeram po subaru, tak som popri servise imprezy v AWD otvoril aj temu spolahlivosti Boxer Dieslov a pan Merta mi hovoril, ze vsetky problemy uz boli v 2012 vyriesene (velmi podobne na to reagovali aj v ALM Praha), ze uz ziadne z tych problemov co riesili predtym tam nemali. Pozeram sa samozrejme po Lineartronicu.

Cele vlakno mam viac menej precitane, aj ked s casovymi pauzami.

Dakujem za skusenosti a radu.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 10, 2017 7:18 pm
od quickly
ferorev: vítej u nás na SFC *_*=*_* , proč chceš dehet ? Byl jsem dost dlouho zastáncem dehta, ale teď mám v benzínu MY13 najeto 140 tkm a osobně dehet už nechci. Ano, dehet má větší krouťák, ale stačí natankovat méně kvalitní naftu a máš zaděláno na problém. U benzínu takové problémy neřešíš. U dehta MY13+ nemáme zprávy, že se kazí, takže by to mělo být bez problémů.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 10, 2017 9:31 pm
od Kolben
Moje bejvaly Legacy 2012 v dieselu má aktuálně 150.000km a motor funguje naprosto bez problému. V 80sati odešly zhavici svíčky. Vyměněno na záruku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 11, 2017 12:29 am
od catana
Moje byvale auto, Impreza, ma co vim najeto uz pres 120kkm a funguje stale bez problemu (informace z lonskeho roku). Nepocitam tedy zasah kroupami, ktere chudak auto u noveho majitele muselo protrpet. A to jsem nekdy ve 20kkm tam nahral Ecutek, tzn. min 100 tisic kilometru ma vykon zvednuty na 180 koni. Z toho bych bral ze od MY2012 bys mel mit s dieslem v klidu.

Nicmene jak uz pisi ostatni. Ja bych velmi hodne premital zdali zpatky diesel a v mem aktualnim nastaveni ne. Opruzy s vypalovanim DPF, obavy ze spatne nafty, zamrzani nafty ve velkych mrazech... Treba v Alpach se mi to DPF vypalovalo snad co 100 km, coz me sralo.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 11, 2017 9:47 am
od Fitipaldi
Můžeš mi poradit, co mám dělat, pokud ten motor klekne ?
Mám sice model 2010, ale vyrobili ho 2009.
Něco v něm cinká, chrastí, paradoxně po zahřátí. Pořídil jsem si i stetoskop. I tak se těžko detekuje, odkud to chrastění jde.
Vyměnil jsem zatím volnoběžku u alternátoru i řemen, a teď ještě budu měnit napínak řemene, ten stetoskopem je slyšet hodně.
Když to nepomůže, tak to znamená co ? že už se někde otírá ojnice od vyosené kliky ?

Pokud to časem vyleze ven ? Mám jít do servisu, tam jim říct, kvůli konstrukční chybě Vám vracím vůz ?
Nebo budou dělat mrtvého brouka, jako, že životnost je max 100 tis. km ?
Nemám najeto ani 70 tis.
Spíš se s takovým autem začínám bát jezdit, že zůstanu někde viset, to jsem naposledy zažil jen s Peugeotem před 20-ti lety.
Připadám si , jak ve špatném snu.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 11, 2017 9:57 am
od Traveller
Najeté kilometry nikoho nezajímají. Byly tu i případy, že opravený generálkovaný motor kleknul znovu po několika tisících kilometrů a stejně se ničeho není možno domoci. >>:-@@ >>:-@@

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 11, 2017 10:00 am
od Komanche
Nekomu to cinkani ukazovalo problem s loziskem na klice... Hledej, bylo to tu na foru :)

Jinak ja mam taky model 2009 a zatim (klep klep na drevo) asi dobry, najeto 160tis...