Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 206, 207, 208, 209, 210  Další
BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: úte led 12, 2016 2:06 pm
Příspěvky: 22
Bydliště: Ostrava
Mam chut to auto zapalit

_________________
Subaru Outback 2.0D 2011


pon pro 05, 2016 10:17 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm
Příspěvky: 1349
Fitipaldi to tady popisuje správně a vylučovací metodou by se dalo zjistit příčina. Chybí mi tady ale nějaké základní informace, možná jsem přehlédl výše.
Jaké jsou teploty při vypalování na sezorech DPfka.
Jaká je délka vypalování a intervaly v km.
Máš výfuk černý od sazí, nebo ne?
Ukáže se po startu studeného motoru za autem větší množství bílého dýmu?
Smrdí to nezvykle z výfuku po startu?
Kolik máš tlak na turbu, když sešlápneš na plno pedál na 2. r.s., případně 3.r.s.
Napiš čísla chyb, které to vypisuje z řídící jednotky.
Může tam být nejenom chyba s naředěným olejem, ale také zaplněnost filtru nad určitou mez, kdy je třeba provést nucené vypalování.
Ale ani to nucené vypalování se nemusí podařit a zaplněnost filtru neklesne pod patřičnou mez, aby řádně zmizela chyba.
Pak následně následuje přesný postup s jinou (upravenou) verzí SW řídící jednotky, co s tím dělat, ale to Ti udělá opravdu jenom ten, kdo ten postup zná.
Podotýkám, že bez opětovného vyndání DPFka.

Jakou metodou Ti vyplachovali DPFko a hlavně, provedli v řídící jednotce operaci "Výměna DPF filtru".
Může být již zaplněný DPF popílkem a ty tlaky pracují s malým prostorem pro regeneraci, tj. opakovaná regenerace.
Může se Ti i stát, že regenerace bude trvat i 30 minut, než se pak ustálí na standardních cca 13 minutách.
To se děje v případě vadného EGR ventilu, nebo v případě netěsnosti hadice vedoucí ke klapce, nebo hadice od vzduchového filtru k mezichladiči.
Praskají tam spony a pak to špatně a často regeneruje.

Všechny tyto příznaky jsem měl já na svém autě a byla to souhra výše popsaných problémů, EGR a prasklé hadice.
Pokud jsou vstřikovače v pořádku, vyčistil bych klapku a EGR, případně pak vypálení DPFka, ne proplach.

_________________
romik
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek


pon pro 05, 2016 10:34 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 172
RdF píše:
Mam chut to auto zapalit


https://subdiesel.wordpress.com

Sekce DPF
Tam se píše, jak se to chová při vypalování DPF.

m.j. se tam píše, že pro Euro 4 se nahrávala

DPF Light Patch
resp.
Diesel ECU Patch v1.

Já nejsem SUBARU servis, takže ty opravné PATCHe by měli nahrávat v servisu.

Skoro to tak vypadá. Protože ty obtíže s blikající kontrolkou DPF se projevuje na uzavřeném typu DPF. A to jsou modely určitě 2011 a výš.
https://subdiesel.wordpress.com/2011/06 ... -patch-v1/

Dokonce jsem našel seznam toho, co pro jednotlivé modely a r.v. by mělo být instalováno.

https://subdiesel.wordpress.com/ecu-def ... 010_2011E5

A ještě jsem našel seznam Stock ROM List pro jednotlivé modely, které jdou nahrát v ROMRAIDERu.
http://www.romraider.com/forum/viewtopic.php?p=94399
Mě kdysi dávno nahrávali opravnou PATCH kvůli spojce, aby se neodpálila,

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


pon pro 05, 2016 12:40 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 172
Ještě na adresu oleje Millers oils s nano přísadou. Je to znát. Auto žere méně. Počítám možná reálně až 0.4 L /100 méně.
Na druhou stranu olej je drahý, jak sviňa. Skoro 2x tolik, než normální, obyč.
Ale asi pro CHATRNÝ motor částečné oddálení totálního kolapsu .

Možná ten Millers oils s nano vyrábějí tak, že zajdou s kýblem do Liqui Moly, tam nalijou/nasypou do kýble nano částice, pak si to odnesou
a smíchají normální syntetický olej s nano částicemi a prohlásí máme olej s nano částicemi.

Liqui moly to cpe pro povolovače zarezlých šroubů s keramickými nano částicemi a s podchlazením.
To používám, je to jedna z mála věcí, která funguje.

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


čtv pro 08, 2016 9:40 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 172
Kdyby někdo náhodou potřeboval novou klikovku, tak tady je.

https://scandes.en.alibaba.com/product/ ... shaft.html

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


pon led 09, 2017 1:51 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 11, 2016 5:50 pm
Příspěvky: 50
za kolik ji maj? A je to ta posledni? Ja ji nasel nejlip v Polsku: http://allegro.pl/wal-korbowy-subaru-di ... 78207.html

_________________
offroadforum.cz site admin

služební Subaru Impreza EE20 2009
soukromá Toyota Land Cruiser HJ60 1985


pon led 09, 2017 1:53 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Příspěvky: 2354
Bydliště: Tábor
Když si to tak čtu tak se Ti ani nedivim že to chceš zapálit!!!....už bych se toho dávno bohužel zbavil.

_________________
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda


pon led 09, 2017 9:23 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 172
Komanche píše:
za kolik ji maj? A je to ta posledni? Ja ji nasel nejlip v Polsku: http://allegro.pl/wal-korbowy-subaru-di ... 78207.html


Nevím proč, ale cena u toho není.
Jedná se možná o kovanou kliku (forged crankshaft).

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


úte led 10, 2017 8:57 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: sob bře 05, 2016 9:33 pm
Příspěvky: 2
Bydliště: Praha
Zdravim Subarakov! Mam dotaz, ake mate realne skusenosti s Dieslom po roku 2012? Ma tu uz niekto rozumny (vacsi ako 150k km) najazd? Naozaj sa vyriesili hlavne problemy? Je to motor do ktoreho by ste isli?
Ja som sa zbavil svojho Forestra 2.0D (MY2009) v roku 2012, po tom ako mi v 60k odisli vstreky a chceli za to 80k CZK. A samozrejme po tom ako som tu travil skoro kazdy den a cital (chodil som tu hlavne "na kukacku") skusenosti ostatnych naftakov. Subaru pozitiv som ale ostal - manzelke som kupil imprezu 1.5i v automate na jazdu po meste, aby som zalepil to prazdne miesto :-) .
Kedze sa znova pozeram po subaru, tak som popri servise imprezy v AWD otvoril aj temu spolahlivosti Boxer Dieslov a pan Merta mi hovoril, ze vsetky problemy uz boli v 2012 vyriesene (velmi podobne na to reagovali aj v ALM Praha), ze uz ziadne z tych problemov co riesili predtym tam nemali. Pozeram sa samozrejme po Lineartronicu.

Cele vlakno mam viac menej precitane, aj ked s casovymi pauzami.

Dakujem za skusenosti a radu.


úte led 10, 2017 3:18 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 8887
Bydliště: Hradubice
ferorev: vítej u nás na SFC *_*=*_* , proč chceš dehet ? Byl jsem dost dlouho zastáncem dehta, ale teď mám v benzínu MY13 najeto 140 tkm a osobně dehet už nechci. Ano, dehet má větší krouťák, ale stačí natankovat méně kvalitní naftu a máš zaděláno na problém. U benzínu takové problémy neřešíš. U dehta MY13+ nemáme zprávy, že se kazí, takže by to mělo být bez problémů.

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13 Obrázek Legacy 3.0R H6 Spec.B MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09 Obrázek


úte led 10, 2017 7:18 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 2472
Bydliště: Holýšov
Moje bejvaly Legacy 2012 v dieselu má aktuálně 150.000km a motor funguje naprosto bez problému. V 80sati odešly zhavici svíčky. Vyměněno na záruku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru WRX STI Sport 2016 - Obrázek

Subaru Forester XT 2014 - Executive ! PRODÁNO ! - Obrázek

Subaru Legacy Combi 2.0D Sport (EU5) - 2012 ! PRODÁNO ! - Obrázek

BMW 530xD - 2007 (E60 -Facelift)


úte led 10, 2017 9:31 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 08, 2011 12:39 pm
Příspěvky: 2758
Bydliště: Jizni Australie
Moje byvale auto, Impreza, ma co vim najeto uz pres 120kkm a funguje stale bez problemu (informace z lonskeho roku). Nepocitam tedy zasah kroupami, ktere chudak auto u noveho majitele muselo protrpet. A to jsem nekdy ve 20kkm tam nahral Ecutek, tzn. min 100 tisic kilometru ma vykon zvednuty na 180 koni. Z toho bych bral ze od MY2012 bys mel mit s dieslem v klidu.

Nicmene jak uz pisi ostatni. Ja bych velmi hodne premital zdali zpatky diesel a v mem aktualnim nastaveni ne. Opruzy s vypalovanim DPF, obavy ze spatne nafty, zamrzani nafty ve velkych mrazech... Treba v Alpach se mi to DPF vypalovalo snad co 100 km, coz me sralo.

_________________
Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011


stř led 11, 2017 12:29 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 172
Můžeš mi poradit, co mám dělat, pokud ten motor klekne ?
Mám sice model 2010, ale vyrobili ho 2009.
Něco v něm cinká, chrastí, paradoxně po zahřátí. Pořídil jsem si i stetoskop. I tak se těžko detekuje, odkud to chrastění jde.
Vyměnil jsem zatím volnoběžku u alternátoru i řemen, a teď ještě budu měnit napínak řemene, ten stetoskopem je slyšet hodně.
Když to nepomůže, tak to znamená co ? že už se někde otírá ojnice od vyosené kliky ?

Pokud to časem vyleze ven ? Mám jít do servisu, tam jim říct, kvůli konstrukční chybě Vám vracím vůz ?
Nebo budou dělat mrtvého brouka, jako, že životnost je max 100 tis. km ?
Nemám najeto ani 70 tis.
Spíš se s takovým autem začínám bát jezdit, že zůstanu někde viset, to jsem naposledy zažil jen s Peugeotem před 20-ti lety.
Připadám si , jak ve špatném snu.

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


stř led 11, 2017 9:47 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5351
Bydliště: Česká Třebová
Najeté kilometry nikoho nezajímají. Byly tu i případy, že opravený generálkovaný motor kleknul znovu po několika tisících kilometrů a stejně se ničeho není možno domoci. >>:-@@ >>:-@@

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř led 11, 2017 9:57 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 11, 2016 5:50 pm
Příspěvky: 50
Nekomu to cinkani ukazovalo problem s loziskem na klice... Hledej, bylo to tu na foru :)

Jinak ja mam taky model 2009 a zatim (klep klep na drevo) asi dobry, najeto 160tis...

_________________
offroadforum.cz site admin

služební Subaru Impreza EE20 2009
soukromá Toyota Land Cruiser HJ60 1985


stř led 11, 2017 10:00 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3148 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 206, 207, 208, 209, 210  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: