Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 222  Další
BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 189
draconis píše:
Tím chceš tedy říct, že pokud výrobce něco udělal blbě, tak si to mám doma dodělat tak, aby to fungovalo? Jestli to myslíš vážně, tak jsi právě přišel na univerzální řešení veškerých vad u všeho zboží na světě a zamezil všem budoucím reklamacím.

Přece není argument, že u Škodovky (nebo jinde) něco udělali blbě, tak že to jde jednoduše doma "opravit" vrtačkou? Když samozřejmě pominu, že se zde porovnává 50 let staré auto s karburátorem, kde asi největší elektronikou je rozdělovač s relativně moderním a nesrovnatelně složitějším vozem, kde oprava vrtačkou asi zrovna nebude snadno realizovatelná...


Pokud tedy použiju …


Já se s tebou hádat nechci a ani nebudu . Dělej si, co chceš. Škodovka je záležitost 30 let zpět. Rozdíl je v tom, že Škodovka se dala opravit. Kategorie lehkých závad. To, že konstruktér od SUBARu si zapoměl zapnout kalkulačku a navrhne kliku tenkou , jak papír, jen proto, že dostal rozkaz nacpat do motorového prostoru naftový Boxer, a já, jako zákazník to mám platit ? Poddimenzovaná klika je konstrukční chyba z kategorie velmi vážných . Totéž platí o vstřikovačích. Howgh.

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


stř lis 16, 2016 1:36 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20032
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Fitipaldi vůbec nehodlám zpochybňovat tvoje konstatování, že boxer diesel v počátku měl konstrukční vady. To je prostě fakt. Ale teda zjednodušit to tak, že konstruktér si zapomněl zapnout kalkulačku...

Mnohem větší a silnější značky, než je Subaru, dělají konstrukční chyby při stavbě nových motorů. A to fatální konstrukční chyby. Kdyby to byla taková prča postavit novej motor, automobilky by v klidu konstruovaly nové motory a nemodifikovaly by pokud možno pořád do kola ty, které už jsou vyzkoušené.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř lis 16, 2016 2:48 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 564
Postaviť nový spolahlivý motor nie je problém pre výrobcu, ale oni ho stavajú tak aby nebol predimenzovaný, tlačí sa na hmotnosť, tlačí sa na financie a potom to niekedy dopadne tak ako to dopadlo. Stačilo pevnejší blok a pevnejšiu kluku a nebol by problém

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


stř lis 16, 2016 3:16 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 189
Dokud se k tomu fy. SUBARU nepostaví "ČELEM" ! svůj názor nezměním. SUBARU jsem koupil z důvodu toho, že je tu jistá příbuznost s Toyotou. SUBARU nechám "dožít". Klekne-li , letí, tak, jak je, do "věčných lovišť" a jdu jinam. Howgh.

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


stř lis 16, 2016 5:24 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1468
Bydliště: Brno/Polička
jak jsem říkal, nezkušenost, není to jednoduchý vyvinout uplně novou koncepci v pár lidech, i když jsou to japonci co makaj dokud večer v 10 nepadnou, ožerou se, přespí na lavičce a ráno zase do práce. management mého zaměstnavatele jezdí do japonska poměrně pravidělně (mimo jiné minulý týden byli i v subaru) a nějak takto je to prý běžné.

samozřejmě to neměli pustit do produkce, ten důvod je mi neznámý (tlak marketingu, konec rozpočtu..?)

na druhou stranu, např. slovutný VW, co nový motor, to fatální průser... takže bych trochu brzdil, není to černá/bílá. problematický je spíš přístup k zákazníkovi, ale tak to už řeší klasicky obchodníci - handlíři.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


stř lis 16, 2016 9:42 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1216
No jsem zvedavy, s cim prijdou za rok, za tri .. nebyls to ty, kdo tu sliboval nejake zajimave motory?

Ad VW - ja to tedy nesleduji, ale ale na ten 2.0 turbo benzin s 280-300 konmi peji vsude chvalu. Ten ma take nejake problemy?

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


stř lis 16, 2016 10:33 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20032
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
newli píše:
Ad VW - ja to tedy nesleduji, ale ale na ten 2.0 turbo benzin s 280-300 konmi peji vsude chvalu. Ten ma take nejake problemy?


Ono to zase neplatí paušálně, že úplně všechno je špatně. Nicméně na to, jak mamutí kolos to je a kolik inženýrů má k dispozici, dělá těch chyb poměrně dost.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv lis 17, 2016 7:20 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1468
Bydliště: Brno/Polička
newli píše:
No jsem zvedavy, s cim prijdou za rok, za tri .. nebyls to ty, kdo tu sliboval nejake zajimave motory?


první bude 1.8L 130 kW... ten podle mě půjde určitě do evropy. to by mohlo být tak do dvou let.
pak tam je řada nových 2.4L, jeden má 190 kW a druhý 265 kW. ten slabší podle mě půjde Japonsko a Amér, silnější by mohl být STI. ale to vidím tak za 3-4 roky. :-/ ... těžko říct, bez záruky..

naštěstá vše boxer ,,,,| (*_^) |,,,, drží se... tak hlavně jim brutalitně jedou prodeje v US.

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


čtv lis 17, 2016 10:49 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 189
Z konstrukčního hlediska se mi líbí už jen bmw 3.0d 6.válec podélně do V. Je to motor prakticky beze změny snad 20 let, nyní olepený jinou elektronikou,turbodmychadly. Verze 2.0 jsou paskvily,kde tl. stěny bloku motoru je někde 4 mm ještě s kanálkem pro chladící kapalinu. Předpokládám,že Subaru nikdy nedá start/stop systém k naftovému motoru. z mého pohledu nevidím budoucnost v naftě,snad jedině u náklaďáků/busů/..

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


čtv lis 17, 2016 11:29 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1468
Bydliště: Brno/Polička
je to pravda, nafta v passanger vehicles segmentu pomalu končí. např. honda a renault zvažují uplný konec vývoje naftových motorů do osobáků. jen by mě zajímalo, které motory nahradí velké diesly ve vyšší třídě...

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


čtv lis 17, 2016 11:49 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 564
Velké oturbené diesle budú nahradené oturbenými benzínmi, príde to aj u Subaru. Minimálne budú nahradené atmo benzíny vo Forestri / Outbacku

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


čtv lis 17, 2016 3:22 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4861
Bydliště: České Budějovice
Fitipaldi píše:
Já se s tebou hádat nechci a ani nebudu . Dělej si, co chceš. Škodovka je záležitost 30 let zpět. Rozdíl je v tom, že Škodovka se dala opravit.
Já se taky nechci hádat, vůbec ne. Ale ten příspěvek, na který jsem reagoval, jsi fakt nenapsal zrovna šťastně. A na předsedu nám nešahej, ten je svatej. :-)

Fitipaldi píše:
Dokud se k tomu fy. SUBARU nepostaví "ČELEM" ! svůj názor nezměním.

Nikdo se nepře o to, že boxer diesel je do určitého roku prostě průser. Víme to tady všichni. A taky ho nikdo z nás rozhodně neobhajuje, ač jsme Subaru pozitivní. Všude se tu dočteš, když to někdo řeší, že od dieselu ruce pryč... :-)

A jak už tu zaznělo - chybu může udělat každý výrobce, důležité je, jak se k tomu postaví. Což pravda u Suba taky nic moc... Aspoň v ČR. Má někdo info, jestli je to ve světě jinak?

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


čtv lis 17, 2016 5:29 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2773
pufko píše:
Velké oturbené diesle budú nahradené oturbenými benzínmi, príde to aj u Subaru. Minimálne budú nahradené atmo benzíny vo Forestri / Outbacku


Tak tak, na jednu stranu sice s naftou možná skončí, na stranu druhou ty nejhorší vlastnosti nafty se začaly plošně cpát do zážěhových motorů - turbo, přímé vstřiky, za chvíli DPF, ...


čtv lis 17, 2016 7:51 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 20032
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Třeba se inspirujou u Mazdy a začnou zase ve větší míře používat větší atmosférický motory... :-/

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv lis 17, 2016 8:36 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1468
Bydliště: Brno/Polička
spm píše:
Tak tak, na jednu stranu sice s naftou možná skončí, na stranu druhou ty nejhorší vlastnosti nafty se začaly plošně cpát do zážěhových motorů - turbo, přímé vstřiky, za chvíli DPF, ...


ale není to tak strašný, všechny turba jsou vodou chlazený a pouze wastegate (zatím kromě nové 1.5 TSI 96kW od VW s VNT), vstřikování pracuje s tlakem o řád menším a GPF (gasoline particle filter) by neměl trpět potížema s vypalováním, protože vypalování bude průběžné během provozu - díky vyšší teplotě spalin zážehového motoru.
nejvíc je, zdá se, trápí problémy s rozvodama a zanášení karbonem..

_________________
Subaru Legacy Kombi 2.0i, MT, MY2004, LPG PRINS VSI 2.0
Obrázek


čtv lis 17, 2016 8:52 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3324 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 222  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: