Stránka 206 z 253

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv lis 10, 2016 10:14 am
od Traveller
Fitipaldi píše:
.... Nechápu politiku SUBARU. Např. vyvinout Levorg, dát do něj motor se 110 kW a CVT, to mě hlava nebere.
Levorg má 125kW..., jen pro pořádek. ;-D

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv lis 10, 2016 10:15 am
od lukeb
Rekl bych ze 2017 outback 2.5 a forester 2.0 sou porad dost old school... jak auta z 90. let :D a to mam rad

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv lis 10, 2016 10:28 am
od Fitipaldi
Subaru70 píše:..já si myslím, že Subaru v tomto smyslu nějak extra nevybočuje. Jasně, první diesely se fakt nepovedly. Nicméně o diesel se musíš prostě starat u všech značek. když vemu jak se sraly Oply,Fordy, Mazdy...Možná nejlíp jsou na tom s naftama francouzi.
Dneska prostě všechny auta nejsou jako dřív, když byly auta s jednoduchým motorem a vydržela 20 let. To se nikdy nevrátí. A když si vezmu kolik aut v dieselu ale i v benzínu se dneska sere díky přechytralým blbům z EU, díky downsizingu a pod., tak vlastně ani nemá smysl nové auto kupovat vůbec. Zlatý starý …
Právě z toho důvodu si držím Toyotu, které táhne na 13 let, je jako nová, a vypadá to, že si ni nechám další roky. Subaru mám 6 let, a budoucnost u něj neplánuji.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv lis 10, 2016 11:01 am
od Subaru70
..to já nejspíš budoucnost u Subaru plánuju,ale s atmo motorem..

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv lis 10, 2016 9:39 pm
od VDC
Fitipaldi píše: Tolik kritizovaná Škoda 120 měla jen 3x uloženou kliku !. Táhla obrovský obytný přívěs do Jugoslávie, který vážil víc než ona sama, přitom vezla 4 pasažéry a vydržela jezdit 25 let. Vždy dojela(nepotřebovala externí pomoc, nebo odtah)..
Ten náklad rozporovat nebudu, to se za těma sráčema opravdu tahalo. Akorát to cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším kopci a 25 let to teda fakt jezdit nevydrželo, to zkus ještě tu o Červený Karkulce. Ten sračkomotor s 3x uloženou klikou, byl ve 100 tisících zralej na generálku a ne, že vydržel 25 let. To jedině v případě, že s tím děda jezdil akorát na dušičky na hřbitov. Pak možná. :-)

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: čtv lis 10, 2016 10:04 pm
od newli
Vzpomnel jsem si na sve detsvi, kdy s tim tata varil v kazdem vetsim kopci :-DDD

Ale zase je pravdou, ze nas to nakonec s vozejkem vice nez 1000km odvezlo ;-D

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 8:54 am
od Fitipaldi
VDC píše:
Ten náklad rozporovat nebudu, to se za těma sráčema opravdu tahalo. Akorát to cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším kopci a 25 let to teda fakt jezdit nevydrželo, to zkus ještě tu o Červený Karkulce. Ten sračkomotor s 3x uloženou klikou, byl ve 100 tisících zralej na generálku a ne, že vydržel 25 let. To jedině v případě, že s tím děda jezdil akorát na dušičky na hřbitov. Pak možná.

>>cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším<< protože jsi nevěděl, že je tam konstrukční problém s umístěním termostatu, ten byl v horní části potrubí, pokud se dostal vzduch do místa termostatu, ten se zablokoval a pak jsi vařil. Řešení: dokonale těsné hadice a potubí s chladící kapalinou, pravidelně odvzdušňovat odvzdušňovákem pod přední kapotou, pak tyto problémy vůbec nebyly. Otec mého kamaráda měl 130 ku, jezdila jako z praku, jenže měl tam z výroby špatný termostat, spínal příliš pozdě. Vyřešil jsem to vyvrtáním miniaturní dírky přímo do termostatu , tím tlak se vyrovnal, klesla teplota chladící kapaliny, takže tam měl furt 70-75 st. a liboval se že může jezdit "sportovně" i v létě s nepatrným nárůstem spotřeby, ale to mu bylo jedno. >>o Červený Karkulce<< když něco nevíš, tak se s tím neoháněj

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 9:12 am
od vojtasbus
Fitipaldi. Tady se Tomáše zastanu. To je vada jak u Subaru. Akorát s tím rozdílem toho, že Schade byla DoDo a Subaru už ne.

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 11:42 am
od spm
Tak tak, konstrukční problém. Stejně jako u boxer dieselu. To se prostě stalo, stává a bude, smutnější je, když pak odmítají uznat reklamaci (ale to mi u nás přijde napříč značkami taky dost stejné...). A asi jediný důvod, proč ty stará auta vypadaly spolehlivější je, že byly výrazně jednodušší. Čím víc věcí to auto má, tím víc věcí se tam potencionálně může rozbít a tím je to složitější opravit (tak, že na to člověku nestačí kladivo, jako v případě starých aut). Taky nutno dodat, že ty stará jezdily se strašnou spotřebou a zlomkovým výkonem toho, co je běžné dnes.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 12:10 pm
od vojtasbus
Účinnost je vynahrazena spolehnivostí no :(

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 12:40 pm
od newli
Tak bych to uplne nevidel. Zrovna u boxer dieselu je to kvuli podceneni (nezkusenosti) japoncu. jak ukazuji modernizovane verze, stejna ucinnost se da vyrobit s mnohem vetsi spolehlivosti!

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 12:45 pm
od Majer

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát lis 11, 2016 5:19 pm
od petr
hmm slušný nájezd, dost dobrý asi kvalitka to by asi nedal ani můj diesel 1.9 v peugeotu

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon lis 14, 2016 1:10 am
od sima
Áááá tak Petře nevíš,možná by to dal,tyhle držáky jsou neskutečné!

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte lis 15, 2016 4:10 pm
od draconis
Fitipaldi píše:protože jsi nevěděl, že je tam konstrukční problém s umístěním termostatu
Fitipaldi píše:měl tam z výroby špatný termostat, spínal příliš pozdě. Vyřešil jsem to vyvrtáním miniaturní dírky přímo do termostatu
Tím chceš tedy říct, že pokud výrobce něco udělal blbě, tak si to mám doma dodělat tak, aby to fungovalo? Jestli to myslíš vážně, tak jsi právě přišel na univerzální řešení veškerých vad u všeho zboží na světě a zamezil všem budoucím reklamacím.

Přece není argument, že u Škodovky (nebo jinde) něco udělali blbě, tak že to jde jednoduše doma "opravit" vrtačkou? Když samozřejmě pominu, že se zde porovnává 50 let staré auto s karburátorem, kde asi největší elektronikou je rozdělovač s relativně moderním a nesrovnatelně složitějším vozem, kde oprava vrtačkou asi zrovna nebude snadno realizovatelná... :-)
Fitipaldi píše:když něco nevíš, tak se s tím neoháněj
Pokud tedy použiju Tvoji analogii - není problém, že výrobce něco pos*al, ale problém spotřebitele, že o tom neví nebo si to neumí sám předělat do funkčního stavu? To snad nemůžeš myslet vážně :-DDD

A mimochodem Š120 jsem měl taky, bylo to moje první auto. A předtím jsme měli ze starých Škodovek v rodině kromě jiného eRko, 120, 130 a Favorita. To jen pro případ, že bys mi chtěl taky psát, jak o tom nic nevím. A fakt to nebyly zas takové super stroje, jak píšeš. Na druhou stranu byly tak jednoduché, že se to dalo opravit šroubovákem a kladivem a dílů bylo v Mototechně taky dost... :-)