Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3276 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 219  Další
BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 5713
Bydliště: Česká Třebová
Fitipaldi píše:

.... Nechápu politiku SUBARU. Např. vyvinout Levorg, dát do něj motor se 110 kW a CVT, to mě hlava nebere.

Levorg má 125kW..., jen pro pořádek. ;-D

_________________
Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


čtv lis 10, 2016 10:14 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv led 22, 2015 6:36 am
Příspěvky: 81
Rekl bych ze 2017 outback 2.5 a forester 2.0 sou porad dost old school... jak auta z 90. let :D a to mam rad


čtv lis 10, 2016 10:15 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 181
Subaru70 píše:
..já si myslím, že Subaru v tomto smyslu nějak extra nevybočuje. Jasně, první diesely se fakt nepovedly. Nicméně o diesel se musíš prostě starat u všech značek. když vemu jak se sraly Oply,Fordy, Mazdy...Možná nejlíp jsou na tom s naftama francouzi.
Dneska prostě všechny auta nejsou jako dřív, když byly auta s jednoduchým motorem a vydržela 20 let. To se nikdy nevrátí. A když si vezmu kolik aut v dieselu ale i v benzínu se dneska sere díky přechytralým blbům z EU, díky downsizingu a pod., tak vlastně ani nemá smysl nové auto kupovat vůbec. Zlatý starý …


Právě z toho důvodu si držím Toyotu, které táhne na 13 let, je jako nová, a vypadá to, že si ni nechám další roky. Subaru mám 6 let, a budoucnost u něj neplánuji.

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


čtv lis 10, 2016 10:28 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3055
Bydliště: Praha
..to já nejspíš budoucnost u Subaru plánuju,ale s atmo motorem..

_________________
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Obrázek
Subaru Forester 2,0D MY11 Ex
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


čtv lis 10, 2016 11:01 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17804
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Fitipaldi píše:
Tolik kritizovaná Škoda 120 měla jen 3x uloženou kliku !. Táhla obrovský obytný přívěs do Jugoslávie, který vážil víc než ona sama, přitom vezla 4 pasažéry a vydržela jezdit 25 let. Vždy dojela(nepotřebovala externí pomoc, nebo odtah)..


Ten náklad rozporovat nebudu, to se za těma sráčema opravdu tahalo. Akorát to cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším kopci a 25 let to teda fakt jezdit nevydrželo, to zkus ještě tu o Červený Karkulce. Ten sračkomotor s 3x uloženou klikou, byl ve 100 tisících zralej na generálku a ne, že vydržel 25 let. To jedině v případě, že s tím děda jezdil akorát na dušičky na hřbitov. Pak možná. :-)

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv lis 10, 2016 9:39 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1035
Vzpomnel jsem si na sve detsvi, kdy s tim tata varil v kazdem vetsim kopci :-DDD

Ale zase je pravdou, ze nas to nakonec s vozejkem vice nez 1000km odvezlo ;-D

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


čtv lis 10, 2016 10:04 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: stř kvě 05, 2010 11:02 am
Příspěvky: 181
VDC píše:

Ten náklad rozporovat nebudu, to se za těma sráčema opravdu tahalo. Akorát to cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším kopci a 25 let to teda fakt jezdit nevydrželo, to zkus ještě tu o Červený Karkulce. Ten sračkomotor s 3x uloženou klikou, byl ve 100 tisících zralej na generálku a ne, že vydržel 25 let. To jedině v případě, že s tím děda jezdil akorát na dušičky na hřbitov. Pak možná.



>>cestou do tý Jugošky vařilo v každým větším<< protože jsi nevěděl, že je tam konstrukční problém s umístěním termostatu, ten byl v horní části potrubí, pokud se dostal vzduch do místa termostatu, ten se zablokoval a pak jsi vařil. Řešení: dokonale těsné hadice a potubí s chladící kapalinou, pravidelně odvzdušňovat odvzdušňovákem pod přední kapotou, pak tyto problémy vůbec nebyly. Otec mého kamaráda měl 130 ku, jezdila jako z praku, jenže měl tam z výroby špatný termostat, spínal příliš pozdě. Vyřešil jsem to vyvrtáním miniaturní dírky přímo do termostatu , tím tlak se vyrovnal, klesla teplota chladící kapaliny, takže tam měl furt 70-75 st. a liboval se že může jezdit "sportovně" i v létě s nepatrným nárůstem spotřeby, ale to mu bylo jedno. >>o Červený Karkulce<< když něco nevíš, tak se s tím neoháněj

_________________
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010


pát lis 11, 2016 8:54 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Příspěvky: 1017
Fitipaldi. Tady se Tomáše zastanu. To je vada jak u Subaru. Akorát s tím rozdílem toho, že Schade byla DoDo a Subaru už ne.

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
Suzuki Vitara '92 (1.6i, 8V, 59kW) Obrázek
Subaru Outback '07 (2.5i, 16V, 121kW, LPG)Tátovo


pát lis 11, 2016 9:12 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1399
Tak tak, konstrukční problém. Stejně jako u boxer dieselu. To se prostě stalo, stává a bude, smutnější je, když pak odmítají uznat reklamaci (ale to mi u nás přijde napříč značkami taky dost stejné...). A asi jediný důvod, proč ty stará auta vypadaly spolehlivější je, že byly výrazně jednodušší. Čím víc věcí to auto má, tím víc věcí se tam potencionálně může rozbít a tím je to složitější opravit (tak, že na to člověku nestačí kladivo, jako v případě starých aut). Taky nutno dodat, že ty stará jezdily se strašnou spotřebou a zlomkovým výkonem toho, co je běžné dnes.


pát lis 11, 2016 11:42 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
Příspěvky: 1017
Účinnost je vynahrazena spolehnivostí no :(

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
Suzuki Vitara '92 (1.6i, 8V, 59kW) Obrázek
Subaru Outback '07 (2.5i, 16V, 121kW, LPG)Tátovo


pát lis 11, 2016 12:10 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř kvě 25, 2011 10:36 pm
Příspěvky: 1035
Tak bych to uplne nevidel. Zrovna u boxer dieselu je to kvuli podceneni (nezkusenosti) japoncu. jak ukazuji modernizovane verze, stejna ucinnost se da vyrobit s mnohem vetsi spolehlivosti!

_________________
_____________________________
Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09
PRODÁNO: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
PRODÁNO: Subaru Impreza STI, Type R, MY98


pát lis 11, 2016 12:40 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 624
Bydliště: Ostrava
http://www.autoforum.cz/fascinace/jak-v ... -internetu

Jo jo starý auta......

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


pát lis 11, 2016 12:45 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 977
Bydliště: Beskydy
hmm slušný nájezd, dost dobrý asi kvalitka to by asi nedal ani můj diesel 1.9 v peugeotu


pát lis 11, 2016 5:19 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 2960
Bydliště: Valašsko
Áááá tak Petře nevíš,možná by to dal,tyhle držáky jsou neskutečné!

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon lis 14, 2016 1:10 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4617
Bydliště: České Budějovice
Fitipaldi píše:
protože jsi nevěděl, že je tam konstrukční problém s umístěním termostatu
Fitipaldi píše:
měl tam z výroby špatný termostat, spínal příliš pozdě. Vyřešil jsem to vyvrtáním miniaturní dírky přímo do termostatu

Tím chceš tedy říct, že pokud výrobce něco udělal blbě, tak si to mám doma dodělat tak, aby to fungovalo? Jestli to myslíš vážně, tak jsi právě přišel na univerzální řešení veškerých vad u všeho zboží na světě a zamezil všem budoucím reklamacím.

Přece není argument, že u Škodovky (nebo jinde) něco udělali blbě, tak že to jde jednoduše doma "opravit" vrtačkou? Když samozřejmě pominu, že se zde porovnává 50 let staré auto s karburátorem, kde asi největší elektronikou je rozdělovač s relativně moderním a nesrovnatelně složitějším vozem, kde oprava vrtačkou asi zrovna nebude snadno realizovatelná... :-)

Fitipaldi píše:
když něco nevíš, tak se s tím neoháněj

Pokud tedy použiju Tvoji analogii - není problém, že výrobce něco pos*al, ale problém spotřebitele, že o tom neví nebo si to neumí sám předělat do funkčního stavu? To snad nemůžeš myslet vážně :-DDD

A mimochodem Š120 jsem měl taky, bylo to moje první auto. A předtím jsme měli ze starých Škodovek v rodině kromě jiného eRko, 120, 130 a Favorita. To jen pro případ, že bys mi chtěl taky psát, jak o tom nic nevím. A fakt to nebyly zas takové super stroje, jak píšeš. Na druhou stranu byly tak jednoduché, že se to dalo opravit šroubovákem a kladivem a dílů bylo v Mototechně taky dost... :-)

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


úte lis 15, 2016 4:10 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3276 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 219  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron