Podarilo sa mi zaznamenať jazdu (cca 130km) s dvomi odlišnými spôsobmi jazdy. Prvá časť je diaľnica (je tam max 110) a druhá časť sú okresky + dediny.
Počas prvej časti som mal 2x regeneráciu. Medzi začiatkom druhej a koncom prvej ubehlo asi 30km. Je zaujímave, že zo 65% zaplnenia sa počas prvej regenerácie znížilo zaplnenie len na 28%. Po jej ukončení sa hodnota zaplnia opäť začala štverať prudko hore. Teplota mimo vypalovania sa držala na úrovni okolo 400°C.
Druhá časť začala ešte počas dobiehajúcej druhej regenerácie. Tá zanechala vo filtri asi 21% sadzí. Čo je ale zaujímavé, tak počas jazdy po okreskách sa nedochádzalo ku tak rýchlemu napĺňaniu filtra ako na diaľnici. Oproti prvej časti sa vidieť rozdiel v zaťažení motora (medián je 9.8% oproti 20% na diaľnici). Tiež je vidieť, že teploty sa pohybovali medzi 200-300°C.
Ďalšia zaujímavosť je, že po štarte so studeným motorom hodnota zaplnenia filtra klesá a po zahriatí DPF filtra opäť začne rásť.
Viac info na tomto obr.:
Edit: Ak by som zobrazil data tak ako sú na obrázku od romika (subdiesel), tak je to takto: