BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

Subaru70 píše:..možná u těch prvních dieslů bylo aditivování vhodnější než u novějších MY13+. Tam byly ještě starý DPF a ty aditiva tomu mohly skutečně pomoct i s ohledem na naftu co se tu tankuje..
mozna,ze mas pravdu,ja se bavim o modelu jako jsi mel ty a o mojem MY 2010.Ty uz mas ten motor v pohode,toho bych se vazne nebal =)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Majer »

Na co dávat aditiva a naftu bez biosracky když to stejně umře na kliku...:-D
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..ty nový modely už maj jinou kliku, ale u těch starších to byla standardní příčina. Nehledě na to že tomu často pomohla dvouhmota..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

Subaru70 píše:..ty nový modely už maj jinou kliku, ale u těch starších to byla standardní příčina. Nehledě na to že tomu často pomohla dvouhmota..
presne jak pises,Dane :-/
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

Majer píše:Na co dávat aditiva a naftu bez biosracky když to stejně umře na kliku...
tak kdyz je to takhle na pikacu,tak by melo hlavne resit subaru a ne my tady na foru :-/
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Majer »

Jo s tím nezbývá než souhlasit ale praxe je jiná a nestastniku mnoho... A když umře auto při volnoběhu tak to už je prostě na palici... Ale to píšene jen furt to samé dokola...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od npeter »

Moje zkušenost je taková, že u original komponentů MY09 kolem 100kkm začaly klepat vstřiky. Tankoval jsem tehdy z 90% vervu od benziny.

Kolem 125tkm jsem vyměnil vstřiky, blok i komplet spojku (aniž by klika klekla).

Po 30tkm s novými komponenty (napřed 20tkm verva, pak 10tkm EO bez bio) vstřiky zase začínaly být slyšet a docela často jela jejich kalibrace. Tedy potvrzuje se podle mě, že biosložka má na vstřiky pozitivní vliv, jak tu psal emve, protože předtím na vervu vydržely vstřiky mnohem víc.

Teď to je necelý rok, co jsem začal dávat do EU bez bio MO aditiva (+na začátku Diesel Inj Cleaner), nic neklepe a kalibrace vstřiků probíhá velmi zřídka.

Jiné vysvětlení než ta MO aditiva pro pozitivní změnu nemám. Jezdím furt stejně, tankuju u stejné (jedné) pumpy...
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
eviz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 70
Registrován: pát kvě 17, 2013 7:34 pm
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od eviz »

Vím,že je dražší,ale tankuju jenom Vervu-nic jiného.
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

npeter píše:Moje zkušenost je taková, že u original komponentů MY09 kolem 100kkm začaly klepat vstřiky. Tankoval jsem tehdy z 90% vervu od benziny.

Kolem 125tkm jsem vyměnil vstřiky, blok i komplet spojku (aniž by klika klekla).

Po 30tkm s novými komponenty (napřed 20tkm verva, pak 10tkm EO bez bio) vstřiky zase začínaly být slyšet a docela často jela jejich kalibrace. Tedy potvrzuje se podle mě, že biosložka má na vstřiky pozitivní vliv, jak tu psal emve, protože předtím na vervu vydržely vstřiky mnohem víc.

Teď to je necelý rok, co jsem začal dávat do EU bez bio MO aditiva (+na začátku …
Kolik te ta taskarice stala :-/ jestli to neni tajny a myslis,ze to pomohlo?
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Majer
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Jméno a příjmení: Robert Košař
Bydliště: Ostrava

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Majer »

Cena je okolo 150 tis.... A to se vyplatí... Zlatý benzín...
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od quickly »

Majer píše:Cena je okolo 150 tis.... A to se vyplatí... Zlatý benzín...
Byl jsem velký zastánce dehtu, do forestíka jsem od 100 tkm lil aditiva od MO (cvakaly vstřiky, potom vše ok), hlídal jsem regenerace a hlídal jsem si tankování (tam, kde se točí - Tesco ). Po 150 tkm s plečkou bych naftu už vůbec nechtěl - diagnostiku jsem měl zapnutou jednou, abych zkontroloval, že jede, tankuji Tesco (Ultra 95 s aditivy) a EO , aditiva od MO už nepřidávám. Sice benzín nemá krouťák, ale v terénu je CVT na mé požadavky lepší . U benzínu pozitiva pro mne převládají.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

hosi,to je hezke co tu pisete o benolu,ja mam taky dva a zadny problem nemam.Ale co mame delat mi co mame ropu,aby se nam to nevysralo :-/ Kdyz jsme si ji uz koupili.Ze je ropa u techto roku na hovno to vime vsichni,to nam nemusite nikdo psat :-D Ja kdyz jsem to kupoval nove,tak takove problemy s tim jeste nebyly :-/
Tech 150 t. je trosku moc,ale dobry.Vim o clovickovi co to dela za 80 t.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od quickly »

martas píše:Ale co mame delat mi co mame ropu,aby se nam to nevysralo
martas: já s MY09 najel bez problémů 218 tkm, potom to po asi 25 tkm kleknul u dalšího majitele, ale netuším, jak se staral. U MY09 myslím pomohla aditiva, nafta od Teska a hlídání regenerací. Kolegovi dehtový forestík kleknul při dálničním provozu v zátěži ve 160 tkm.
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Fitipaldi
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 190
Registrován: stř kvě 05, 2010 12:02 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Fitipaldi »

V USA akce dieselgate. A jde to. My v ČR , Evropě si nechápe sr*t na hlavu ? Neměli by jsme s tím něco udělat ?
Domnívám se , že vozidlo by mělo najet minimálně 200 tis. km. Pokud najede méně, z důvodu konstrukční závady, tak logicky vzato by to měl řešit výrobce ! >:-@
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od npeter »

martas: platila pojišťovna (vstřiky) a Subaru (motor), já spojku a spoluúčast a pár dalších relativně drobností, dohromady kolem 40tisíc; lepší to je určitě, protože blok verze 2014 je lepší než blok 2008 a možná i vstřiky víc doladili

Naftu jsem už další nechtěl, ale pokud bude příští auto na operák, tak se jí zas tak nebráním, protože atmo benzín pod tři litry prostě není univerzálně použitelné auto.


Sent from my iPad using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“