BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od martas »

Je pravda,ze Subaru ma super podvozek a jizdni vlastnosti,ale ty motory,to je vazne tezka bida >:-& Ach jo ::-(((
Jsem rad,ze jsem si poridil jeste subo s poradnimy motory ;-D
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
npeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 404
Registrován: stř lis 04, 2009 11:19 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od npeter »

Od září se bude normálně prodávat stávající nabídka a skladové zásoby. Nepůjde přihlásit nová auta. Průšvih čekám tak od poloviny roku 2020. Nejvíc jsem zvědavý, jak hodlají splnit flotilové CO2.


Sent from my iPad using Tapatalk
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Albi »

emve píše:Co mám info ze Subaru, tak 6c splňuje jen atmosférická 1.6 v Impreze/XV a dvoulitr v BRZ, jinak nic, ani 1.6 DIT v Levorgu, řeší se to až na poslední chvíli, tak od září pravděpodobně nebudou nějaký čas ani Levorgy.
určitě?
dle technických parametrů na subaru.cz Impreza/XV 2.0 i Levorg splňují a BRZ naopak ne:

Impreza/XV 1.6 i 2.0: 6c
Levorg: 6c
BRZ: 6b
Forester, všechny: 6b
Outback: 6 ???
WRX STI: 6b
:-/
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
demeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř lis 30, 2016 9:10 pm
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od demeter »

Dneska sem absolvoval STK a měl bych pár dotazů ohledně výsledků:

"Vozidlo není opatřeno pomocným VIN. Kontrola typu motoru neprovedena, vyznačení je umístěno pod kapotáží motoru." ...to jako znamená, že se k VIN nemohli dostat?

Na emisích naměřili hodnotu kouřivosti 0,00 a stejně tak "rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření". Je to vůbec možné?

Mám Legacy kombi z roku 2010 s cca 90tkm.
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Jozifek »

To si myslím, že jsi narazil pěkného na idiota, který nenašel VIN.
Já absolvoval STK bez problému

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Jozifek »

Kde jsi s tím byl?

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Jozifek »

Má to VIN tam, kde každé Subaru a pomoc by potřeboval ten technil

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Jozifek »

Možná nedokázal zvednout kapotu

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Jozifek »

Teď jsem si ještě koukal, co píšeš o té STK, ale to asi neznamená, že jsi neprošel?

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
demeter
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 287
Registrován: stř lis 30, 2016 9:10 pm
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od demeter »

STKMotol. Prošel sem vpohodě, technik byl příjemný a VIN pod kapotou samozřejmě viděl a fotil, proto jen taknějak vůbec nechápu tu poznámku o "pomocném VIN" (např. opravdu ho nemám nebo proč neověřil typ motoru, když píše, že je pod kapotou). A ta nulová kouřivost z emisí mi přide podezřelá.
Uživatelský avatar
Jozifek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: stř čer 01, 2016 6:09 pm
Jméno a příjmení: Josef Lášek
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Jozifek »

Tak to jo.
Já teď koukám na protokol z měření emisí z roku 2012, a kouřivost byla dovolená 1,02, naměřená 0,00.
To sedí
Tak že technik tvrdí, že nekecal
A Outback 2005 pomocmý VIN také nemá
To jsem se vůbec neměl čílit
Jednotka kouřivosti z protokolu je 1/m
Co to může být nevím

MY18 Forester XT
MY22 Franklin S10A
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48960
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od VDC »

Já si myslím, že pomocným VIN se myslí některé další VIN, kterých je na některých autech několik na dalších částech auta a kontroluje se na nich, jestli auto není složené ze 3 aut.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od newli »

Jozifek: a nemerili Ti kourivost stejne jako me? :-)

https://subarufanclub.cz/forum/viewtopi ... 92#p310992
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Mills
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 51
Registrován: pon dub 24, 2017 8:35 pm
Jméno a příjmení: Dominik Müller

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Mills »

Jako bývalý majitel OTB v naftě .. jako "pomocné VIN" bych tipoval kód na motoru. Měl jsem to na STK a evidenčce taky, že "nelze ověřit" (nebo tak podobně) ... Když jsem dělal před měsícem STK já, tak technik nic neříkal a ani nehledal.
Impreza 2008 EJ204
Outback 2010 EE20Z - Ex
Uživatelský avatar
klimat
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
Jméno a příjmení: Tomas Klima
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od klimat »

Tak se nám tu množí diesely s rokem výroby po roce 2010 s báječnou závadou. Teče olej přes zadní gufero klikové hřídele. Většinou to znamená přidření na axiálním ložisku kliky a/nebo prasklé mosty bloku motoru. Nejlepší na tom je, že rozsah nájezdu je mezi 140-200 tisíci km, kapičku pod auten nenajdete a ve všech případech to jsou auta, která k nám dorazí s pravidelnou servisní historií z autorizovaných servisů. (bez upozornění zákazníka)

Takže, good luck, včem majitelům dieselů.
Tomáš K.

Subaru diagnosa
www.boxerauto.cz
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“