BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..možná by stálo za to evidovat jakých ročníků se to přesně týká aby se případní majitelé mohli obrátit na svůj servis na kontrolu...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
klimat
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
Jméno a příjmení: Tomas Klima
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od klimat »

Subaru70 píše:..možná by stálo za to evidovat jakých ročníků se to přesně týká aby se případní majitelé mohli obrátit na svůj servis na kontrolu...
No, zatím všech do roku 2015. :-OO

Pozitivně vím, že dva pražské servisy a ani jeden plzeňský to klientům nehlásili jako problém (a to ani přes to, že se jednalo o vozy v záruce/prodloužené záruce).
Tomáš K.

Subaru diagnosa
www.boxerauto.cz
danielo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od danielo »

Ak som to správne pochopil tak to že tečie olej cez to zadné gufero je dôsledok pridreteho loziska a/alebo prasknutého bloku? To aby som sa začal báť...
klimat píše:Tak se nám tu množí diesely s rokem výroby po roce 2010 s báječnou závadou. Teče olej přes zadní gufero klikové hřídele. Většinou to znamená přidření na axiálním ložisku kliky a/nebo prasklé mosty bloku motoru. Nejlepší na tom je, že rozsah nájezdu je mezi 140-200 tisíci km, kapičku pod auten nenajdete a ve všech případech to jsou auta, která k nám dorazí s pravidelnou servisní historií z autorizovaných servisů. (bez upozornění zákazníka)

Takže, good luck, včem majitelům dieselů.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Subaru Forester 2.0D Comfort MT (SJ) MY14 Obrázek
Hyundai ix35 Style 4x4 2.0 CRDi 100 kW; MT; Machine Silver...2010-2014 Obrázek
Ford Focus II kombi 1.6 TDCi...2006-2010
Opel Vectra caravan 1.6i........2004-2006
Mazda 323F 1.5i..................2001-2004
Uživatelský avatar
klimat
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 321
Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
Jméno a příjmení: Tomas Klima
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od klimat »

Forester 2010,6Q MT, nájezd cca 255 tisíc, v 70 tisících měněný polomotor, zadřeno na axiálu, únik oleje zadní gufero (mimo jiné).
Tomáš K.

Subaru diagnosa
www.boxerauto.cz
Lucano99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
Jméno a příjmení: Lukáš Březina

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Lucano99 »

Ahoj,

kdo tu mate MY2011 a novější.. zkušenosti, nájezd, opravy?

Díky moc!
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..měl jsem MY 11 a MY 13...nájezdy do 100 tis a pak prodáno..jinak pecka motor,ale nevhodný na město, brzy zasereš DPF. Optimální na delší cestování bez škubání v dopravě..bez oprav, sloužili oba perfektně. Údajně kolem 150 tis km se projevují nedostatky boxer dieselu jako je spojka, klika, axiální ložisko..ale většinu aut co jsem znal to nepotkalo ani do 200 tis. km, takže je to asi i o kvalitě nafty a způsobu jízdy. Jinak já si na motor nemůžu stěžovat a všude ho chválim..nezklamal mě ikdyž pověst nemá zrovna dobrou. Modely od MY12 prošly změnou a pak konečnou změnou modely MY15, kde se prý vše už vychytalo..kdo ví..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Lucano99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
Jméno a příjmení: Lukáš Březina

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Lucano99 »

Diky,

davam od toho trochu ruce pryc, uz koukam po Insignii ve 4x4 a dalsich... Subaru me desne laka, ale tohle je strasak jak prase, takze pokud mi nejebne v kouli, tak ho asi nekoupim, ale porad si s tou myslenkou hraju.

Co jsem zjistil, tak v MY2010, kdy zacalo EURO 5 se davaly jeste kliky z Euro 4, proto to praskalo. Od MY2011 je uz nova klika a novejsi blok motoru.
MY2012 ma podle vseho nejnovejsi blok motoru (klika uz byla stejna) az do 2015 a pak je to zase potuneny vic.

v MY2011 a mladsich je zase neduh, jak tady nekdo uz psal... ze praskaj zebra motoru pri zatizeni. Jezdit se s tim podle vseho nekdy da, dela to ale kraval..

Obvolal jsem servis kterej repasuje boxer diesely, ta mi rekli, ze problem nejvetsi do MY2011, pak neco +/- vyreseno. Maji pry kusy MY 2011 a MY2012 co maji skoro 400t km a vse OK.
Volal jsem do Japan servisu kousek od nas, ktery mi rovnou rekl, ze vcera jednoho "opravenyho" boxera pustili k majiteli. Oprava 90k, praskla klika. Rikal, ze jich za posledni 2 roky delali asi 15 a vse MY do 2011, ale meni to vse za novy, uz podle vseho inovovany casti, ale ze by se mu to zdalo nejaky zdokonaleny nebo lepsi, to pry ne...

Vsichni rikaj, ze toho je vsude jak srac*k, samy KO motory. No, kdyz hledam passaty, golfy, apod. tak taky nachazim KO motory, zase je mi jasny, ze negativni reklama se siri rychleji a vic, nez pozitivni zkusenost, tak me spis zajima nekdo, kdo otase v rope ma a ma uz neco najeto. Ono KO DSG prevodovek na passatech a golfech je taky spousta, vcetne KO vstriku, DPF, apod. ale asi to je vsechno o tom, jak se k tomu ty lidi chovaj...

Ja mam na koncernu pres ruzny generace najeto pres 1M km a nikdy me zadnej nikde nenechal, ale znam lidi co je zavrhli, protoze s tim byl porad samej problem.


Jeste by me zajimalo, zda ma nekdo zkusenost, jak se k tomu stavi ofiko Subaru v pripade, ze tam je plna servisni historie u ofic. servisu. Jestli jako mavnou rukou a nebo jestli to opravdu jeste nejak jsou schopni resit jako konstrukcni vadu na kulanci, apod.
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

osobně bych modely před SJ nevolil..SJ je větší jistota, komfortnější, bezpečnější, jezdí za hubičku..Kdyby ve výrobě pokračovali, tak bych si naftu nejspíš nechal.
Jinak zastoupení Subaru co mám info, tak většinou to dělali pokud bylo auto v záruce..nikoho kdo měl po záruce a odešlo mu to neznám..
Opel je fajn,taky se mi líbí,ale jakmile si člověk zvykne na Forestera, nelze měnit. Mám ho ted v benzínu a jsem zcela spokojenej..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od HonzaCZ »

Kup si benzínový subaru. Problem solved. :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Lucano99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
Jméno a příjmení: Lukáš Březina

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Lucano99 »

Subaru70 píše:osobně bych modely před SJ nevolil..SJ je větší jistota, komfortnější, bezpečnější, jezdí za hubičku..Kdyby ve výrobě pokračovali, tak bych si naftu nejspíš nechal.
jj, nebudu to proste riskovat. Desne jsem se nadchl, ze bych mohl mit konecne Subaru, ale kdo vi.

Podarilo se mi sehnat od klubaka nabidku na Otase v moc, moc peknym stavu. Podle p. Nowaka posledni verze kliky, predposledni verze bloku motoru. Tvrdi, ze pevnost zeber a bloku dostatecna a nevidi v tom problem. Testovany vstrikovace, udelany hlavy a pistni krouzky, komplet vycisteny DPF, plna vybava, super kousek, 180 najeto..ale chce za to 220+ kkc.. ale kdyz uz ctu, ze i MY2012 s tim maji problemy,... asi to necham jeste 2,3 roky byt....

ad benzin - rad bych, ale je jich malo a pokud jsou, tak jsou drahy jak pes. takze to taky neklapne..

asi zkusim sehnat bud Suba v benzinu jeste a nebo na tech par let treba tu Insignii. Koncernu se chci tak nejak vyhnout...
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od námořník »

No zrovna Insignia prý taky není žádný etalon spolehlivosti. Přeju ať vybereš dobře :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Lucano99
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
Jméno a příjmení: Lukáš Březina

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Lucano99 »

námořník píše:No zrovna Insignia prý taky není žádný etalon spolehlivosti. Přeju ať vybereš dobře .
No a co dneska je...? :) dělám koncern XY let a nadsenej z toho nejsem. Doma mám TSI, kde měním Olej co 5tis, protože chci aby to 150vydrzelo.. Tohle je prostě problém moderní doby a Euro 5plus.

K subaru se určitě vrátím, zatím Vás tady budu nenápadně sledovat :)
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Subaru70 »

..zlatá atmo bez přímovstřiku od Subaru..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3400
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od mari75 »

Přiznám se předem,jsem líný si vše číst-jak je na tom XV v dehtu? Má ty samé problémy? Já jen,že jsem o ničem neslyšel a nebo spíš jen přeslechl :-/ ;-D ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14703
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Tapan »

To bude asi tím, že XV začalo existovat později, než se objevila první generace boxeřích kamen, a XV v dehtu bude asi celkové méně. Ale motory jsou to stejné, tzn. platí totéž co pro ostatní stejného roku vzniku. Však je to zvedlá Impreza.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“