BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od sima »

Až se dozvím dám.
Bmw vůbec nehodnotím, já se o něj vůbec nezajímám, jen z doslechu- jedno se vydařilo a drží, druhé už tolik ne a ceny servisu, dílů to už je na každém co je pro něj už hodně...pro mě co jsem slyšel ty cifry, tak láce to teda není, ale já neříkal, že to auto chci...
Edit: beru zpět, dám sem link jak bude majitel chtít, já mám pocit, že se to tu stejně napůl zase strhá, minimálně napůl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od newli »

No a nemuze to byt majiteli jedno, tenhle pristup nejak nechapu, kdyz to stejne nekde ma inzerovane :-)

Ad lace - boxerdiesel neni taky vubec zadna lace :-)))
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od sima »

Našel jsem, je to 3 E91 120KW .
Může, mělo mu by to být jedno. Stejně to dopátráte sami.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22743
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od spm »

No u tech starejch 1.9 TDI s tou usporou nevim nevim. To co usetri na phm pak vyhazi na uplatcich na emisich, aby to dostalo razitko :-DDD :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od romull »

newli píše:Link na bmw v nafte sem klidne dej, kdyz je majitel puntickar.

Nicmene uz jsem si prosel pomerne hodne temat na bmw forech a trochu bych zmirnil nadseni romulla. BMW umi taky hodne potrapit, zejmena rozvodovy retez prave u sestivalcu (problem je nejen, ale hlavne u tezsich aut jako x5, apod). Xdrive taky neni zadna vyhra a dokaze dost potrapit. Zbytek je asi OK, resp. sem tam neco (tj. standard).

EDIT: Zapomnel sjem na automat, ZF je super, ale kdyz se nevymeni vcas olej (a filtry?), tak je to pak pekelna kasicka podobna jako praskly rozvodak, co znici motor.
To je fakt newli, ale jak u kterých. BMW jsem kdysi hodně vozil a tak jsem se o něj před koupí i zajímal a jak v BMW, tak v neznačkových servisech co je dělají jsem se dozvěděl prakticky to samé, co tady od těch novinářů https://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-3-e9 ... ivna-94981 , https://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-3-to ... tizi-88999 a https://www.autorevue.cz/test-ojetiny-b ... ce-nebudou a doufám, že to tak i je =) a taky se omlouvám za plevelení fóra odkazy na úplně jiná auta, i když dobrá.
Já stejně skončím jako dědek zase u Subaru, mám teď namísto XT v merku Forestra 2,5, sice amerika, ale to je jedno =)
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
marzi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1372
Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Jméno a příjmení: martin zich
Bydliště: plzen

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od marzi »

Kamarad ma Outbecka, kupoval ho 12/2009, MY 2010, najeto cca 155000km a bez problemu. Je to typickej uzivatel, auta ho nezajimaji, o nejakej regeneraci filtru v zivote neslysel, co tam leje za naftu nevim a nemel zadnej problem. Akorat ho stvu, kdyz mu rikam, ze to auto hoooodne presluhuje.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14863
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Tapan »

155 může být, ale kolem 200 bývá konečná i pro ty šťastnější uživatele. Na druhou stranu dobře mu to říkáš, až to lehne, řekne si, že měl vlastně docela kliku.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
marzi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1372
Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Jméno a příjmení: martin zich
Bydliště: plzen

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od marzi »

Asi za 14 dni si ma jit pro Toyotu RAV 4 a kdyz vybiral novy auto, tak ho nejvic stvalo, ze naftovyho Outbacka nechteli na protiucet. Nebo za smesnou cenu. Tak ho necha dceri a az padne, tak padne
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Uživatelský avatar
Skulile
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 190
Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
Jméno a příjmení: Roman Patzelt
Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Skulile »

marzi píše:Kamarad ma Outbecka, kupoval ho 12/2009, MY 2010, najeto cca 155000km a bez problemu. Je to typickej uzivatel, auta ho nezajimaji, o nejakej regeneraci filtru v zivote neslysel, co tam leje za naftu nevim a nemel zadnej problem. Akorat ho stvu, kdyz mu rikam, ze to auto hoooodne presluhuje.
já byl taky při 155k ještě bez problémů a při 170k to začalo klepat a servis místo toho, aby to začal řešit, mi dokola opakoval, že při tomhle nájezdu se to už neobjevuje, že to bude něco jiného než ojniční ložisko, tak jsem jezdil a prudil je, až nakonec přišli s tím, že to je ložisko a že mi to celou dobu říkali... >>:-@@

jinak s BMW mám zkušenosti od E39, přes E46, E9x a X5 F a jak již bylo zmíněno, ono to taky není tak růžové.
tyhle auta mají problémy s podvozkem a taky s fíčurama ohledně "ekologie" motoru
ale většinou bylo dost dostupných dílů za celkem rozumný peníz narozdíl od boxer dieselu
Outback 2,5i ES Comfort MY2017 Obrázek
ex. Outback 2.0D, BR, 6MT, MY2010
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od romull »

O problémech s podvozkem jsem u BMW ještě neslyšel, od 2010 jsou už podvozky celkem trvanlivý. Nemyslíš problémy s pohonem 4x4? Tak jo, ale většinou si je uživatelé způsobili sami buďto idiotským zacházením, nebo montáží nesmyslných dvojrozměrů pneu, které nebyly povoleny výrobcem. No a taky zanedbaným servisem, ono je potřeba ty oleje měnit jako u Sůba, nebo jen o trochu později, nejlépe po 80 - 100 kkm - AT, diferáky, VTG, kdo myslí že je to na doživotí, tak se problémů sakra brzy dočká.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Skulile
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 190
Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
Jméno a příjmení: Roman Patzelt
Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Skulile »

pořád bývají občas problémy se zavěšení, už je to sice lepší, ale pořád to u aut, která jezdí převážně po městě (kostky, kanály, výmoly apod.) začne klepat
není už potřeba většinou investice do komplet výměny, ale pořád to není úplně levné (u F je to zase lepší, ale to asi ještě není případ probírané koupě, protože stojí pořád raketu)

a pak jak píšeš, hodně dostává záhul podvozek a transmise kvůli širokým gumám a kolikrát i jiným rozměrům předních a zadních kol
toto se pozná, že ve vyjetých kolejích pak auto nedrží směr...
Outback 2,5i ES Comfort MY2017 Obrázek
ex. Outback 2.0D, BR, 6MT, MY2010
Uživatelský avatar
Skulile
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 190
Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
Jméno a příjmení: Roman Patzelt
Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Skulile »

ale u xd jsou podvozky myslím ještě "zesílené" takže tebe se to týkat nebude >B-)
Outback 2,5i ES Comfort MY2017 Obrázek
ex. Outback 2.0D, BR, 6MT, MY2010
Requied
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: sob led 19, 2019 3:31 pm
Jméno a příjmení: Jiří Košecký

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Requied »

Zdravím,
Měnil teď někdo 2.0d motor na outbacku 2010?
Zajimalo by mě kolik to v současné době cca přijde.
Případně jestli je nějaký ověřený způsob jak se bránit výměně celého motoru?
Preventivní výměna kliky atd?
Uživatelský avatar
Skulile
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 190
Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
Jméno a příjmení: Roman Patzelt
Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Skulile »

motor MR2013+ teoreticky seženeš od cca 70tis.s nájezdem okolo 170+tis km plus práce, tě to vyjde min na 100tis., ale je jich málo a je to podle mě dost risk a finančně to moc smysl nedává, byla to jedna z variant, kterou jsem zvažoval

dají se vyměnit ojniční ložiska a případně i ojnice, k tomu bude potřeba originál těsnění a práce a jsi na cca 70tis, to mám za sebou a auto jsem pak prodal za 150tis. s nájezdem 183tis.km,

axiální ložisko a klikovka se IMHO ani vyměnit pořádně nedá, minimálně to nemá smysl finančně
Outback 2,5i ES Comfort MY2017 Obrázek
ex. Outback 2.0D, BR, 6MT, MY2010
Benny5
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: stř zář 20, 2017 10:46 pm

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Příspěvek od Benny5 »

Cawko..Mam Forestra 2.0D r.2012..Nabehane 200234 Km.Doteraz vymenené akurat brzdy a zadne loziska.Presne pri 200100Km mi odisla spojka.Cize teraz je komplet nova ale nie original ale SACHS..Ja len pre zaujímavosť: Jazdil som aj kratke ale aj dlhe trate..tj..1600km dialnica na supu.Jazdil som Nemecko s plynom na podlahe(210km/h)som z neho dostal😁.Tankoval som aj na roznych pumpach.Premiova nafta v nom bola len asi 2x a nikdy som mu nedaval ziadne prisady do nafty.Pravidelne ked bolo v zaruke som ho servisoval v autorizovanom servise.Po zaruke si robim servis sam.Kazdych 15000 menim oleje.Kazdych 60 olej v prevodovke+filtre atd.Nikdy som nemal problem s DPF pretože viem kedy sa regeneruje.Spravna jazda pri regenerácii mu pomôže.
Na zaver len tolko: Ako si ustelies tak budeš spať.Je jedno ake auto kupite.Zaklad je dať mu co mu patrí a hlavne si zistiť co a prečo idete kupovať.
Prajem vela šťastných KM v roku 2022..😁
Odpovědět

Zpět na „Všeobecná technická diskuse“