BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..možná by stálo za to evidovat jakých ročníků se to přesně týká aby se případní majitelé mohli obrátit na svůj servis na kontrolu...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No, zatím všech do roku 2015.Subaru70 píše:..možná by stálo za to evidovat jakých ročníků se to přesně týká aby se případní majitelé mohli obrátit na svůj servis na kontrolu...
Pozitivně vím, že dva pražské servisy a ani jeden plzeňský to klientům nehlásili jako problém (a to ani přes to, že se jednalo o vozy v záruce/prodloužené záruce).
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 228
- Registrován: sob bře 29, 2014 6:52 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ak som to správne pochopil tak to že tečie olej cez to zadné gufero je dôsledok pridreteho loziska a/alebo prasknutého bloku? To aby som sa začal báť...
Sent from my SM-G930F using Tapatalkklimat píše:Tak se nám tu množí diesely s rokem výroby po roce 2010 s báječnou závadou. Teče olej přes zadní gufero klikové hřídele. Většinou to znamená přidření na axiálním ložisku kliky a/nebo prasklé mosty bloku motoru. Nejlepší na tom je, že rozsah nájezdu je mezi 140-200 tisíci km, kapičku pod auten nenajdete a ve všech případech to jsou auta, která k nám dorazí s pravidelnou servisní historií z autorizovaných servisů. (bez upozornění zákazníka)
Takže, good luck, včem majitelům dieselů.
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Forester 2010,6Q MT, nájezd cca 255 tisíc, v 70 tisících měněný polomotor, zadřeno na axiálu, únik oleje zadní gufero (mimo jiné).
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Březina
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ahoj,
kdo tu mate MY2011 a novější.. zkušenosti, nájezd, opravy?
Díky moc!
kdo tu mate MY2011 a novější.. zkušenosti, nájezd, opravy?
Díky moc!
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..měl jsem MY 11 a MY 13...nájezdy do 100 tis a pak prodáno..jinak pecka motor,ale nevhodný na město, brzy zasereš DPF. Optimální na delší cestování bez škubání v dopravě..bez oprav, sloužili oba perfektně. Údajně kolem 150 tis km se projevují nedostatky boxer dieselu jako je spojka, klika, axiální ložisko..ale většinu aut co jsem znal to nepotkalo ani do 200 tis. km, takže je to asi i o kvalitě nafty a způsobu jízdy. Jinak já si na motor nemůžu stěžovat a všude ho chválim..nezklamal mě ikdyž pověst nemá zrovna dobrou. Modely od MY12 prošly změnou a pak konečnou změnou modely MY15, kde se prý vše už vychytalo..kdo ví..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Březina
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Diky,
davam od toho trochu ruce pryc, uz koukam po Insignii ve 4x4 a dalsich... Subaru me desne laka, ale tohle je strasak jak prase, takze pokud mi nejebne v kouli, tak ho asi nekoupim, ale porad si s tou myslenkou hraju.
Co jsem zjistil, tak v MY2010, kdy zacalo EURO 5 se davaly jeste kliky z Euro 4, proto to praskalo. Od MY2011 je uz nova klika a novejsi blok motoru.
MY2012 ma podle vseho nejnovejsi blok motoru (klika uz byla stejna) az do 2015 a pak je to zase potuneny vic.
v MY2011 a mladsich je zase neduh, jak tady nekdo uz psal... ze praskaj zebra motoru pri zatizeni. Jezdit se s tim podle vseho nekdy da, dela to ale kraval..
Obvolal jsem servis kterej repasuje boxer diesely, ta mi rekli, ze problem nejvetsi do MY2011, pak neco +/- vyreseno. Maji pry kusy MY 2011 a MY2012 co maji skoro 400t km a vse OK.
Volal jsem do Japan servisu kousek od nas, ktery mi rovnou rekl, ze vcera jednoho "opravenyho" boxera pustili k majiteli. Oprava 90k, praskla klika. Rikal, ze jich za posledni 2 roky delali asi 15 a vse MY do 2011, ale meni to vse za novy, uz podle vseho inovovany casti, ale ze by se mu to zdalo nejaky zdokonaleny nebo lepsi, to pry ne...
Vsichni rikaj, ze toho je vsude jak srac*k, samy KO motory. No, kdyz hledam passaty, golfy, apod. tak taky nachazim KO motory, zase je mi jasny, ze negativni reklama se siri rychleji a vic, nez pozitivni zkusenost, tak me spis zajima nekdo, kdo otase v rope ma a ma uz neco najeto. Ono KO DSG prevodovek na passatech a golfech je taky spousta, vcetne KO vstriku, DPF, apod. ale asi to je vsechno o tom, jak se k tomu ty lidi chovaj...
Ja mam na koncernu pres ruzny generace najeto pres 1M km a nikdy me zadnej nikde nenechal, ale znam lidi co je zavrhli, protoze s tim byl porad samej problem.
Jeste by me zajimalo, zda ma nekdo zkusenost, jak se k tomu stavi ofiko Subaru v pripade, ze tam je plna servisni historie u ofic. servisu. Jestli jako mavnou rukou a nebo jestli to opravdu jeste nejak jsou schopni resit jako konstrukcni vadu na kulanci, apod.
davam od toho trochu ruce pryc, uz koukam po Insignii ve 4x4 a dalsich... Subaru me desne laka, ale tohle je strasak jak prase, takze pokud mi nejebne v kouli, tak ho asi nekoupim, ale porad si s tou myslenkou hraju.
Co jsem zjistil, tak v MY2010, kdy zacalo EURO 5 se davaly jeste kliky z Euro 4, proto to praskalo. Od MY2011 je uz nova klika a novejsi blok motoru.
MY2012 ma podle vseho nejnovejsi blok motoru (klika uz byla stejna) az do 2015 a pak je to zase potuneny vic.
v MY2011 a mladsich je zase neduh, jak tady nekdo uz psal... ze praskaj zebra motoru pri zatizeni. Jezdit se s tim podle vseho nekdy da, dela to ale kraval..
Obvolal jsem servis kterej repasuje boxer diesely, ta mi rekli, ze problem nejvetsi do MY2011, pak neco +/- vyreseno. Maji pry kusy MY 2011 a MY2012 co maji skoro 400t km a vse OK.
Volal jsem do Japan servisu kousek od nas, ktery mi rovnou rekl, ze vcera jednoho "opravenyho" boxera pustili k majiteli. Oprava 90k, praskla klika. Rikal, ze jich za posledni 2 roky delali asi 15 a vse MY do 2011, ale meni to vse za novy, uz podle vseho inovovany casti, ale ze by se mu to zdalo nejaky zdokonaleny nebo lepsi, to pry ne...
Vsichni rikaj, ze toho je vsude jak srac*k, samy KO motory. No, kdyz hledam passaty, golfy, apod. tak taky nachazim KO motory, zase je mi jasny, ze negativni reklama se siri rychleji a vic, nez pozitivni zkusenost, tak me spis zajima nekdo, kdo otase v rope ma a ma uz neco najeto. Ono KO DSG prevodovek na passatech a golfech je taky spousta, vcetne KO vstriku, DPF, apod. ale asi to je vsechno o tom, jak se k tomu ty lidi chovaj...
Ja mam na koncernu pres ruzny generace najeto pres 1M km a nikdy me zadnej nikde nenechal, ale znam lidi co je zavrhli, protoze s tim byl porad samej problem.
Jeste by me zajimalo, zda ma nekdo zkusenost, jak se k tomu stavi ofiko Subaru v pripade, ze tam je plna servisni historie u ofic. servisu. Jestli jako mavnou rukou a nebo jestli to opravdu jeste nejak jsou schopni resit jako konstrukcni vadu na kulanci, apod.
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
osobně bych modely před SJ nevolil..SJ je větší jistota, komfortnější, bezpečnější, jezdí za hubičku..Kdyby ve výrobě pokračovali, tak bych si naftu nejspíš nechal.
Jinak zastoupení Subaru co mám info, tak většinou to dělali pokud bylo auto v záruce..nikoho kdo měl po záruce a odešlo mu to neznám..
Opel je fajn,taky se mi líbí,ale jakmile si člověk zvykne na Forestera, nelze měnit. Mám ho ted v benzínu a jsem zcela spokojenej..
Jinak zastoupení Subaru co mám info, tak většinou to dělali pokud bylo auto v záruce..nikoho kdo měl po záruce a odešlo mu to neznám..
Opel je fajn,taky se mi líbí,ale jakmile si člověk zvykne na Forestera, nelze měnit. Mám ho ted v benzínu a jsem zcela spokojenej..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Kup si benzínový subaru. Problem solved.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Březina
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
jj, nebudu to proste riskovat. Desne jsem se nadchl, ze bych mohl mit konecne Subaru, ale kdo vi.Subaru70 píše:osobně bych modely před SJ nevolil..SJ je větší jistota, komfortnější, bezpečnější, jezdí za hubičku..Kdyby ve výrobě pokračovali, tak bych si naftu nejspíš nechal.
Podarilo se mi sehnat od klubaka nabidku na Otase v moc, moc peknym stavu. Podle p. Nowaka posledni verze kliky, predposledni verze bloku motoru. Tvrdi, ze pevnost zeber a bloku dostatecna a nevidi v tom problem. Testovany vstrikovace, udelany hlavy a pistni krouzky, komplet vycisteny DPF, plna vybava, super kousek, 180 najeto..ale chce za to 220+ kkc.. ale kdyz uz ctu, ze i MY2012 s tim maji problemy,... asi to necham jeste 2,3 roky byt....
ad benzin - rad bych, ale je jich malo a pokud jsou, tak jsou drahy jak pes. takze to taky neklapne..
asi zkusim sehnat bud Suba v benzinu jeste a nebo na tech par let treba tu Insignii. Koncernu se chci tak nejak vyhnout...
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No zrovna Insignia prý taky není žádný etalon spolehlivosti. Přeju ať vybereš dobře .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř čer 20, 2018 1:16 pm
- Jméno a příjmení: Lukáš Březina
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No a co dneska je...? dělám koncern XY let a nadsenej z toho nejsem. Doma mám TSI, kde měním Olej co 5tis, protože chci aby to 150vydrzelo.. Tohle je prostě problém moderní doby a Euro 5plus.námořník píše:No zrovna Insignia prý taky není žádný etalon spolehlivosti. Přeju ať vybereš dobře .
K subaru se určitě vrátím, zatím Vás tady budu nenápadně sledovat
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
..zlatá atmo bez přímovstřiku od Subaru..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Přiznám se předem,jsem líný si vše číst-jak je na tom XV v dehtu? Má ty samé problémy? Já jen,že jsem o ničem neslyšel a nebo spíš jen přeslechl ?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
To bude asi tím, že XV začalo existovat později, než se objevila první generace boxeřích kamen, a XV v dehtu bude asi celkové méně. Ale motory jsou to stejné, tzn. platí totéž co pro ostatní stejného roku vzniku. Však je to zvedlá Impreza.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12