Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3321 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 222  Další
BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6391
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Harry, moc pěkné :690: . Tendiesel mně začíná čím dál tím víc zajímat a přemýšlím nad ním do budoucna. Jen by mně zajímalo, jestli ten diesel bude bezporuchový :655: . Co je tam uvedeno tak, dle snížení vybrací, použití materiálů by mněl vydržet dost, ale co mně trápí je DPF- zajímalo by mně jestli funkce filtru po spálení nečistot je samoočištující teda jestli se nemusí mněnit po určitém nájezdu km. Např. P407 je 120 000 - výmněna, nebo doplnění, 240 000 - filtr je ko a výmněna je 100% 30 000 :655: . Mercedes mám dojem, že má kontrolku na spálení a po rozsvícení se musí držet konstantní rychlost pro jeho reaktivaci a spaálení všech nečistot. 6e by se mněnil o tom jsem neslyšel.
Jinak rozvody jsou řetězem? Rozumím tomu dobře? Pokud se to sem nehodí může se hodit jiné vlákno, třeba jen o BOXER DIESEL - zkušení majitelé BOXER DIESELŮ by se tam mohli zmiňovat o problémech i kladech.

_________________
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html


stř led 27, 2010 7:16 am
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9326
Bydliště: Hradubice
Protože se začínají množit dotazy na dehtové motory, tak jsem založil toto vlákno. Prosím všechny majitele dehtů, aby sem dávali své zkušenosti, hlavně negativní. Jde o naše zkušenosti pro ostatní, kteří se budou zajímat o jeté dehťáky.

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13
Legacy sedan 3.0R H6 Spec.B AT MY06
ex Forester 2.0D Active MY09


stř led 27, 2010 9:10 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9326
Bydliště: Hradubice
Já mám najeto za rok a něco přes 47.000 km. Servisní kontroly mám po 15.000 km a zatím je cena 9.500 Kč s DPH. Musím zaklepat, problémy s motorem žádné. Ale co vím, tak Viktor má nový motor (najeto předtím 16.000 km). Předtím měl závadu na turbu. Doufám, že tady dá více informací, mám to jen zprostředkovaně. Do auta jsem doléval jen asi 0.5 l oleje, jinak liju jen naftu. Průměrně na 1 nádrž najedu 800-850 km. První týden v lednu jsem i s jednou trasou Pice-Pha-Pice najel 901 km (prosím nekamenovat).

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13
Legacy sedan 3.0R H6 Spec.B AT MY06
ex Forester 2.0D Active MY09


stř led 27, 2010 9:16 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6391
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
quickly, díky :supeer: Přesně tak, já nad ním začínám uvažovat čím dál tím víc díky quicklymu,mivovi a bzuciakovi :supeer: Fakt ten motor vypadá parádně, vzhledem k tomu, že až malá bude větší tak ji člověk chce dopřát krasy naší vlasti tak to bude s nájezdem o dost víc. quickly, 50000 je fakt nářez, ale bude fakt dost zajímavé co to bude dělat na 100 000km, u Ochcávky 2,0 to je na :zachod: s předníma ramenama a turba stojej taky za :zachod: , no cojsem tak zjištoval ten celej 2,0 Ochgcávka je :fuckoff: . Uvidíme co dehet :fuckoff: . Prostě Subo je Subo.

_________________
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html


stř led 27, 2010 10:31 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm
Příspěvky: 1349
Mám s ním najeto cca 20 tis. a předtím jsem jezdil s dieslem v Mondeu, 96 Kw. S tím jsem skončil velice neslavně již v 60-ti tis..
Motor se velice dobře vytáčí, spotřeba na letních kolem 6,6, na zimních se s Aero Thule a držákem na lyže kolem 7,6.
Ale spotřeba není to nejdůležitější. Pokud bych měl říci, co mně asi nejvíce vadí, tak oproti PSA motorům lenost v nižších otáčkách. Ne moc ochotně reaguje na jemnou změnu pedálem plynu, i při zahřátém motoru. Ale je to možná pouze subjektivní pocit.
Jinak velice tichý, i zvenku, skvěle topí, až moc. Pokud vydrží vstřiky a turbo do 80. ti tis., budu spokojen. Když k tomu přidám vlastnosti zbytku auta, tak spokojenost.

_________________
romik
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek


stř led 27, 2010 12:26 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Příspěvky: 558
Bydliště: plzen
Ahoj, mam za rok a pul na Outbacku bez 17km rovnych 40000km a bez problému. HLAVNE TO NEZAKRIKNOUT!!!!. Tankuju jen tzv premiovou naftu - hlavne verva diesel a spotreba cca 7,5 - 8l/100km. Většinou jezdim co to dá.
Fakt je, že motor nemá žádnou vyraznou výkonovou špičku nebo "kopanec do zad" ale podle mě plynulý a docela výrazný zátah od cca 1400 otáček je projízdu lepší.
Budu radši, když se tady moc problémů řešit nebude.
Naftu jsem původne nechtěl, v unoru 2008 jsem objednal Legacy kombi 2.0, dodani asi 14 tydnů, po 2 měsících se prodejce omlouval, že se něco stalo s objednávkou a auto nebude. Na salonu měli Outback s dieslem a protože mezitím začaly vycházet první pochvalné testy nového motoru a udělali rozumnou cenu a mělo barvu co jsem chtěl tak jsem ho vzal.
Přeju všem bezproblémovou naftu. Martin


stř led 27, 2010 12:55 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm
Příspěvky: 1349
Tankuji teď také pouze Vervu Diesel, pokud to jde. S naftou Shell V-Power Racing jsem si totiž zničil vstřiky a čerpadlo na předchozím autě.
Přidáváte někdo do nafty aditivum, když berete klasickou naftu?

_________________
romik
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek


stř led 27, 2010 1:17 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 01, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
tango píše:
Harry, moc pěkné :690: . Tendiesel mně začíná čím dál tím víc zajímat a přemýšlím nad ním do budoucna. Jen by mně zajímalo, jestli ten diesel bude bezporuchový :655:
Pokud se to sem nehodí může se hodit jiné vlákno, třeba jen o BOXER DIESEL - zkušení majitelé BOXER DIESELŮ by se tam mohli zmiňovat o problémech i kladech.

Ondro, Subaru Diesel je nejdokonalejší 4válcový Diesel na světě..... :845: :670: :850: To si myslím nejen já, ale i mnozí jiní.... http://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/S ... %28III%29/
Co se týče životnosti oxidačního katalysatoru a filtru pevných částic (DPF), Ti žádnou informaci dát nemohu, nejsou totiž nijak dostupné..... :1774:
Pouze, podle toho, co vím, se domnívám, že předepsaný interval výměny, ani doplňování aktivních látek zde pravděpodobně nebude, že tedy systém vydrží určitou dobu, která je zatím "ve hvězdách".... :wink: :-)

Zajímavé je, že na Subaru Dieselech jsou použity dva systémy řízení výfukových emisí, sice uzavřený (Forester - 147 HP) a otevřený (Legacy/Outback - 150 HP).
http://www.tipcar.cz/subaru-forester-s- ... -3689.html
Co používá Impreza, nevím....
Konkrétní rozdíly systémů neznám, zatím jsem se o to nezajímal z toho důvodu, že auto s naftovým motorem si pořídit nehodlám. :845: :1774:

Mám k tomu jediný, ale zásadní důvod, tím je kvalita prodávané motorové nafty v Čechách a na Moravě, event i ve Slezských zemích.... :845: ::-DD:
Nerad bych se zaobíral se zamrzlým naftovým potrubím svého miláčka, jak tomu bývalo kdysi.... :839: :725: ........ :sibenice:
Co se bezporuchovosti týče, takové auto neexistuje, ale díky "naší" :725: naftě se na Subaru Dieselech poruchy vyskytují až nepříjemně brzy.... Svědčí o tom diskuse na "prawebu".... http://www.subaruclub.cz/msgboard_posts ... 623&kols=1
U Tebe je situace jiná, můžeš si jezdit pro naftu do Německa....

Možná, že by mi "nalomilo", kdyby Subaru udělalo H6 Diesel, to už bych byl "na vážkách".... :845: :655:
:secret: Asi by bylo vhodné založit další thema.... :845:

_________________
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!


stř led 27, 2010 1:37 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9326
Bydliště: Hradubice
Já tankuji dehet jen na ÖMV a nepřidávám žádné aditivum.

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13
Legacy sedan 3.0R H6 Spec.B AT MY06
ex Forester 2.0D Active MY09


stř led 27, 2010 2:00 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19519
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Přesunul jsem téma do všeobecné technické diskuse, protože debata o Dieselu není žádná modifikace a úprava, ale všeobecná technická diskuse... :826:

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 27, 2010 2:18 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 18, 2009 3:12 pm
Příspěvky: 77
Zatim taky nedodam zadna negativa, najeto mam cca 32tisic za rok a pul. Jednou se mi zasr*o cidlo ve vyfukovym potrubi (bez vlivu na chod motoru, ale ta kontrolka mi stvala), servis behem 20ti minut vycistil a jelo se dal. Pry se to stava ojedinele asi v zavislosti na nafte a typu provozu (tohle bylo po poskakovani po meste) a snad by se to i casem srovnalo samo.
Muj motor se pod "volnobezne" otacky (cca 1800) dostava jen velmi zridka, takze taha jak dabel az pod omezovac (tam se podiva casto), az se mne kamarad pri svezeni ptal, jestli jsem si jistej, ze do toho liju naftu :657: . Prvnich 20tisic se motor probouzel, ted se pomalu protahuje a z doslechu vim, ze naplno bude tahat tak po 40ti tisicich :secret: .
Otazka je pouzitelnost v terenu, resp. v kombinaci terenu a ledu, kde muze byt velky kroutak spis na skodu, ale Mivo i quickly v Liberci projeli vse, co mraca s H6 ( :ironie: ). V tomhle smeru budeme dal zkouset co dokazem :cheers: .
Toz tak :subaru:

_________________
Subaru Levorg 1.6GT Sport MY17
Subaru Outback 2.0D MY08


stř led 27, 2010 6:15 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6391
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Diesel je opravdu problém a to jak tak koukám hlavně v tom sajrajtu co tam ti hoši u pump mají v tankách :baseball: Takže to bude asi ještě více záležet na naftě, než u benolu. Je pravda, že ty filtry bude problém, ale právě proto si myslím, ž by to tohle vlákno mohlo postupem času objasnit.
quickly, ty najedeš hodně km a myslím, že info od tebe se bude dost doplňovat, teda nechci nikomu šáhnout do svědomí :690: :pr:

_________________
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html


stř led 27, 2010 10:19 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9326
Bydliště: Hradubice
tango, velice rád se budu dělit o své poznatky :657: . Má spotřeba je ovlivněna dost psy - nejezdím "pomalu", ale mám plynulé rozjíždění i brždění (shore už se mnou dvakrát jel, takže může posoudit můj styl jízdy :655: ).
Co se týče kvality dehtu, tak to bude asi ten nejdůležitější prvek celé soustavy, který může rozhodnout o funkčnosti motoru. Proto tankuji jen na ÖMV (dříve jsem tankoval jen u Aralu).

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13
Legacy sedan 3.0R H6 Spec.B AT MY06
ex Forester 2.0D Active MY09


stř led 27, 2010 11:17 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11024
Bydliště: Praha
Možná se to hodí vědět, ale tátovi dneska zamrzla za jízdy :!: Shell nafta v -17°C. Takže pozor :1774: ÖMV byla OK, naštěstí měl jen půl nádrže, tak mohl naředit.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


stř led 27, 2010 11:23 pm
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát srp 07, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 6391
Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Je prostě pravda, že to chce jak kvalitní olej tak naftu. Bohužek je taky pravda, že ta Shelka je tady u nás nic moc :686: . Agip je taky nic moc a co jsem mněl dehta tak jsem tam jezdil, ale , že by to byl zázrak to ne. Aral je fakt gut teda Omv :657: . quickly, co je napsané v servisce jak se co mnění :pr: . Je to opravdu dost zajímavé téma, které by mohlo vněst úplnou pravdu o dehtu od Subaru :supeer: . Číst v časopise nějaký hovadiny jsou k ničemu a nejlepší jsou zkušenosti majitelů :supeer: Prostě an Majtě to musíme probrat detailně :supeer: :unami: :chlastslast:

_________________
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html


čtv led 28, 2010 8:44 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3321 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 222  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: