Takže, když v tom při plném rejdu jako by cvakne a kolo se spíš šoupne než převalí, tak by to mohlo být ono?
Když je špatnej homokineťák, tak v tom prostě začne cvakat v rejdu v jakýkoli rychlosti a při větší zátěži je to znatelnější. Ale nijak se to nešoupe. Prostě to cvaká jako řehtačka. A čím víc opotřebeno, tím víc to cvaká. Dá se tak s tím jezdit mnoho tisíc kilometrů, dokud na to má člověk nervy. :)
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Tak jen chci napsat ,ze převodku za 16 tis kc prodavam ze zadnim diffem a jsou to na modely z redukci !!!!!! Cena bez redukce a bez diffu je jinde !!!!! Diky za reklamu at takovou nebo makovou ;-) Diky Vrtas senior.
Tak jen chci napsat ,ze převodovku za 16 tis kc prodavam ze zadnim diffem a jsou to na modely z redukci !!!!!! Cena bez redukce a bez diffu je jinde !!!!! Diky za reklamu at takovou nebo makovou ;-) Diky Vrtas senior.
Takže auto jsem měl na opravě v Kapsu v Brně. Kdo tipoval diferenciál,tak měl pravdu. Celá oprava mě přišla na 36 167 kč. Zde je rozpis Mezinápravový diferenciál VISCO -18 490 kč gufero řadící tyče-----------------------600 kč olej TRX 75W/90 TRAXON -----------387 kč režijní materíaly--------------------------150 kč. Práce --------------------------------------16 540 kč
týýý jo, těch 16 500 za práci je dobrá raketa,to museli dělat v pěti a celý měsíc:))) jinak asi bylo zbytečné dávat do toho auta nový mezinápr dif,,dalo se to určitě sehnat za daleko mín,
Jednoduchym vypoctem se sazbou 550 na hodinu to vychazi cca na 30 hodin prace :-):-):-):-)leda,ze by ty soucastky vyrabeli:-):-):-):-)Pripadne maji hodinovou sazbu jak v BMW nebo nevim,ale raketa to je jak prase za praci,zrejme slusny servis...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru