Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Posilovač a jeho náplně 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1816
Bydliště: Brno
taky jsem dnes nakopnul celkem v pohodě (-12°C)
jenom posilovači řízení se nějak ze začátku nechtělo (musel jsem vyjídět z těsné mezery). příště to nechám dvě tři minutky vrčet, než vyjedu.
EDIT: jak často se má měnit kapalina v servu?

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv úno 02, 2012 11:50 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7667
Bydliště: Nové Hrady
dethroned> podle meho kazde 2 roky (jeste se podivam do manualu). Ale nejak nevim o nikom, kdo by to delal :845: U Imprezy jen obcas doleju, protoze mi nadobka trochu slinta...

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


čtv úno 02, 2012 12:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1816
Bydliště: Brno
taky pochybuju, že to někdo dělá. možná by to aspoň jednou za 4 roky sneslo výměnu....

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv úno 02, 2012 1:32 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 09, 2010 8:00 pm
Příspěvky: 459
Bydliště: Hradec Králové
Vím že to sem nepatří offtopic , ale co je příčinou toho "ztěžknutí" posilovače řízení v mrazech? Zvýšená viskozita hydraulické kapaliny?

_________________
...to auto mě prostě baví....Obrázek
Subaru Outback 3,0R AT, MY 2006 - prodáno
Chrysler Town & Country 3,6 V6
BMW C1 125 Executive


čtv úno 02, 2012 2:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1816
Bydliště: Brno
celer píše:
Vím že to sem nepatří offtopic , ale co je příčinou toho "ztěžknutí" posilovače řízení v mrazech? Zvýšená viskozita hydraulické kapaliny?


zřejmě jo. trvalo tak 30 sekund než se to vzpamatovalo. právě proto mě napadlo, jestli by nebylo dobré jednou za čas tu kapalinu vyměnit. podle mě byla tak ztuhlá, že to kladlo velký odpor servo čerpadlu, dokonce začal slabě pištět řemem, jak to nemohl utáhnout..po rozjezdu už ok.

možná se to mohlo hodit do patřičného tématu...

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv úno 02, 2012 3:29 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2424
Bydliště: Ostrava
dethroned píše:
celer píše:
Vím že to sem nepatří offtopic , ale co je příčinou toho "ztěžknutí" posilovače řízení v mrazech? Zvýšená viskozita hydraulické kapaliny?


zřejmě jo. trvalo tak 30 sekund než se to vzpamatovalo. právě proto mě napadlo, jestli by nebylo dobré jednou za čas tu kapalinu vyměnit. podle mě byla tak ztuhlá, že to kladlo velký odpor servo čerpadlu, dokonce začal slabě pištět řemem, jak to nemohl utáhnout..po rozjezdu už ok.

možná se to mohlo hodit do patřičného tématu...


Sice to neni samostatne tema ale tu vymenu kapaliny posilovace i problemy posilovace v teto zime jsem ted taky resil. Kdyz nastartuju tak pri rozjezdu a jeste par set metru pote mi pri otoceni volantu pisti klinak (mechanik konstatoval ze holt ztuhne napln v posilovaci, cerpadlo pracuje co to jde a klinak nestiha, prokluzuje a piska) - resenim je vymena klinoveho remene nebo jeho dotazeni.
Zvazoval jsem i vymenu naplne, ale v manualu je uvedena jen kontrola mnozstvi a zadny interval vymeny. Tak jsem se ptal v servisu a pry se jedna o dozivotni napln.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázekp

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


čtv úno 02, 2012 10:13 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2823
Bydliště: Plzeňsko
Cili asi tak 8 let. Tomu se rika dozivotni,takze vymenit :-)

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


čtv úno 02, 2012 11:33 pm
Profil ICQ
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am
Příspěvky: 766
Olej v servu ztuhne, ale ne natolik aby nefungovalo. Pouziva se tam stejnej olej jak v automatickych prevodovkach. Chce to dobre dotahnout remen, pripadne dat novej, protoze mu v takove zime dava hodne zabrat i alternator (vyhrivani vseho moznyho, topeni, svetla ...)

_________________
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?


pát úno 03, 2012 8:02 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 10, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1509
Bydliště: Jičín
Já to dělám :845:

Jsem asi jedinej koho znám, ale já opravdu servokapalinu měním po 2 letech.
Většinou to spojím s nějakým servisem, při kterém se to musí stejně rozdělávat.
Používám Mobil1 ATF 320, což je vlastně olej do AT převodovek. Důležitá je
třída Dexron III. Cena je cca necelých 200,-Kč/1l a náplň je tuším 0,6l.
Každopádně pak neřeším tak výrazně nějaké tuhnutí serva.

Ono jde totiž spíš o to, že se ta náplň časem trochu zavodní a v zimě jako dneska
by se mohlo stát, že zamrznou kanálky v přepouštěcím labyrintu. Starý servoolej
taky víc opotřebovává těsnění pístu v hřebenovém řízení...

_________________
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...


pát úno 03, 2012 8:37 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Příspěvky: 2424
Bydliště: Ostrava
@ RallyCAD: jsem rad ze nejsem moc velky detailista jenom ja. Porad jsem si rikal, ze jsem vymenil vsechny naplne krome posilovace a mel bych to teda dotahnout k dokonalosti... V servisu ale argumentovali tou dozivotni naplni.

Priste uz budu na vymene trvat, at jsem dokonaly!

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

_________________
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)


ned úno 05, 2012 9:31 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30090
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Láďo objasni mi prosím metodiku výměny servokapaliny. Taky mě v souvislosti s mrazy napadlo, jestli by se neměla občas vyměnit. Previi se taky chvílema nechce posilovat, takže mě taky napadlo, jestli v kapalině není voda. :655:

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon úno 06, 2012 2:56 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2823
Bydliště: Plzeňsko
Mam pocit,ze se vysava pres dolevaci a kontrolni otvor.

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


pon úno 06, 2012 3:29 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon říj 12, 2009 10:03 pm
Příspěvky: 248
Bydliště: Ostrava
Já jsem toto řešil vloni před zimou, nepomohla výměna a napnutí řemenu, pomohla az výměna oleje. Použil jsem Panolin Dexron III. Teplou náplň jsem odsál, doplnil, protočil motorem plné rejdy, odsál, doplnil a tak několikrát dokola. Z hnědého oleje byl najednou červený....
S vysokým stářím oleje se mění jeho viskozita, přibývají produkty stárnutí oleje, nečistoty atd.

_________________
eX Subaru Forester 2.0 GX = MY 1999


pon úno 06, 2012 7:23 pm
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30090
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo, čili chápu-li to správně, nelze jednoduše systém vypustit, ale odsát z plnící nádržky, optimálně systémem postupného rozředění stávající náplně. :826:

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte úno 07, 2012 10:32 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2823
Bydliště: Plzeňsko
Tak tak Tome. :-)

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


úte úno 07, 2012 10:39 am
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: