SubaruFanClub.cz
https://subarufanclub.cz/forum/

Topení a klimatizace
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=8&t=343
Stránka 20 z 24

Autor:  goha [ ned črc 03, 2016 10:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Taky se mi moje klima nějak nezdá. Mám Forejse 2.0X 92kW, 11/03, to abyste věděli o čem mluvím. Po zapnutí klima chladí, ale po cca 20 min. začíná foukat teplý vzduch a už to tak zůstane až do dalšího startu po několika hodinách stání auta. Koukal jsem na ten odtok co tu uvádíte a nezjistil jsem, jestli je či není ucpaný, neb je to hadice o vnitřním průměru cca 10mm, takže ani nevím, jak by se mohla ucpat. Nicméně jsem se jí snažil pročistit silnou silonovou strunou a nic z ní nešlo (co by jí ucpávalo).
Nenapadá vás, čím by to mohlo být, že to po tom časovém úseku přestává chladit,

Autor:  pleswi [ úte črc 05, 2016 7:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Málo chladiva, měl jsem to stejně. Kus cesty chladí pak slábne a pak už nic. Postupem času nebo když to necháš stát na slunci to ani chladit pořádně nezačne. Me utikalo chladivo skoro rok, stalo me to mraky peněz protože to kazdej "opravil" a ono se to opakovalo teď mám téměř vše nové tak doufam,ze ted uz to bude dobrý. Doporučuji řešit co nejdřív a dát to někomu kdo si dá tu práci a projde opravdu poctivě celý okruh.

Autor:  goha [ úte črc 05, 2016 7:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

pleswi: A mohl bys mi někoho spolehlivýho doporučit?

Autor:  dvahrnce [ úte črc 12, 2016 11:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Mě to chladí dobře a stále (zatím?), ale v posledním týdnu jsem si dvakrát všiml mlhy bez chuti a zápachu, která vychází z levého ofuku co je vedle schránky u palubního pc.
Vzduch fouká chladný ze všech 4 výstupů, ale jen z toho jednoho je vidět.
Má někdo pls tucha co se mi to tam děje za nepravosti?

Autor:  goha [ pát srp 05, 2016 11:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Tak jsem si byl nechat nafouknout klimu. Moc toho nechybělo, vyčerpalo se 517g a plnit se má 550-650g. Problém proč to zlobí je prý v tom, že je ucpaný vysoušeč. Klima chvilku běží a po cca 15min. přestává chladit. Kompresor se sice snaží, tlakuje až na 17at. kdy ho už ale vypne pojistný ventil ... pracovní tlak je prý cca 12 at.
Kdybyste někdo věděl, kde ten vysoušeč sehnat za rozumnou cenu, dejte mi prosím vědět. :bp:

Autor:  pleswi [ úte srp 09, 2016 8:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Zkusil bych to tady http://autodily.mjauto.cz/subaru/legacy ... izace.html

Autor:  goha [ stř srp 10, 2016 11:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Díky, mám to tedy na SGčko, ale díky za tip ... snad to bude ono.
http://autodily.mjauto.cz/subaru/forest ... izace.html

Autor:  pleswi [ čtv srp 11, 2016 9:56 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Ja to měl ze záložek když jsem to řešil. Klidně jim cinkni pan je ochotnej poradi když tak.

Autor:  goha [ čtv srp 11, 2016 9:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Topení a klimatizace

Ještě jednou díky.

Autor:  sima [ čtv dub 20, 2017 10:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SPM - Outback H6

HonzaCZ píše:
sima : Tak kompresor spíná jen na tak dlouho, aby se vysokotlaký okruh natlakoval a pak se medium odpařuje ve výparníku v nízkotlaké části. Nemá smysl, aby to jelo furt. Interval se samozřejmě liší podle rozdílu teplot na výparníku a chladiči. Ne řízeně, ale dle fyzikálních zákonů. Docela by mě zajímalo, jak mohl u Xantie jet kompresor furt. To je asi blbost, ne?

spm : Jo, zkus to nejdřív závitníkem. Je to myslím 14×1,25, ale radši si to ověř.

Honzo,všiml jsem si tvé reakce až teď.Ne není to blbost,opravdu na xantii jel kompresor furt,nekecám,vím to,fááákt,mám to ověřeno,mimo jiné už jen tím,že jsem s tím jezdil a to prostě poznáš...výkon je furt nižšší a taky nikdy nevypne kompresor.Taky konzultováno na foru a s lidma co se v tom vyznají.Některé novší xantie už měli kompresor aut,odepínatelný,ale to to byly myslím ty poslední,ročník 2001-2002.
Jinak to co jsi napsal ohledně spínání kompíku v subaru taky tak beru a chápu,ale přijde mě,že interval je furt stejný,jen se možná malilinko protáhl,když už byly teploty rozdílnější,tj logické vím,jenže ten rozdíl je tak sotva vteřina,to mě zarazilo,ale uvidíme no,až přijdou fakt tropy =)

Autor:  mnov [ pát dub 21, 2017 9:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SPM - Outback H6

No ono ti "Citróni" používají asi kompresor i na odpružení?
Já nevím, poslední Citroën co jsem zkoušel byl nějaký BX a to se zvedalo ovladačem z kabiny docela dost. Tak tam musel nějaký kompresor běžet. :-/

Autor:  HonzaCZ [ pát dub 21, 2017 9:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SPM - Outback H6

No hádat se nebudu, ale je to dost zvláštní. Všechny auta mají spojku, novější auta mají kompresor třeba už i elektrický, takže to je fakt už jak lednička. Aby to běželo furt, to se mi fakt nezdá, tam bude nějaký háček...

Autor:  mnov [ pát dub 21, 2017 9:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SPM - Outback H6

Já se taky nehádám. Vůbec nevím, jak to tam fungovalo, ale prostě auto šlo zvedat a snižovat ovladačem v kabině a to to snad bylo dokonce 4x4.
Koukám, že je to v tomto vlákně [OFFTOPIC] . Tak se omlouvám.

Autor:  HonzaCZ [ pát dub 21, 2017 9:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SPM - Outback H6

To jo, ale tak přeci kompresor od klímy s tím nemá nic společnýho. Poslední Citroen s tímhle pérováním, co jsem nějak blíž viděl byl z nějakých 90. let a podle mě to mělo elektrický kompresor. Ovládalo se to takovým šoupákem mezi sedačkama.

Autor:  sima [ pát dub 21, 2017 9:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: SPM - Outback H6

Honzo nehádáme se,není proč,já vím na 100%,že to tak bylo.Xantie měly dva typy kompresorů-Delphi-ten uměl odepínat a pak Sandem a ten jel furt na 100%,bez pauzy.Vím to,protože jsem letitý xantiák a něco jsem se o tom načetl,samého mě to překvapilo,ale bylo to tak.Nicméně fungovalo to dobře,jen to bylo nedobré pro výkon auta a pro spotřebu,i když ne zas tak otravné,to zas ne.Jestli mě to nevěříš,dá se to vygooglit.
Jinak mnove,hydro podvozek tlakovalo hydročerpadlo,žádný kompresor,jak psal Honza.Ten podovozek byl vychytaný,u xanite už do maxima,vše bylo mechanické a nic se nesralo,u těch obyč podvozků už vůbec ne.Když se něco málo pokazilo,bylo to stářím-10-15 let provozu,ale dalo se to opravit doma,nebo za pár korun,když člověk věděl,kam to dát.Peřina za pár kaček jj,jen vyměnit hydro olej,ale většinou na to lidi srali a jezdili třá 200 000 km a pak z toho teklo bláto,od toho plynou ty pověry,že to nebylo spolehlivé...
Jinak jooo,máš pravdu,zvedlo se to mravně,já s xantií překonal fakt hodně špatný terén,až k neuvěření a ty zděšené pohledy,kam že to chci jet =) :-) No bx 4x4 to bylo dílo,těch aut není,není snad už žádné k mání,jen vyjímečně,lehoučkeé auto,tvrdé 4x4,nastavitelný podvozek,na silnici peřina,v terénu bagřík.
Mimochodem,pnojmatika se tam dala vyměnit bez heveru =) :-) Fakt luxus,měl jsem přezuto za chviličku,nez námahy (*_^) |,,,, A umělo to jezdit i jen na tři kola.Dorovnalo si to výšku a jelo dál,samozřejmě opatrně.

Stránka 20 z 24 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/