Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 357 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Další
Topení a klimatizace 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm
Příspěvky: 1742
Bydliště: Hradec Králové
Ještě mám výbornýho mechanika v Třebechovicích, ale to je taky min. na 14 dní. Na podložky a nový kosti mě objednal až na 24 května >>:-@@

_________________
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.


pát kvě 12, 2017 8:31 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1608
pleswi píše:
Ja mel novej za 10 přes servis, jetou sem nechtěl, bál jsem se že to dopadne stejně. Jinak mám pořád režim auto a koriguji teplotu občas směr.


No, uvidíme... zase si řikám, že když po namontování funguje a bude se to používat, tak by snad mohl být ok... já mám většinou auto, ale občas v něm ručně tu A/C vypnu. Hlavně teď v tomhle období, když jsou takové ty teploty mezi - vzduch má 20C, ale auto ohřáté od slunce. Takže by stačilo foukat vzduch, ale on si ji sepne... takže když vzduch venku je ok a fouká na mě moc studeně, tak mu to zakážu. Jinak další věc je, že s tou kůží bez klimy snad ani existovat nejde, ta se rozpálí tak, že to žádný okýnko nevyvětrá :-DDD


pát kvě 12, 2017 8:37 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3150
Bydliště: Valašsko
Předseda má taky kůži ne?A vidíš to,není klimofil :-D Ale tak s kůži si už to auto vůbec nedovedu představit,je teda fakt,že foryn je oproti outbacku jak výkladní skříň.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 12, 2017 8:42 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10363
Bydliště: Praha
spm píše:
Jinak slyšel jsem, že u klima zařízení obecně se na kontrolu těsnosti používá / dá použít to, že se ten okruh vyvákuuje a sleduje se, jestli si to to vákuum udrží... ale hádám, že u aut se to asi moc nepoužívá (prej to taky trvá asi 10 hodin ).
To se dělá, ale má to trochu nevýhodu v tom, že některý hodně malý netěsnosti se tím podtlakem zatáhnou a neutíká to. Lepší jsou plničky, co to umí otestovat tlakem.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


pát kvě 12, 2017 8:44 pm
Profil ICQ
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18109
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
spm píše:
Jinak slyšel jsem, že u klima zařízení obecně se na kontrolu těsnosti používá / dá použít to, že se ten okruh vyvákuuje a sleduje se, jestli si to to vákuum udrží... ale hádám, že u aut se to asi moc nepoužívá (prej to taky trvá asi 10 hodin ).



To se teda klidně používá. Vzhledem k tomu, že mám opravenou trubku a vyměněnej chladič po ráně a měnil jsem jeden "O" kroužek, tak za prvé musel kamarád vyzkoušet, jestli to drží tlak a pak to pořádně vyvakuovat, aby odstranil vzdušnou vlhkost. Takže to vakuoval asi půl hodiny. 10 hodin to teda nebylo. :-D

Předseda kůži nemá, páč jí nemá rád. Předseda si kůži předělal na socku v hadru a je spokojenej. :-D

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát kvě 12, 2017 8:45 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1608
Nemá, on ji vyndal :-DDD Jako kůžofil furt nejsem, mít možnost si vybrat, tak asi stejně vemu to bez. Zatim jediná výhoda kůže co jsem zaznamenal je, že každej kdo se okolo toho auta ochomítne, tak nad tou kůží mlaská jak na tdičko f metle :-DDD


pát kvě 12, 2017 8:45 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3150
Bydliště: Valašsko
:-D Spm tak tj výhoda!
Předsedo tak to se teda vůbec nedivím,nebereš mě snad za zlé,že jsem mluvil v třetí osobě,teď vím,že jsi socka taky,tak už ti můžu snad tykat :-D

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 12, 2017 8:49 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1608
VDC píše:
Předseda kůži nemá, páč jí nemá rád. Předseda si kůži předělal na socku v hadru a je spokojenej.


Ale zase ti tam nefunguje vyhřívání sedaček, ne? :-) Bez toho bych to zase nedal... stal jsem se na tom nějak závislej, jezdit s tim za chladu je snad lepší než orgasmus :-DDD


pát kvě 12, 2017 8:50 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 3150
Bydliště: Valašsko
Proč by nefungovalo,jestli má zase vyhřívané sedačky,tak je to jen o konektoru,ten by měl být stejný a napětí samozřejmě taky.Ale jinak winter pack mám,sedačky hřejou,ale já to nepoužívám,žena jo :-) Já ani nepoznám,že sedačka hřeje,asi holt než to to kvantum prdel masa prohřeje,to není jen tak,trvá to.Navíc mě zima nebývá,naopak...ty jsi spm jiné konstrukce :-) ;)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát kvě 12, 2017 8:55 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18109
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Když mám látkový sesle, nepotřebuju vyhřívání. Takže nemám vyhřívání. Podstatný je pro mě, že ty sedadla mají nesrovnatelně lepší tvarování, než ty kožený, takže lepší posaz, lepší boční vedení a mě to prostě nestudí.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


pát kvě 12, 2017 9:01 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 1608
Látkový nestudí, ale stejně je to hrozně příjemnej pocit v tom teple :-DDD Taky to byla pravidelná ranní procedura v zimě - nastartovat, zapnout vyhřívání sedaček a zapnout topení, pak jít ometat sníh :-DDD Ale asi jsem zimomřivej; naftový auto bych mít nemohl, bych v něm v zimě umrzl, než bych tím někam dojel. H6 je v tomhle geniální, ona fouká už teplý vzduch od chvíle, kdy nastartuje :-DDD


pát kvě 12, 2017 9:10 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 18109
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
V pohodě, já to chápu, že v tom máš zalíbení. :-) Já to kouzlo neobjevil. :-) Taky jsem se dobrovolně vzdal elektrického štelování řidičovy sedačky, ty sedačky co jsem namontoval jsou mechanický. A ušetřil jsem tím 5kg hmoty, mechanickej pojezd je o 5 kg lehčí, než elektrickej. :-)

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


sob kvě 13, 2017 5:30 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4765
Bydliště: České Budějovice
Klima mi taky neklimuje, už někdy od podzima. Vlastně prd, dokonce od loňského léta, to jsme vlastně jeli Rakouskem ve 4 lidech bez klimy ve třicítkách... :-) Tenkrát si pamatuju, že kompresor spínal, ale nechladilo to. Teď už nesepne ani kompresor. Takže buď je tam málo náplně nebo něco v hajzlu. Já to neřešil, protože stejně jako předseda klimu prakticky nepoužívám... Ale teď, když budeme vozit malou v těch vedrech, budu to muset pořešit. Kamarádovi na Mondeu se to podařilo "opravit" taky, měl stejný problém.

Taky zajímavej příběh - lezl kolem toho dvě hodiny, aby nakonec zjistil, že je kompresor jištěnej spolu s ohříváním ostřikovačů, kam nalejzá vlhkost, tzn. je tam nějakej průser a vždycky to pojistku prošlehne. Spolu s tím je dál prý jištěnej zadní stěrač. Takže odpojení vyhřívání ostřikovačů opraví klimatizaci... Což po story s praskajícíma plastovýma klapkama v sání, který to pak cucne je u Fordu taky zábavné. Motor size od Mazdy, ale světe div se, v Mazdě jsou u stejného motoru klapky i s osičkou kovové a nepraskají... :-)

Taky bych to chtěl opravit nějakým takovým způsobem... Ale já s mým štěstím budu muset řešit novej kompresor určitě...

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


sob kvě 13, 2017 9:49 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 12, 2014 10:53 am
Příspěvky: 4765
Bydliště: České Budějovice
Já jinak klimu fakt nepoužívám, radši jedu s okýnkem, kór střešním. Samozřejmě při rychlostech 110 km/h+ už by se ta klima asi hodila... B-)

_________________
Subaru Forester 2.0XT 130kW (galerie)

Obrázek


sob kvě 13, 2017 9:50 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10363
Bydliště: Praha
Bývá tam tlakový spínač a když je pod určitý tlak, tak ECU nedovolí zapnout kompresor, aby se to nezničilo. Měl by to tak mít i Forester.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob kvě 13, 2017 11:34 am
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 357 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: