Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 357 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další
Topení a klimatizace 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2759
IMHO největší výhoda (pokud ta legenda je pravdivá) je, že na to policajti nedávali botičky :-D Respektive jak se to zaparkovalo a padlo to dolů, tak na to prý botička nešla nasadit :-D


pát dub 21, 2017 10:33 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Jj tj pravdivá legenda =) :-) (*_^) |,,,, Platilo to ale jen u BX,či taky u starších xantií,bez protipadacího zámku,mě třeba xantie už nepadala.Hydro podvozek měly fakt frantíci za ty roky vývoje neskutečně zmáklý a vychytaný,ale tohle je na elaborát a měly tam hodně typů podvozku,taková hydractiva držela v zatáčkách jak přibitá a to doslova,nehledě na VIP Activu v kombinaci s neořezaným výkonem V6 3.0,to bylo neskutečné dílo,jen tam už ta technika po letech začla zlobit,ale šlo to furt ošéfovat,holt věc pro fajnšmekry.Je mě ale furt jasné,že zde na foru subaráků tímto nikoho neoslním,kdo to auto neměl,nemůže vůbec tušit jaký to byl zázrak,bohužel globalizace to vše utla,tj neskutečná škoda,hydru zařízli,převzal to pežot,teda převážil na misce vah,kudy se citroen bude ubírat a stojí to momentálně za vyliž...víte co.Teda auta jsou to poměrná dnešní době,ale už nic originálního,sice se cosik rýsuje,konečně pochopili,proč si tyhle auta kupovali evropani veškeří-seveřani,holanďani,němci,taloši apod,ale přijde mě,že je to už pozdě a hlavně jen zatím pořá mlátí prázdnou slámu a skutek utek,hydru prostě zařízli ::-((( =)
Jinak spm-největší výhoda tam byla jinde.V neuvěřitelném pohodlí,takovou d1 si vůbec nevnímal,jen jsi to přelétnul,nic nevnímaje,se subaru tam skáču jak na traktoře,nebo prostě horší terén...Ale přitom i na obyč hydro podvozku to v zatáčkách sice kapku víc klopilo,ale drželo to pak jak židovská víra,dorovnalo to,nejdřív náklon,ale pak jistá stopa.Nehledě pak na na vyspělejší a dražšší podvozky,které byla jak motokára,opravdu jo.A tyhle podvozky jsi mohl taky změkčit,je toho fakt moc na vysvětlenou,byla to taková legenda,dnes už téměř zapomenutá a tehdy v tehdejší době dělíc lidi na dva tábory.Ten druhý negativní tábor věděl o těch autech a podvozku ale houby,teda hovno,tak je to :-|

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát dub 21, 2017 10:41 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 2759
XMko asi taky ještě padalo, ne? Ačkoliv mám dneska proti francouzským autům akorát vtipy, tak XMko se mi jeden čas hodně líbilo... (naproti tomu BX mi designově vždycky přišlo dost hnusný :-D).

Jinak teda nevím jak se chová Forester a jak se chovaly ty hydry (byl jsem párkrát vozen BXem a Xantií, ale všechno krátké trasy, takže nic na porovnání), ale třeba ten podvozek na Outbacku mi přijde naprosto luxusní. Co s tím jezdím po vymláceném začátku D11 nebo po té rozmlácené okrsce k nám, tak v OTB si toho prakticky ani nevšimnu, zatímco v těch ostatních autech to je na vytřesení orgánů. Ve Swiftu i o zuby :-DDD


pát dub 21, 2017 11:36 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Jj XM taky padalo,ale nejvíc padalo bx a předchozí starší modely.Pravda BX se mě taky nelíbilo,ale o tom to auto není a nebylo.XM byla šílená strojovna,V6,ufff to byla jízda :-)
Srovnávat podvozek forestra a hydry ani vlastně nechci a nejde to,jsou to opravdu diametrálně odlišné konstrukce :-D .Jen snad to,že hydry vyžehlily všechno,já tam měl ještě komfort gule,víc do měkka,ale ne zas přehnaně.Tu se každý vyhýbal staré panelovce,já jsem to nechápal,pochopil jsem,až jsem to absolvoval s jakýmkoliv jiným autem.Vytřese to ze mě vždy duši,aj ty zuby :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob dub 22, 2017 12:58 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
Sima: No, ať googlím jak googlím, tak všechny kompresory mají pořád spojku. Včetně nějakýho fóra o citroenech, kde jsou dokonce příspěvky od tebe, kde píšou lidi různé problémy o kompresorech a často uvádí, že spíná/nespíná. Pak jsem googlil Xantia Sandem a ať googlím jak googlím, tak zase vše se spojkama. Dokonce jsem našel i opravné sady pro spojky kompresorů Sandem pro Xantie a další citróny a pežoty. Nepleteš si to s tou regulací? Co jsem vygooglil, tak se dávaly kompresory Sandem a Denso a ten Denso měl proměnlivej zdvih pístků a uměl snížit výkon na 20 %. Ale stále všude řemenice s integrovanou spojkou a el. přívodem pro její spínání.

Takže řekněme mojí oblíbenou hlášku "photo or didn't happen". ;)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob dub 22, 2017 5:00 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Když už nic,píše tam jeden co tyhle kompresory i přetěsňoval,že Sandem jede furt na 100%,neumí odepínat,když už nic,tak ti můžu říct,že když jsme zapl klimu tak jel kompík furt,nezažil jsem situaci kdy by nejel,to poznáš,otáčky furt zvedlé a furt malý výkon.Mě to neměj snad za zlé,že mě jel kompík furt,já to nechtěl netřeboval,ale bylo to tak,přitom to fungovalo jinak jak má,chladilo to,náplně dost,neutíkalo to,vše ok.
Tak už fakt nevím,poptám se zkušeného,zdatnějšího xantijáka,ten bude jistě vědět,možná máš pravdu,že šlo spíš o regulaci výkonu,ne o odepínání,ale pak nechápu proč mě to jelo furt.
Tvou oblíbenou hlášku prosím přeložit,anglicky nevládnu a google mě moc neuspokojil :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob dub 22, 2017 9:38 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
Jenže to tam psal, že Sandem jede na 100 % pořád ale ve srovnání s tím Denso, kterej se právě uměl regulovat. Jestli jsi právě neměl ten Denso, u kterýho by to dávalo větší smysl, aby jel pořád, když se umí regulovat. Ale tak jako tak spojku a odepínání od řemenice má prostě vždycky. I ty píšeš, že "když jsem zapl klímu" - tak přeci tam musí být spojka.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob dub 22, 2017 9:52 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Ne ne,měl jsem Sandem to vím,bylo to na štítku,čitelné bez demontáže kompíku.Ty Densa měly jen novší xantie,teda ty poslední dva ročníky výroby,pokud si to dobře pamatuju.Hm spojka tam byla,tj jasné,ale jestli vypínala při běhu klimatizace,o to mě jde,to mě právě nikdy nepřišlo,jelo to furt,teda pokud jsem spustil klimu,tak imrvére...Chudák spm!Kaju se,je to jeho vlákno,poslední info ohledně toho jak to bylo řešeno podám jinde,do sekce klimatizace apod,i když to tu vlastně stejně nepatří,citroen do subaru fora :-D

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob dub 22, 2017 9:56 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5645
Bydliště: Brno
I na moji impreze s manuální klimou to čerpadlo jelo furt. Prostě pouze tl. zapnuto- vypnuto. Přestalo to běžet pouze v okamžiku, když se to přehřálo.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


sob dub 22, 2017 10:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Hmmm,jj já jsem si tímhle právěže naprosto jistý,jelo to furt,systém byl v pořádku,technicky to nedokážu vysvětlit a ani po tom nepátrám.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob dub 22, 2017 10:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
Mira píše:
I na moji impreze s manuální klimou to čerpadlo jelo furt. Prostě pouze tl. zapnuto- vypnuto. Přestalo to běžet pouze v okamžiku, když se to přehřálo.
Ale tlačítko zap/vyp neznamená, že to jelo furt. Teda neříkám, že u 97, ale u Imprezy 99 je taky tlačítko zap/vyp a samozřejmě to spíná jenom občas. Předpokládám, že u 97 to bude lautr to samý. Jako mně je to fakt jedno, myslete si, co chcete. Já si budu myslet to svoje, založený na fyzikálních zákonech a svých znalostech. ;)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob dub 22, 2017 10:26 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Ok =) mám to taky takhle,páč někdy můžeš být znalý teoretik jak chceš a stejně tě něco nového zase překvapí ;)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob dub 22, 2017 10:31 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 11251
Bydliště: Praha
sima píše:
Ok mám to taky takhle,páč někdy můžeš být znalý teoretik jak chceš a stejně tě něco nového zase překvapí
To samozřejmě. Bohužel jsem nic takovýho neviděl ani v praxi. Ale až mi to někdo ukáže, tak se budu poctivě kát. ;) Případně si dokážu představit, že pokud nebude v systému dost média, tak to nedosáhne tlaku, při kterém to vypíná kompresor a pojede furt. Ale to rozhodně nelze prohlásit za systém v perfektním stavu.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 - prodáno


sob dub 22, 2017 10:51 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 4253
Bydliště: Valašsko
Souhlas =) ale mě to fakt neutíkalo,jinak bych to tu vůbec nezmínil.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


sob dub 22, 2017 10:54 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon srp 10, 2015 2:37 pm
Příspěvky: 1862
Bydliště: Hradec Králové
Tak mám takový pocit, že klima mi chodí .... no spíše moc nechodí :-(
Vloni taky nechodila nic moc, nechal jsem ji trochu prohlídnout a přeměřit a bylo mi řečeno, že je ucpaný vysoušeč. Tak jsem ho koupil a nechal vyměnit, potom samo nová náplň a fungovala. Teď to zase skoro nechladí a to nejsou žádná vedra. Nevíte o opravdu dobrým a odborným servisem na klimu, kde by skutečně dokázali zjistit co je špatně, v případě úniku média přesně zjistili kde to je?

_________________
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.


pát kvě 12, 2017 7:45 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 357 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: