Topení a klimatizace

V této části bychom měli diskutovat o technických problémech, které nelze zařadit do konkrétní kategorie
Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21962
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Topení a klimatizace

Příspěvek od HonzaCZ »

mamut píše:Honzo: už zase ty tvoje krabičky? a hlavně pro každou krabičku vypínač, jak sme řikali v Duchcově :supeer:
Jasný, každá krabička bude mít takovejhle vypínač :-)
Přílohy
vypínač.jpg
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16148
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Topení a klimatizace

Příspěvek od quickly »

mamut píše:Co si budem povídat, já u Iprezy se snažím zavírat a otevírat okna co nejčastěji s otevřenými dveřmi
Má to smysl i u našich nových aut, která nemají bezrámová okna ? :655:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
Harry
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1517
Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

Re: Topení a klimatizace

Příspěvek od Harry »

No, Honzo, tohle nevím jestli Ti projde.... :845:
Červená a žlutá, to je oficielní barevná kombinace Hl. m. Prahy, a to hrubě zavání pragocentrismem! Na to bejvaj lidi citlivý.... ::-DDD:

Doufám, že ta velikost je 1 :1, že to tedy bude v autě vidět. ::-DD:

:ironie:
    Harry / Jindra
    LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
    Veritas omnia vincit!
    Uživatelský avatar
    mamut
    Závislý uživatel
    Závislý uživatel
    Příspěvky: 1905
    Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
    Jméno a příjmení: Lukáš
    Bydliště: Plzeň
    Kontaktovat uživatele:

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od mamut »

    quickly píše: Má to smysl i u našich nových aut, která nemají bezrámová okna ? :655:
    Myslím že ne... Okno s rámem má vedení v rámu a i když tam se dostane písek a jiný bordel, odření okna zůstává schovaný v rámu...
    Zatímco Impreza (nevím jak ostatní modely bez rámů) má ve dvěřích tři čtverečky o které se okno opírá, tedy pokud okno zavírám se zavřenými dvěřmi, je tlačené vůči těmto opěrkám, zatímco když ho zavírám s dvěrmi otevřenými, jede v nich volně.
    jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

    Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
    Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
    Uživatelský avatar
    als
    Zkušený uživatel
    Zkušený uživatel
    Příspěvky: 538
    Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
    Jméno a příjmení: Aleš
    Bydliště: Merklín
    Kontaktovat uživatele:

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od als »

    Honzo, tady ten pěknej vypínač tam dávat nemusíš, páč to obvykle funguje pouze na zamknutí dálkou, když dveře zamkneš klíčem, tak okna zůstanou bez dojezdu. Tak že když si jednou za rok usmyslí, že nechá otevřený okno, tak hold zamkne potupně fabkou. ::-DD:
    Uživatelský avatar
    HonzaCZ
    Člen_SubaruFanClubu
    Člen_SubaruFanClubu
    Příspěvky: 21962
    Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
    Bydliště: Praha

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od HonzaCZ »

    als píše:Honzo, tady ten pěknej vypínač tam dávat nemusíš, páč to obvykle funguje pouze na zamknutí dálkou, když dveře zamkneš klíčem, tak okna zůstanou bez dojezdu. Tak že když si jednou za rok usmyslí, že nechá otevřený okno, tak hold zamkne potupně fabkou. ::-DD:
    Jojo, to máš pravdu, to je nejjednodušší řešení, ale musí se s ním počítat při zapojování :850:
    SOLCtech
    V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
    Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
    Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
    Uživatelský avatar
    hetzer
    Závislý uživatel
    Závislý uživatel
    Příspěvky: 1785
    Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
    Bydliště: u Prostejova

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od hetzer »

    Harry: ja bych rekl ze neskomiraji motorky, tem je to jedno, ale tvoje baterka :6066:
    'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
    QIb vo' Hegh
    jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
    Uživatelský avatar
    mamut
    Závislý uživatel
    Závislý uživatel
    Příspěvky: 1905
    Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
    Jméno a příjmení: Lukáš
    Bydliště: Plzeň
    Kontaktovat uživatele:

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od mamut »

    hetzer píše:Harry: ja bych rekl ze neskomiraji motorky, tem je to jedno, ale tvoje baterka :6066:
    Baterkou to nebude.. je to prostě přirozený pokles napětí.
    Prostě motorky ve dvěřích potřebují napětí tak akorát, když poklesne, tak holt netáhnou jak mají...

    Možná budeš argumentovat tím, že baterka musí utáhnout startér, kterej má daleko větší odběr, ale taky když se točí startér tak pokles napětí je daleko vyšší..
    jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

    Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
    Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
    Uživatelský avatar
    Harry
    Člen_SubaruFanClubu
    Člen_SubaruFanClubu
    Příspěvky: 1517
    Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
    Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od Harry »

    hetzer píše:Harry: ja bych rekl ze neskomiraji motorky, tem je to jedno, ale tvoje baterka :6066:
    Možné je všechno. :845:
    Už je tam nová. :supeer: http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 837#p24837
    Doufám, že vydrží. :-)
    Harry / Jindra
    LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
    Veritas omnia vincit!
    Uživatelský avatar
    Harry
    Člen_SubaruFanClubu
    Člen_SubaruFanClubu
    Příspěvky: 1517
    Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
    Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od Harry »

    mamut píše: Baterkou to nebude.. je to prostě přirozený pokles napětí.
    Prostě motorky ve dvěřích potřebují napětí tak akorát, když poklesne, tak holt netáhnou jak mají...

    Možná budeš argumentovat tím, že baterka musí utáhnout startér, kterej má daleko větší odběr, ale taky když se točí startér tak pokles napětí je daleko vyšší..
    Řekl bych že pokud zavírám okno u zavřených dveří, je tam dost velký odpor, jak se to okno tlačí k té těsnící gumě. Což je v pořádku, jinak by asi v dešti zatékalo do auta.
    Takže z toho důvodu při pouštění dvou motorků najednou je prostě znát jejich pomalejší chod. :850:
    Pokud mám dveře otevřené, (když oba vystupujeme,) jdou motorky podstatně rychleji, a můžu klidně zapínat oba najednou.

    Argumentace starterem by neobstála, ten je koncipovaný tak aby baterii zatěžoval v rámci možností co nejméně. Zkrátka počítá se tam už při výpočtech s nižším napětím.
    Navíc ty startery Subaru/Mitsubishi, co máme my, mají planetový převod, takže rotor se točí daleko rychleji než pastorek, což sice snižuje výsledné otáčky starteru ale dává mu to mnohem vyšší Mk, a zároveň není takový "nápor na baterku". Startér Subaru tím pádem moc rychle netočí, proto motor motor naskočí až po otočení o 2 až 3 svoje otáčky.
    Ale je tu záruka, že s dobrou baterkou bude točit i v arktických mrazech. :845:
    Je to dobrá koncepce, šetří aku a zároveň má sílu. :826:
    Harry / Jindra
    LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
    Veritas omnia vincit!
    Uživatelský avatar
    mamut
    Závislý uživatel
    Závislý uživatel
    Příspěvky: 1905
    Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
    Jméno a příjmení: Lukáš
    Bydliště: Plzeň
    Kontaktovat uživatele:

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od mamut »

    Harry píše:Řekl bych že pokud zavírám okno u zavřených dveří, je tam dost velký odpor, jak se to okno tlačí k té těsnící gumě. Což je v pořádku, jinak by asi v dešti zatékalo do auta.
    Takže z toho důvodu při pouštění dvou motorků najednou je prostě znát jejich pomalejší chod. :850:
    Pokud mám dveře otevřené, (když oba vystupujeme,) jdou motorky podstatně rychleji, a můžu klidně zapínat oba najednou.

    Argumentace starterem by neobstála, ten je koncipovaný tak aby baterii zatěžoval v rámci možností co nejméně. Zkrátka počítá se tam už při výpočtech s nižším napětím.
    Navíc ty startery Subaru/Mitsubishi, co máme my, mají planetový převod, takže rotor se točí daleko rychleji než pastorek, což sice snižuje výsledné otáčky starteru ale dává mu to mnohem vyšší Mk, a zároveň není takový "nápor na baterku". Startér Subaru tím pádem moc rychle netočí, proto motor motor naskočí až po otočení o 2 až 3 svoje otáčky.
    Ale je tu záruka, že s dobrou baterkou bude točit i v arktických mrazech. :845:
    Je to dobrá koncepce, šetří aku a zároveň má sílu. :826:
    ANO...
    Tímto si potvrdil má slova ... :wink:
    Naposledy upravil(a) quickly dne pon srp 02, 2010 11:57 pm, celkem upraveno 1 x.
    Důvod: doplněno [quote="Harry"]
    jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

    Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
    Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
    Uživatelský avatar
    Harry
    Člen_SubaruFanClubu
    Člen_SubaruFanClubu
    Příspěvky: 1517
    Registrován: ned srp 02, 2009 12:00 am
    Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od Harry »

    mamut píše:ANO...
    Tímto si potvrdil má slova ... :wink:
    Potvrdil! :-)
    Potvrdil jsem je vědomně a úmyslně, poněvadž to tak zkrátka je. :850: :826:
    Harry / Jindra
    LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
    Veritas omnia vincit!
    Uživatelský avatar
    Lukas_McPraask
    Člen_SubaruFanClubu
    Člen_SubaruFanClubu
    Příspěvky: 637
    Registrován: ned zář 19, 2010 4:31 pm
    Jméno a příjmení: Lukáš Jeništa
    Bydliště: Žamberk

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od Lukas_McPraask »

    Čau
    Mám problém se svým autem. Po zapnutí topení ze všech ofuků začne vycházet pára, nejvíc před spolujezdcem. Nesmrdí to, je to fakt čistá voda, voda v chlazení neubývá. Je možný, že jsem si v Hynčicích nabral do tepení sníh, ten roztál a teď dělá neplechu?
    SUBARU FORESTER 2,5 XT dailycar
    SUBARU LEGACY 2.0 sedan MY 93 LPG enjoy the trip
    Uživatelský avatar
    Mira
    Závislý uživatel
    Závislý uživatel
    Příspěvky: 10651
    Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
    Jméno a příjmení: Miroslav
    Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od Mira »

    Mě přesně tohle dělala klima. V létě jsem zapnul klimu a po chvílí se na mne valila jakoby pára. Bez chuti, bez zápachu a ledová. Prý jen kondenzát. Udělalo to po doplnění systému, od tý doby je klid. Tohle můžou být ty zbytky sněhu. Nechat pořádně vyfunět a bude klid.
    tango
    Závislý uživatel
    Závislý uživatel
    Příspěvky: 6393
    Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
    Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
    Bydliště: U Sila 1201,Liberec

    Re: Topení a klimatizace

    Příspěvek od tango »

    přesně tak nic to není, stává se to teda aspoň u mně v lětě, když začne pršet, tak letí do interiéru páru, když to bylo poprvé, tak jsem čučel jak vorvaň :670: ::-DDD:
    Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
    Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
    Odpovědět

    Zpět na „Všeobecná technická diskuse“