Stránka 39 z 66

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Napsal: pát lis 30, 2018 5:45 pm
od spm
No, v terénu skoro vždy :-) Pravda teda, že u těhlech starých podle tý wiki byla vzadu ještě mechanická uzávěrka, takže proti ztrátě trakce jednoho zadního kola to ještě furt fungovalo. Ale když koukneš na fotky z Milovic, tak je tam řada těch, kteří hodili do vzduchu i přední kolo :-DDD

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Napsal: pát lis 30, 2018 5:50 pm
od námořník
Nejsem žádnej odborník,ale na youtube je dostatek videí z válečků pod jedním až třemi koly a tam audi teda zas tak moc neexceluje.

Re: Výběr nového AKUmulátoru/autobaterie

Napsal: pát lis 30, 2018 5:54 pm
od HonzaCZ
Něco mi uniká? Quattro není auto do terénu, kde budeš mít kola ve vzduchu... :-D

Navíc i ten moment roztočení kola nebo jeho pasivní odpory dokáží vygenerovat nějaký odpor a takže moment tam jde vždycky nějakej. A zrovna pro případ, kdy jsou kola ve vzduchu, si myslím, že je to taky lepší. Ta viskospojka přenese nulanula prd. Jestli jsem někde četl, že kolem 40 Nm, což když započítáš převod na diffech cca 1:4, tak je teda 160 Nm na kolech. To je úplný nic.

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 6:03 pm
od spm
Jak který... nemám to portfolio zas tolik nastudovaný, ale něco typu A6 allroad mi přišlo zaměřenim dost podobný třeba Outbacku.

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 6:07 pm
od HonzaCZ
To je ale výlučnost Outbacku, že takový věci zvládá. To není standard pro takový typy aut... To máš jenom zkreslený z pohledu majitele Outbacku a ze zkušeností, co ty auta projedou. :-D

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 6:55 pm
od spm
No jo, tak já nějak předpokládal, že když už to má vyšší podvozek, tak to musí zvládnout projet víc, než přes obrubník :-DDD Tim spíš jsem rád co jsem si nakonec koupil :-DDD [SUBARU]

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 7:00 pm
od HonzaCZ
Tyhlencty allroad, scout a podobný úpravy jsou IMHO spíš k tomu, abys mohl v klidu jet po polní cestě nebo neujetým sněhem (oplastování, oplechování, zvýšená světlost, AWD...), ale ne, abys jezdil s 2 kolama ve vzduchu v brutálních podmínkách. :-)

Vybral sis dobře. :-)

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 7:02 pm
od bushman1
I ten Haldex u toho Tiguanu me dost zklamal. Myslel jsem, kdyz uz to ma sedmou? generaci, tak uz to dnes leccos dokaze.

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 7:19 pm
od HonzaCZ
Podle mě to v rámci zachování životnosti mají hodně omezený softwarově.

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 7:36 pm
od spm
Mno... když to vezmu, tak Haldex je technicky principiálně to stejný, co MPT u Subaru, ne? Tak že by to kvalitativně zase takhle ojebali? (Ne že by mě to překvapilo :-D)

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 7:51 pm
od HonzaCZ
Podle mě hrozně záleží na tom SW.

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 8:03 pm
od vrgada
A co tahleta levná 4kolka? Ta by taky měla mít 3 diferaky, stojí pár korun a je plynofikovatelna, V6, manuál, motor podelne, nemá někdo zkusenosti? Mne to přijde jako levná varianta k Subaru
...
https://www.sbazar.cz/oulehla.l/detail/ ... ual-142-kw
....
A zábava asi bude
https://m.youtube.com/watch?v=jOAf_heSBJ8

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 8:11 pm
od spm
To s kolem ve vzduchu taky nikam nedojede :-DDD

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 8:31 pm
od parabolD
Nejsem úplně kovaný koncernista, ale myslím že je rozdíl syncro a 4motion - visco vs haldex...

Re: Jak funguje 4x4 u Subaru

Napsal: pát lis 30, 2018 8:41 pm
od VDC
To rozhodně. Stačí se podívat, co dovedou syncro T3 v terénu. To rozhodně není špatnej systém .