Jak funguje 4x4 u Subaru
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Mělo by to být poctivý nehaldexovy quatro
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Jenže i dneska už dávaj Syncro názvy na něco, co má Haldex. Takže se v tom stejně nedá vyznat.
T3 syncro má ale celkem silnou mezinápravovou visco a taky může mít uzávěrky obou náprav. Kamarád to měl, funguje to pěkně.
T3 syncro má ale celkem silnou mezinápravovou visco a taky může mít uzávěrky obou náprav. Kamarád to měl, funguje to pěkně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Nevím, neměl jsem to a ani nikdo z mých známých, ale jsem přesvědčen, že tato auta s motorem podelne jsou klasické mechanické 4kolky, a ty Haldex přišly až s otočením motoru napříč.
...
Je to samozřejmě dnes kategorie vrak, ale přijde mi to jako kus poctive techniky, možná ještě kromě V6ky ještě 1.8 turbo benzín. A nemyslím si, že by to bylo o tolik horší i z hlediska těžiště než plochy motor. Taky je to vystrčeno moc dopredu, problém možná bude přední komplikovaná náprava, ale jinak je to podle mne srovnatelný auto s trojkovou legacy s bonusem manuálu, ale opravdu nedokážu posoudit 4 motion, protože video s jedním kolem ve vzduchu jsem nenašel a na takových rozjezdech ve sněhu to vcelku hrabe všema ctyrma
...
Je to samozřejmě dnes kategorie vrak, ale přijde mi to jako kus poctive techniky, možná ještě kromě V6ky ještě 1.8 turbo benzín. A nemyslím si, že by to bylo o tolik horší i z hlediska těžiště než plochy motor. Taky je to vystrčeno moc dopredu, problém možná bude přední komplikovaná náprava, ale jinak je to podle mne srovnatelný auto s trojkovou legacy s bonusem manuálu, ale opravdu nedokážu posoudit 4 motion, protože video s jedním kolem ve vzduchu jsem nenašel a na takových rozjezdech ve sněhu to vcelku hrabe všema ctyrma
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Jj, u těchto starých toto platilo. Ale už možná 10 let zpět to neplatí.vrgada píše:Nevím, neměl jsem to a ani nikdo z mých známých, ale jsem přesvědčen, že tato auta s motorem podelne jsou klasické mechanické 4kolky, a ty Haldex přišly až s otočením motoru napříč.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
http://www.auto.cz/volkswagen-4x4-vyroc ... ion-113188
...
samosvorný centrální diferenciál torsen, rozdělující při běžné jízdě hnací sílu v poměru 50:50. V extrému to ale může být 25:75 ve prospěch nápravy s vyšší trakcí.
..
.vrcholnou motorizaci 2.8 V6 (jedná se o motor Audi s úhlem rozevření řad válců 90 stupňů, nikoliv VW VR6),
...
S pohonem všech kol se dále pojila jiná víceprvková zadní náprava, která má kupodivu odlišnou konstrukci než zavěšení Audi A4 Quattro, z něhož Passat B5 vycházel. Nabízet dvě různé a složité zadní nápravy pro technicky podobná auta bylo v 90. letech skoro běžné. Dnes už by to nikdo nezaplatil.
..
Na sklonku roku 2000 prodělal passat modernizaci (někdy se tato auta označují jako B5.5), která se ale až na detaily nedotkla pohonu všech kol. I nadále tedy v útrobách passatu pracoval samosvorný torsen. S passatem B5.5 dorazila také vrcholná verze W8 s osmiválcem o objemu 4,0 litru a výkonem 202 kW. Tato verze používala pohon všech kol 4Motion standardně.
...
samosvorný centrální diferenciál torsen, rozdělující při běžné jízdě hnací sílu v poměru 50:50. V extrému to ale může být 25:75 ve prospěch nápravy s vyšší trakcí.
..
.vrcholnou motorizaci 2.8 V6 (jedná se o motor Audi s úhlem rozevření řad válců 90 stupňů, nikoliv VW VR6),
...
S pohonem všech kol se dále pojila jiná víceprvková zadní náprava, která má kupodivu odlišnou konstrukci než zavěšení Audi A4 Quattro, z něhož Passat B5 vycházel. Nabízet dvě různé a složité zadní nápravy pro technicky podobná auta bylo v 90. letech skoro běžné. Dnes už by to nikdo nezaplatil.
..
Na sklonku roku 2000 prodělal passat modernizaci (někdy se tato auta označují jako B5.5), která se ale až na detaily nedotkla pohonu všech kol. I nadále tedy v útrobách passatu pracoval samosvorný torsen. S passatem B5.5 dorazila také vrcholná verze W8 s osmiválcem o objemu 4,0 litru a výkonem 202 kW. Tato verze používala pohon všech kol 4Motion standardně.
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Jo, měl jsem to v Passatu B5 někdy v roce 2007, podélně uložený motor a torsen, pěkně se s tím i driftovalo, ale byl to žentour (sice f červeným íčku, déčku i téčku)HonzaCZ píše:Jj, u těchto starých toto platilo. Ale už možná 10 let zpět to neplatí.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Škoda, že Passat B5 je asi ten absolutně nejodpornější Passat všech dob. To když vidím, tak se mi hnusem svírají útroby. A ani Torsen to nespasí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Mě se z toho B5.5 4Motion zas tak nenavalovalo ale ten motor nebyl moc podle mého gusta. No už je to minulost. Japonec je zkrátka japonec, co naplatVDC píše:Škoda, že Passat B5 je asi ten absolutně nejodpornější Passat všech dob. To když vidím, tak se mi hnusem svírají útroby. A ani Torsen to nespasí.
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Já bych hlasoval pro nosála B3 - Nasenbär - i když ten byl tak hnusnej, až byl zase krásnej.VDC píše:Škoda, že Passat B5 je asi ten absolutně nejodpornější Passat všech dob. To když vidím, tak se mi hnusem svírají útroby. A ani Torsen to nespasí.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Pro mě naopak,, jeden z nejhezčích kombíků po V70 a otb.i ten motor by šel , některé žraly olej,s LPG bych ho klidně na hrkání snesl.VDC píše:Škoda, že Passat B5 je asi ten absolutně nejodpornější Passat všech dob. To když vidím, tak se mi hnusem svírají útroby. A ani Torsen to nespasí.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Až do současné generace, která se mi opravdu líbí, je Passat derivace hnusu. Fakt se mi obtížně vymejšlí auto, který by mi přišlo tak odporný. Samozřejmě ten vztah je podpořen komunitou majitelů, mezi nimiž je nejvíc kokotů.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
v70 v AWD mam a dobre se mi s nim nejezdi, ma priserne maly rejd, je to mozna koncepci motoru napric, ale nevim. Porad jsem hledal premotorizovany kombik s nahonem dozadu-samosvor nebo na ctyri nejlepe v manualu a za levno a jeste, aby me to bavilo a delalo radost a nejlepe tomuto zadani vyhovuje Subaru
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22736
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
To bych rekl, ze koncernovy znacky maj v portfoliu jiny modely urceny pro kokoty dle vyjadrovani ve fanklubech asi nejvic vede audi ale vzhledove se mi vic libila ta predchozi... parkrat jsem to i ridil a celkem se mi to libilo, na to cestovani z bodu a do b to nebylo spatny.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Ehm?VDC píše:Až do současné generace, která se mi opravdu líbí, je Passat derivace hnusu. Fakt se mi obtížně vymejšlí auto, který by mi přišlo tak odporný. Samozřejmě ten vztah je podpořen komunitou majitelů, mezi nimiž je nejvíc kokotů.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49188
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak funguje 4x4 u Subaru
Jestli je to "ehm" na ty kokoty, tak v tuzemsku to tak je. V Německu je to bezesporu jinak, stejně jako si v Německu Audi kupujou i normální lidi. V Česku ne.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97