Posilovač a jeho náplně
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 131
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:00 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Tomšík
- Bydliště: Lešná Příluky
Re: Posilovač a jeho náplně
Tome, existuje speciální zařízení které novou kapalinu tlačí do systému a při tom starou odsává kde vidíš rozdíl v tom co odsáváš a co tam čerpáš. Jen servisů co to maj není zas tak moc.
XV 1.6
ex: Impreza 2.0 GX kombi + LPG, MY 02
ex: Impreza 2.0 GX kombi + LPG, MY 02
Re: Posilovač a jeho náplně
Zdarec, trošku oživím starší téma. Začal mě zlobit posilovač, zdá se jakoby šel na 50%. Náplň jsem vyměnil, nejdřív jsem použil olej do aut.převodovky(byl úplně čirej :670: a to se mi nějak nezdálo), odvzdušnil a ráno volant jako po másle. Ale pouze asi tři km, pak zase ztuhnul. Koupil jsem teda olej do posilovače, je červenej, vyměnil ale žádná změna.... Klíňák je napnutej dost, neporadil by někdo? Dík.
Subaru Impreza combi 2.0, 85kw, LPG, 1998
Re: Posilovač a jeho náplně
Těch příčin může být víc, ale všechny jsou ukrytý uvnitř.
Může to být těsnění na pístu = málo pravděpodobné, nebo
těsnění v přepouštěcím labyrintu = může být poškozené o od nějakýho bordelu,
nebo bordel v dosedací ploše sedla v redukčním ventilu uvnitř
servopumpy, případně tím bordelem poškozené těsnění...
Ale to jsou všechno hodně vzácné závady. Spíš opravdu dobře zkontroloval
řemen a hladinu kapaliny.
A ještě dotaz - jak jsi vypouštěl starou kapalinu? Pokud jsi nevypustil kompletní
posilovač z obou stran pístu (povolit vstupy a točit do plných rejdů), tak tam
může být pořád zbytek staré kapaliny a v ní nakondenzovaná voda, která může
zmrznout a blokovat nějaké těsnění...
Pokud bys potřeboval, mám v garáži dvě řízení a jednu servopumpu. Jedno řízení
je z Forestera 92kW/MY98 a druhé je z Lega 115kW/MY99. Pumpa je z Lega.
Vše funkční a vyzkoušené...
Může to být těsnění na pístu = málo pravděpodobné, nebo
těsnění v přepouštěcím labyrintu = může být poškozené o od nějakýho bordelu,
nebo bordel v dosedací ploše sedla v redukčním ventilu uvnitř
servopumpy, případně tím bordelem poškozené těsnění...
Ale to jsou všechno hodně vzácné závady. Spíš opravdu dobře zkontroloval
řemen a hladinu kapaliny.
A ještě dotaz - jak jsi vypouštěl starou kapalinu? Pokud jsi nevypustil kompletní
posilovač z obou stran pístu (povolit vstupy a točit do plných rejdů), tak tam
může být pořád zbytek staré kapaliny a v ní nakondenzovaná voda, která může
zmrznout a blokovat nějaké těsnění...
Pokud bys potřeboval, mám v garáži dvě řízení a jednu servopumpu. Jedno řízení
je z Forestera 92kW/MY98 a druhé je z Lega 115kW/MY99. Pumpa je z Lega.
Vše funkční a vyzkoušené...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Posilovač a jeho náplně
Dík za vyčerpávající odpověď. Kapalinu jsem měnil právě tady zmíněným způsobem, odsát nadobku, doplnit, odvzdušnit, znovu odsát atd., je mi jasný že to není ten správnej postup. Ale zaráží mě jedna věc, při první "výměně" jsem odsával dost znečištěnou kapalinu. Při druhé "výměně" už byla míň zmečištěná, liboval jsem si.... Dneska když jsem natáhl do stříkačky, je úplně nádherně čistá :?: I když tímto způsobem prakticky nelze vyměnit beze zbytku, docela mě to zarazilo, jakoby ta kapalina vůbec neopustila tu nádobku. Kapalina se neztrácí, ale jakoby vůbec nešla z tý pumpy do řízení. Asi to budu muset svěřit odborníkovi. Pro případ, ty tvoje díly by pasovaly na moje auto?
Subaru Impreza combi 2.0, 85kw, LPG, 1998
Re: Posilovač a jeho náplně
Rally, teď mě něco napadlo, nemohlo by to souviset i s tou "mojí" bouračkou-
? Kolo tenkrát něco určitě schytalo, bylo vytočený při odbočování. Tak jestli při tom neodešlo uvnitř serva nějaký to přepouštěcí těsnění. Právě od tý doby se mi zdá, že to zlobí :686:
Naposledy upravil(a) pansuu dne úte úno 12, 2013 9:28 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza combi 2.0, 85kw, LPG, 1998
Re: Posilovač a jeho náplně
Nemám bohužel čas to projet celý. Hlavní čísla nesouhlasí, ale může se to lišit minimálně:
Tvoje řízení je tady: Impreza
Moje jedno tady: Forester
a druhý tady: Legacy
Tvoje řízení je tady: Impreza
Moje jedno tady: Forester
a druhý tady: Legacy
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Posilovač a jeho náplně
To je dost možný. Buď se mohla ohnout vnitřní hřebenová tyč a teď to netěsní nebo drhne,pansuu píše:Rally, teď mě něco napadlo, nemohlo by to souviset i s tou "mojí" bouračkou-? Kolo tenkrát něco určitě schytalo, bylo vytočený při odbočování. Tak jestli při tom neodešlo uvnitř serva nějaký to těsnění. Právě od tý doby se mi zdá, že to zlobí :686:
a nebo to mohlo dostat tou ránou tlakový impuls a ten mohl někde prostřelit těsnění...
Možná by poradil Als, ale má toho hodně, takže s citem :850:
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Posilovač a jeho náplně
Právě, při hodně pomalé jízdě je cejtit ve volantu, že to jde jakoby trhaně, jde-nejde...RallyCAD píše: To je dost možný. Buď se mohla ohnout vnitřní hřebenová tyč a teď to netěsní nebo drhne....
Subaru Impreza combi 2.0, 85kw, LPG, 1998
Re: Posilovač a jeho náplně
Tak to by mohlo bejt fakt ohnutý. Možná bych nejdřív zkontroloval dotažení
hřebene - teda jestli to tomhle řízení vůbec je. Měl by být dotahovací šroub
zespodu hřebenu, proti připojení volantu. Pokud to nepomůže, bude to asi ohnuté,
nebo bude poškozené zubaté kolečko. Mám ale pocit, že rozborka a sborka není
úplně jednoduchá...
hřebene - teda jestli to tomhle řízení vůbec je. Měl by být dotahovací šroub
zespodu hřebenu, proti připojení volantu. Pokud to nepomůže, bude to asi ohnuté,
nebo bude poškozené zubaté kolečko. Mám ale pocit, že rozborka a sborka není
úplně jednoduchá...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: Posilovač a jeho náplně
Rally, nakonec to dobře dopadlo. Byl prej jen zasr... nějakej "kloubek". Vyčištění, namazání a už to chodí, mehanik si řek 200 ::-DDD:
Subaru Impreza combi 2.0, 85kw, LPG, 1998
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: úte zář 08, 2015 12:16 pm
- Jméno a příjmení: Jaroslav Brázdil
Re: Posilovač a jeho náplně
Zdravím,
Réza mi vydává tento elektromobilní pískající zvuk:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cm5EXdPuGT4[/youtube]
Je to nedostatek náplně serva řízení? Ještě by to prý mohla být vyřízená vodící i napínací kladka klínového řemenu. Nebo je to něco jiného? Co si o tom myslí místní odborníci?
Réza mi vydává tento elektromobilní pískající zvuk:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cm5EXdPuGT4[/youtube]
Je to nedostatek náplně serva řízení? Ještě by to prý mohla být vyřízená vodící i napínací kladka klínového řemenu. Nebo je to něco jiného? Co si o tom myslí místní odborníci?
Naposledy upravil(a) quickly dne ned led 10, 2016 2:37 am, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Oprava odkazu na YT
Důvod: Oprava odkazu na YT
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Posilovač a jeho náplně
JardaB> rekl bych servo nebo alternator. Zmeni se zvuk, kdyz uplne vypnes vsechny spotrebice nebo napak kdyz vsechno zapnes (vyhrivani, svetla, blinkry, ventilator, proste vsechno)? Pokud ne, smeroval bych se na servo. Mnozstvi kapaliny zjistis snadno.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Posilovač a jeho náplně
já tam teda nic špatnýho neslyším. zkuz dojíždět volantem do krajních pozic. pokud bude kvičet, může to být zavzdušněný servo. když se mrkneš za chodu do nádobky, tak by se neměly čerpat bublinky.
ale tady slyším jen klasický zvuk subaru serva...
ale tady slyším jen klasický zvuk subaru serva...
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte led 12, 2016 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Jarek B
- Bydliště: Ostrava
Re: Posilovač a jeho náplně
Hele dotaz, setkali jste se nekdo u posilovace s tim, ze na jednu stranu byl volant lehci na otoceni a na druhou stranu tezsi na otoceni???Nevite kde muze byt problem???Prijde mi, jako by byla i malinka vule do te strany kde je to tezsi...slysim takovy tupy naraz pri mirnem pootoceni v jednom smeru...Navic i volant se mi pri otoceni do te lehci strany nevraci tak rychle jako pri tezsi strane...
Subaru Outback 2.0D 2011
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Posilovač a jeho náplně
Mám dotaz, pokud se volant při jízdě ani nevrací sám do střední pozice, kde hledat chybu v řízení?
(Outback I. *96)
(Outback I. *96)
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé