Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Ochranná bandáž na výfuk 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
Zdravím,

Zkoušel jste někdy někdo namotat na výfuk takový ten tkaný pás? Jde mi o to tím nahradit originál ochranné plechy kolem katalyzátoru. Chtěl bych od toho obě funkce původních plechů - tedy ochrana před bordelem a zároveň tepelné odstínění okolních částí (kousek je tam vana automatu, poloosa, a do podlahy mi to taky topit nemusí...).

Máte někdo vyzkoušený, co to vydrží a jestli to znatelně tepelně izoluje?

Pokud to je spíš spotřebák, tak bych byl ochotný to jednou za rok vyměnit, ale častěji asi moc ne.

Narazil jsem třeba na http://www.ebay.co.uk/itm/5-Metre-Of-Hi ... 0747227635

Dík za rady, případně zkušenosti.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte čer 18, 2013 12:38 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 31, 2010 4:44 pm
Příspěvky: 3183
Bydliště: Praha/Beroun
Já jsem tím měl omotaný downpipe a vydrželo to celou dobu, co tam byl - cca rok. Respektive je tím stále omotaný ve sklepě. Je dobré to omotání zpevnit nějakým drátem po celé délce, ty pásky nejsou dost. Tepelná izolace myslím ok, dá se na to sahnout i rukou. Že by něco někam hřálo, to ne. Jen když je nový, tak se trochu zahoří a smrdí a kouří. Pak změní barvu a je ok. Dokonce jsem tím viděl omotané i turbo, ale tam fakt nevím, co to s ním dělá.

_________________
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
Forester SF, MY02


úte čer 18, 2013 5:46 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1855
Bydliště: Brno
já jsem kdysi kdesi četl, že v extrémním případě pod touto páskou může materiál výfuku úplně prohořet. ale reálnou zkušenost nemám...pravděpodobně se to může týkat izolace svodů které jsou z litiny a ne z nerezu...ale jak říkám, čert ví :655: možná bych před použitím zagooglil...taky mě toto řešení totiž napadlo, že bych se zbavil těch rezonujících krytů. zatím jsem to stahoval páskou.

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


úte čer 18, 2013 7:24 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
Já tam teď mám nový neoriginál KAT a řeším jestli zabavit na odpoledne sebe a kamaráda s TIGem a vyřešit původní plechy, což se mi po pravdě moc nechce nebo právě využít nějaké progresivní a zejména nenáročné řešení :-)

Samozřejmě by se mi líbilo tam napasovat plechy, vyrobit a navařit držáky, plechy repasovat, nechat pošopovat a namontovat... Ale omotat pásem by mohlo bejt mnohem jednodušší :-D Ovšem právě mám obavy, co na takovou tepelnou izolaci řekne KAT, jeho funkce a životnost...

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte čer 18, 2013 7:37 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
Tak co jsem se dočetl, tak na katalyzátor spíš ne...

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 27, 2013 1:32 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 2063
Bydliště: Jablonecko
HonzaCZ píše:
Tak co jsem se dočetl, tak na katalyzátor spíš ne...

Tak tak..na katu je právě nežádoucí zaizolovat ho a tím zvýšit teplotu katu - hrozí prý poškození. Píšu PRÝ, protože taky jsem jen někde četl.
Jinak tou páskou jsem měl na Forestrovi zaizolovaný jeden svod, kdy mě odrezly plechy a myslím, že to bylo ok. Když jsem auto prodával, byla tam cca rok a držela. Dělal jsem to kvůli tomu, aby tolik nesálalo teplo do okolí a něco se tam neupeklo - takové nahrazení toho krycího plechu.

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


čtv čer 27, 2013 1:44 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
Jojo, taky jsem to chtěl kvůli sálání, ale holt restauruju a napasuju ty původní plechy.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 27, 2013 2:20 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Příspěvky: 2063
Bydliště: Jablonecko
Sežeň slabej hliníkovej plech a pohraj si s tím. To byl můj původní plán, ale pak jsem byl moc pohodlnej a usnadnil si to. Plech jsem i doma měl.

_________________
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04


čtv čer 27, 2013 3:53 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
No vzhledem k tomu, že novej katalyzátor je tvarově dost podobnej tomu starýmu a chyběj jen odpovídající držáky, tak to asi pořeším z těch původních plechů. Na nich je dobrý, že ho ochráněj i zespoda od bordelu a vody a jsou poměrně bytelný.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 27, 2013 4:01 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1855
Bydliště: Brno
akorát občas rezonují.... :-)
já teď měnil všechny oleje, tak jsem jakž takž vyřešil i to drnčení...zaprvé byl urezlý zadní držák středního dílu a pak na krytech chyběl jeden šroub. držák se přivařil, plechy se sešroubovaly a už je to zticha... teda pořád to lehce zabzučí, ale je to problém nabraných kamínků za těmi plechy... ty nemůžu dostat ven i když jsem zvětšil ty dírky na odtok vody. jedině to celý sundat, vyčistit a zase nahodit. jinak spodek docela v cajku.
poučení: vypatí se občas vlézt pod auto :850:

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv čer 27, 2013 6:02 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
No to drnčení znám velice důvěrně, takže s tím budu určitě počítat při té renovaci. Přemýšlím o nerezových perech, které budou vymezovat vůle. Nějak je za integruju do držáků.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv čer 27, 2013 8:28 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte bře 18, 2014 12:53 am
Příspěvky: 31
Ahoj,
jak to dopadlo?
konečně mi jezdí auto, tak taky uvažuju o dalších věcech, jako např. omotávka výfuku až ke katu... :c)

kat určitě neomotávat, ale lambda se bude rychleji ohřívat a nebude pod haubnou takový teplo - i když - vzhledem k tomu, že sání je náporový, tak to asi jinak než snížením teploty pod haubnou ani poznat nepůjde :c)

Net.


pát lis 14, 2014 6:22 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 15122
Bydliště: Praha
Nakonec jsem to neomotával. Narazil jsem spíše na negativní zkušenosti.

Jinak náporový sání je trochu něco jinýho, než to, že je vyvedený na přepážce chladiče ;-)

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát lis 14, 2014 6:28 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
Příspěvky: 740
Bydliště: Praha
Co se bandáže týče, tak z motorek vím jen, že jako ochrana před mechanickým poškozením se nedává, spíš díky tepelným vlastnostem pomáhá výkonu......ale ruku do ohně za to nedám. :1774:


pát lis 14, 2014 8:02 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: úte bře 18, 2014 12:53 am
Příspěvky: 31
HonzaCZ píše:
...Jinak náporový sání je trochu něco jinýho, než to, že je vyvedený na přepážce chladiče ;-)


já myslim že ne :c))
nápor vzduchu při jízdě tam jde, takže to považuju za náporový sání - nebo je chyba v úvaze?

jaký negativa omotání jsi řešil? vím, že omotaná litina ráda praská, ale svody na BE/BH jsou poctivej kus železa :c)

Net.


pát lis 14, 2014 9:36 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: