Stránka 32 z 34

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pát lis 15, 2019 8:03 am
od Bodyšek
hamoun píše:Bodysek: mas minus, ze nesledujes forum .. tahle fotka uz tu byla i s vysvetlenim …

pridava 2,5V při slabe baterce a 250A startovacího proudu … takze HP zadne

hamoune : Ty mas minus ze nemas auto pokud se pamatuju Obrázek. Ja uz to četl nahoře. Ja dávám baterky průběžně na oživení prez zimu vsecky tak ze nemam problem. Jak do skutra tak sekačky tak velky traktor auta Obrázek.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pát lis 15, 2019 8:08 am
od námořník
Pokud by jsi měl inteligentní nabíjení, tak je ti jedno nabití za zimu na 2 věci :-). Takže já to mám jako elektroauto. Napojený každý den :-)

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pát lis 15, 2019 9:52 am
od podvlada
Jirko, to je skoro na nějakou dotaci když to máš tak zelený! ;-D

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pát lis 15, 2019 10:20 am
od námořník
:-DDD 10,3 dlouhodobej průměr by dotovat někdo mohl :-DDD.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 7:29 pm
od outback
námořník píše:Tady to máš Láďo . Stačí?
Jo, dospěl jsem k tomu, že tam nedovedu vložit měření proudu v automotive kvalitě aby to chodilo nejen mně, ale i na cizím autě kde nelze akceptovat riziko výpadku. Dostaneš se na vedení z altíku na baterku na straně altíku? A jak je dlouhý?

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 7:36 pm
od námořník
Láďo, jsem v práci,tak ti to nedokážu říct. Na altik bych se dostat měl,ale dylku nevím.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 7:46 pm
od outback
Jen zhruba. Dalo by se měřit napětí na obou koncích toho kabelu a když rozdíl klesne k nule tak to nedobíjí a je nutné sepnout přídavnou zátěž. Ale kdyby byl kabel moc krátký a tlustý tak to nebude fungovat.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 7:50 pm
od PeteBiggy
námořník píše::-DDD 10,3 dlouhodobej průměr by dotovat někdo mohl .
Jirko, dobře ty [!] (*_^) |,,,,
Na Levorga slušný číslo :-)

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 7:53 pm
od mnov
To sepnutí přídavné zátěže, podle mého názoru nebude fungovat. Myslím, že si to hlídá jen nějakou kritickou hodnotu napětí a sleduje zapnuté spotřebiče.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 8:04 pm
od námořník
outback píše:Jen zhruba. Dalo by se měřit napětí na obou koncích toho kabelu a když rozdíl klesne k nule tak to nedobíjí a je nutné sepnout přídavnou zátěž. Ale kdyby byl kabel moc krátký a tlustý tak to nebude fungovat.
Láďo,za tejden jedu domů,tak kouknu..

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 9:08 pm
od outback
mnov píše:To sepnutí přídavné zátěže, podle mého názoru nebude fungovat. Myslím, že si to hlídá jen nějakou kritickou hodnotu napětí a sleduje zapnuté spotřebiče.
Asi můžeš mít pravdu, musí se to zkusit třeba připojením zátěže přímo na svorky baterky nebo na zásuvku v autě. Napadá mne lednička nebo zapalovač, musím se podívat co kolik bere.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 9:20 pm
od námořník
Nerozumím tomu, ale myslím si že když Levorg nehlida jestli svítí všechny žárovky, tak by nemělo být nic komplikovanýho tu řj přesvědčit že svítí potkávaci světla.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 9:37 pm
od outback
Zapomeň. Ta řj bude minimálně sledovat stav spínače světel, případně vyhodnocovat jestli už je dost tma, podle toho a dalších kritérií dojde k rozhodnutí svítit nebo ne a to pak oznámí řj dobíjení (nebo komponentě dobíjení pokud je to stejná řj) a taky ty světla sepne a případně monitoruje stav žárovek. Ví někdo jestli Subaru využívá Autosar?

Re: Nabíjení baterie

Napsal: pon lis 18, 2019 9:43 pm
od námořník
Dobrá.

Re: Nabíjení baterie

Napsal: ned pro 01, 2019 9:34 pm
od námořník
Láďo, tady jsou ty fotky, pokud budeš potřebovat něco upřesnit, tak dej vědět