Stránka 32 z 34
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pát lis 15, 2019 8:03 am
od Bodyšek
hamoun píše:Bodysek: mas minus, ze nesledujes forum .. tahle fotka uz tu byla i s vysvetlenim …
pridava 2,5V při slabe baterce a 250A startovacího proudu … takze HP zadne
hamoune : Ty mas minus ze nemas auto pokud se pamatuju
. Ja uz to četl nahoře. Ja dávám baterky průběžně na oživení prez zimu vsecky tak ze nemam problem. Jak do skutra tak sekačky tak velky traktor auta
.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pát lis 15, 2019 8:08 am
od námořník
Pokud by jsi měl inteligentní nabíjení, tak je ti jedno nabití za zimu na 2 věci
. Takže já to mám jako elektroauto. Napojený každý den
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pát lis 15, 2019 9:52 am
od podvlada
Jirko, to je skoro na nějakou dotaci když to máš tak zelený!
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pát lis 15, 2019 10:20 am
od námořník
10,3 dlouhodobej průměr by dotovat někdo mohl
.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 7:29 pm
od outback
námořník píše:Tady to máš Láďo . Stačí?
Jo, dospěl jsem k tomu, že tam nedovedu vložit měření proudu v automotive kvalitě aby to chodilo nejen mně, ale i na cizím autě kde nelze akceptovat riziko výpadku. Dostaneš se na vedení z altíku na baterku na straně altíku? A jak je dlouhý?
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 7:36 pm
od námořník
Láďo, jsem v práci,tak ti to nedokážu říct. Na altik bych se dostat měl,ale dylku nevím.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 7:46 pm
od outback
Jen zhruba. Dalo by se měřit napětí na obou koncích toho kabelu a když rozdíl klesne k nule tak to nedobíjí a je nutné sepnout přídavnou zátěž. Ale kdyby byl kabel moc krátký a tlustý tak to nebude fungovat.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 7:50 pm
od PeteBiggy
námořník píše: 10,3 dlouhodobej průměr by dotovat někdo mohl .
Jirko, dobře ty
Na Levorga slušný číslo
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 7:53 pm
od mnov
To sepnutí přídavné zátěže, podle mého názoru nebude fungovat. Myslím, že si to hlídá jen nějakou kritickou hodnotu napětí a sleduje zapnuté spotřebiče.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 8:04 pm
od námořník
outback píše:Jen zhruba. Dalo by se měřit napětí na obou koncích toho kabelu a když rozdíl klesne k nule tak to nedobíjí a je nutné sepnout přídavnou zátěž. Ale kdyby byl kabel moc krátký a tlustý tak to nebude fungovat.
Láďo,za tejden jedu domů,tak kouknu..
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 9:08 pm
od outback
mnov píše:To sepnutí přídavné zátěže, podle mého názoru nebude fungovat. Myslím, že si to hlídá jen nějakou kritickou hodnotu napětí a sleduje zapnuté spotřebiče.
Asi můžeš mít pravdu, musí se to zkusit třeba připojením zátěže přímo na svorky baterky nebo na zásuvku v autě. Napadá mne lednička nebo zapalovač, musím se podívat co kolik bere.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 9:20 pm
od námořník
Nerozumím tomu, ale myslím si že když Levorg nehlida jestli svítí všechny žárovky, tak by nemělo být nic komplikovanýho tu řj přesvědčit že svítí potkávaci světla.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 9:37 pm
od outback
Zapomeň. Ta řj bude minimálně sledovat stav spínače světel, případně vyhodnocovat jestli už je dost tma, podle toho a dalších kritérií dojde k rozhodnutí svítit nebo ne a to pak oznámí řj dobíjení (nebo komponentě dobíjení pokud je to stejná řj) a taky ty světla sepne a případně monitoruje stav žárovek. Ví někdo jestli Subaru využívá Autosar?
Re: Nabíjení baterie
Napsal: pon lis 18, 2019 9:43 pm
od námořník
Dobrá.
Re: Nabíjení baterie
Napsal: ned pro 01, 2019 9:34 pm
od námořník
Láďo, tady jsou ty fotky, pokud budeš potřebovat něco upřesnit, tak dej vědět