Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další
Nabíjení baterie 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1388
Bydliště: Beskydy
plukovník píše:
Většinou chcípne náhle, tím, že odejde jeden článek.
Já osobně nikdy nenechávám baterii déle než 4roky, přičemž tu starou si nechávám jako zálohu.


To je nedorozumění Simo, to Plukovník psal že mění baterky co 4 roky tak jsem psal at je vyhazuje ke mě


úte bře 26, 2019 9:24 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8223
Bydliště: Valašsko
Jo tak,já si říkal,jestli to není reakce do historie,ale nepátral jsem,nechtělo se mě.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte bře 26, 2019 9:37 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1275
spm píše:
Jinak mám ještě jednu hádanku, byť to úplně nesouvisí s nabíjením, ale abych nezakládal nové vlákno... vyndaval jsem o víkendu baterku ze swiftu, pač se jaksi vybila, jak jsem s tím dlouho nejel, abych ji dal na nabíječku. A když jsem sundaval plusový kontakt, tak mě málem trefil šlak, pač jsem mezi svorkou a kontaktem baterie našel vložený hřebík Baterku jsem teď vracel do auta a se značným zhnusením, pač nic lepšího po ruce nebylo, jsem tam ten hřebík zase vrátil, protože ikdyž jsem tu svorku dotáhnul co šla, tak byla volná (nevím kdo co zas vymýšlel, minusová ten problém …

A není to tak, že evropská baterka má oproti asijské asi o 1 mm užší plusový kontakt?

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i nově lpg
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT ex
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


úte bře 26, 2019 10:01 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 8532
Ok, tak uvidime co to bude delat dal :-) jinak musim zakleat, ze osvetlenim jsem si auto jeste nevybil :-DDD ale asi by taky ledky nebyly marny... :-)

Ad svorka- natvarovat se obavam, ze nepujde... zdeformovana nijak nevypadala, jenom je proste moc velka... jestli jsou ty svorky sroubovaci, tak vymenit asi pujde, ale mel jsem za to, ze se lisujou.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


úte bře 26, 2019 10:02 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 8532
suubaru píše:
A není to tak, že evropská baterka má oproti asijské asi o 1 mm užší plusový kontakt?
To by to asi i vysvetlovalo... ale s touhle baterkou jsem to uz koupil a hazet ji do srotu jenom kvuli tomu mi taky prijde skoda :-)

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


úte bře 26, 2019 10:03 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8223
Bydliště: Valašsko
Právěže jsou šroubovací,jednu mám na autě,dle mě dobré řešení.
Třeba tu:
https://www.autokabel.cz/sada-mosaznych ... aci-privod

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte bře 26, 2019 10:04 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1275
spm píše:
To by to asi i vysvetlovalo... ale s touhle baterkou jsem to uz koupil a hazet ji do srotu jenom kvuli tomu mi taky prijde skoda

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Jo staré baterky se skladují v garáži z toho důvodu, abych v nudě fotbalu vzal šupleru a opravdu, tvar a průměr plusu je u eu a asie odlišný.

_________________
Legacy GT 2010 sedan 5AT
Outback 2016 2,0D CVT
Legacy V kombi cvt MY2011 2,5i nově lpg
Outback 2004 BP/BL 2,5 4AT ex
Legacy III BE 2,5AT sedan MY2003 LPG ex
Outback 2015 2,5 CVT ex
Legacy 2007 2,0R AT LPG Vialle ex
Legacy 2006 2,0R MT ex


úte bře 26, 2019 10:13 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8223
Bydliště: Valašsko
V nudě fotbalu,to dnes sedí :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte bře 26, 2019 10:28 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7272
Bydliště: Brno
A co to ten fotbal je?
Napětí na čínském voltmetru mám v zapalovači min. o 0,4V jiné než na svorkách. Ovšem měřeno jiným čínským měřákem. Ale ten aspoň korensponduje s OBD, samože taky čínským.
Ale vždy nastartuje, takže pohoda. =)

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


úte bře 26, 2019 10:57 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 8223
Bydliště: Valašsko
Míro já taky-dle měřáku mám na číně v zapalovači o 0,4 V méně,měřák voltmetr taky china zkontrolován jiným,českým :-) Dle Lidl nabíječky lže china "zapalovač" jen o 0,2 V.Takže beru střed...Taky startuju,na obou autech,i na tom jednom co jen cuká po městě,musím vzdát opět hold exide baterce!Takže vše OK

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte bře 26, 2019 11:06 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 8532
Jinak zdá se, že se asi dělají i redukce, např něco takovýho: https://www.aci.cz/bat052-mosazny-polov ... 08046.html

(to mě i napadlo, že by mohlo existovat). Jenom mi nějak nesedí ten popis. Respektive ten popis se naopak tváří tak, že úzký kontakty mají asijský baterky. Což nějak nesedí na můj případ. (Leda že by maďarskej swift měl evropský oka na kabelu :-DDD)

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


úte bře 26, 2019 11:47 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 779
Bydliště: Plzeň
Nenašel jsem tady přímo vlákno o alternátoru, tak to zkusím tady.
Dá se v domácích podmínkách nějak otestovat alternátor? Multimetr, nebo nějaký "provozní" test?

Je mi jasný, že při správným dobíjení by na baterii mělo jít naměřit přes 14V. Ostatně i ten palubní displej v OTB při přepnutí na tři "ciferníky" ukazuje napětí baterie, a při běžné jízdě je 14, 14.5 až 15, záleží. Nevím ale, co dokáže ještě dohnat regulátor při snížených schopnostech altíku.

Proč se vůbec ptám - při jízdě lehce z kopce, asi 50km/h, lehce jsem přibrzdil, se mi rozsvítila asi na vteřinu dvě kontrolka dobíjení a brzd. Ta brzda je prý normální (?), protože při sníženém napětí přestane být aktivní ABS. Nestihl jsem včas přepnout displej na napětí, ale chvíli po tom, co zhasly, tak na tom ciferníku bylo v pohodě 14 - 14.5 (ono to tak pořád přeskakuje tam zpět, jak to má rozlišení 0.5V).

Samozřejmě zkusím i mrknout na kabeláž, ale je možný, že pokud je altík původní, bude se po 360tkm blížit jeho konec.

(SPM, jestli to čteš, je možný, že už mě dostihla kvůli těm novým RZ tvoje karma. A to jsme si ještě ani nepodali ruce. :-) )

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


stř kvě 15, 2019 4:09 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4624
Bydliště: Praha
Při takovém nájezdu se dá předpokládat opotřebení uhlíků. Pak dochází k tomu, že uhlík nejprve občas ztratí kontakt. Je to dost špatný stav. Indukují se při tom napěťové špičky a ty mohou poškodit polovodiče v alternátoru.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř kvě 15, 2019 4:20 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 28034
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Vláďo kdybys řešil repasi alternátoru, tak Auto Elektro Trdlička Šlovice. Nejlepší autoelektrikářská firma co znám.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř kvě 15, 2019 6:48 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 779
Bydliště: Plzeň
Díky Tome, hned jsem si vzpomněl, myslím, že jsi mi je doporučoval už když jsem si opravoval kabeláž pátých dveří.
No ale mám tedy jak zjistit, jak na tom je? Ať už opticky, nebo i nějak výkonnostně? :-)

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


stř kvě 15, 2019 7:36 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 430 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: