Nemyslím, že je to chyba, ale spíš vlastnost. A taky jsem si předem moc nezjišťoval, co to vlastně umí. Slyšel jsem na ní samou chválu, tak jsem jí koupil.. Jenže to bylo na tu starší verzi .sima píše:Toto je fakt špatně,hlavně si vemte jak s těmahle drekama má vyjít čistě uživatel,pro kterého je nejvyšší level dobře napojit nabíječku,logicky čeká-zapojím,nabito,odpojím a jdu od toho!
Radku budeš počítám reklamovat,s tímhle lidl nedělá problém,kor když se dobře popíše závada-y,aspoň další útěcha.
Nabíjení baterie
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Nabíjení baterie
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Nabíjení baterie
Zatáhl jsem do toho starou lidlovku v domnění, že se jedná o tu jejich "novější" akorát s displejem. A ejhle, ono se jedná ještě o jiný typ. To se omlouvám.
https://www.skrblik.cz/lidl/startovaci- ... ulg-12-b3/
Naspod jsou nějaké komentáře, ne moc lichotivé...
https://www.skrblik.cz/lidl/startovaci- ... ulg-12-b3/
Naspod jsou nějaké komentáře, ne moc lichotivé...
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Re: Nabíjení baterie
Ještě zpátky ke startování.. Tak v aktuálním manuálu SJ píšou, že motor má dokonce běžet na středně vysoké otáčky. Tak to už nám vytváří bezmála tři tábory
Re: Nabíjení baterie
Těm, co mají CTEK : zkuste probudit mrtvou baterku přes program Recond. Já bych to vyzkoušel, ale žádnou špatnou doma nemám. Třeba nabíječka Optimate když zjistí ,,stav hlubokého vybití,, pere tam 20V, až pak přejde na normální režim
fajfka
Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
Subaru Outback 3,0 AT 2007
BMW 1100 GS
Honda Shadow 1100 C
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nabíjení baterie
Já bych uživatelský manuál bral s rezervou. Mám vlastní hlavu.kjell píše:Ještě zpátky ke startování.. Tak v aktuálním manuálu SJ píšou, že motor má dokonce běžet na středně vysoké otáčky. Tak to už nám vytváří bezmála tři tábory
Servisní manuál je něco jiného, tam si nechám poradit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nabíjení baterie
Probouzet mrtvou baterku bez měřáku pomocí inteligentní nabíječky sice asi jde, ale je to marný boj.fajfka píše:Těm, co mají CTEK : zkuste probudit mrtvou baterku přes program Recond. Já bych to vyzkoušel, ale žádnou špatnou doma nemám. Třeba nabíječka Optimate když zjistí ,,stav hlubokého vybití,, pere tam 20V, až pak přejde na normální režim
Ono i s měřákem to bude asi zbytečná snaha.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nabíjení baterie
Také používám "inteligentní nabíječky", ale znám jejich funkci a nemusím nic zkoušet.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Nabíjení baterie
Jak to děláte, že se vám ty baterky vybíjí do nuly? Necháte stát auto rok bez hnutí? Nebo týden s rozsvícenými světly? Nebo to jsou mrtvý baterky odložený v garáži a oživovaný po letech?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení baterie
Láďo třeba týdenní oprava auta s otevřenými pátými dveřmi. Kontrolka otevřených dveří tu baterku spolehlivě vybije do nuly. A různé podobné případy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Nabíjení baterie
Jasně že jo. Nicméně nesedí zase to, že uživatelská příručka by tvrdila naprostý opak, než servisní manuál. Jako např nechat pomocné vozidlo nenastartované. Uživ příručky jsou abstrakce a zkratky do laicky pochopitelného formátu, že áno. Věřím, že japonští inženýři to v zásadě mysleli dobře a já pokračuji v nahazovani cizích aut s běžícím motoremmnov píše: Já bych uživatelský manuál bral s rezervou. Mám vlastní hlavu.
Servisní manuál je něco jiného, tam si nechám poradit.
Re: Nabíjení baterie
Pro tento účel je dobré vlastnit klešťový ampérmetr pro ss proud.kjell píše: Jasně že jo. Nicméně nesedí zase to, že uživatelská příručka by tvrdila naprostý opak, než servisní manuál. Jako např nechat pomocné vozidlo nenastartované. Uživ příručky jsou abstrakce a zkratky do laicky pochopitelného formátu, že áno. Věřím, že japonští inženýři to v zásadě mysleli dobře a já pokračuji v nahazovani cizích aut s běžícím motorem
Ten, co mám já měří proudy do 200A a kolem auta se dá různě experimentovat.
Potom snadno ověříš, kdy a jaký proud protéká silovým kabelem například mezi alternátorem a akumulátorem.
Já už jsem třeba měřením zjistil, že po nastarování týden odstaveného zánovního vozidla, s původní novou baterií a sice v létě!!!, bez zapnutých dalších spotřebičů ve vozidle, tekl do akumulátoru několik prvních minut po startu proud 40 A !!!
(ve vozidle je alternátor 130 A a "inteligentní" dobíjení )
Re: Nabíjení baterie
Je třeba to tam pořádně naprat, bo neni časplukovník píše: Já už jsem třeba měřením zjistil, že po nastarování týden odstaveného zánovního vozidla, s původní novou baterií a sice v létě!!!, bez zapnutých dalších spotřebičů ve vozidle, tekl do akumulátoru několik prvních minut po startu proud 40 A !!!
(ve vozidle je alternátor 130 A a "inteligentní" dobíjení )
Re: Nabíjení baterie
Každopádně alternátor 130, 160, nebo dokonce 200 A, snese brutálnější zacházení než nějaká "kočička" 90 A...kjell píše: Je třeba to tam pořádně naprat, bo neni čas
Re: Nabíjení baterie
Zkoušel jsem to počítat, našel jsem si žárovky do kontrolek co mají 2W, a jednoduchou aritmetikou mi vyšel odhad spotřeby 28Ah za týden. V případě že baterka nebyla plně nabitá, nebo stará, nebo tam byla o něco větší žárovka tak opravdu nenastartuješ a auto se bude jevit úplně mrtvě bez jediné známky života - tma a ticho. Ale máš tam pak opravdu míň než jeden volt - měřil jsi to někdy?VDC píše:Láďo třeba týdenní oprava auta s otevřenými pátými dveřmi. Kontrolka otevřených dveří tu baterku spolehlivě vybije do nuly. A různé podobné případy.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19163
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Nabíjení baterie
ja bych rekl, ze otevreni dveri aktivuje v aute vice veci nez jen kontrolku ...
ja takhle cely den puliroval auto a balil na dovcu .. abych zjistil, ze vecer neodjedu ani na benzinku ...
ale u baraku to slo rychle resit
Odesláno pomocí Tapatalk
ja takhle cely den puliroval auto a balil na dovcu .. abych zjistil, ze vecer neodjedu ani na benzinku ...
ale u baraku to slo rychle resit
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008