Nabíjení baterie
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Nabíjení baterie
Ač je tento článek v Blesku a je staršího data, CTEK 5.0 je pořád jeden z nejlepších (používám už ji taky nějaký ten pátek).
https://www.blesk.cz/clanek/radce-auto/ ... lepsi.html
https://www.blesk.cz/clanek/radce-auto/ ... lepsi.html
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Nabíjení baterie
quickly: Děkuji, odnáším si info, že C-tek. Zbytek je pro mě moc komplikovaný :D Vozidla jsou všechny v letech: Forestr, Legacy, Libero, Felicie
VDC: Jsou radosti, které si štědře plní sám. Já raděj mrknu v elektru - ta mu vydrží dýl.
Mareka: Takže když pořídím tohle (https://www.automoto-eshop.cz/CTEK-MXS- ... V-d617.htm), tak nešlápnu vedle?
VDC: Jsou radosti, které si štědře plní sám. Já raděj mrknu v elektru - ta mu vydrží dýl.
Mareka: Takže když pořídím tohle (https://www.automoto-eshop.cz/CTEK-MXS- ... V-d617.htm), tak nešlápnu vedle?
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nabíjení baterie
Tapina: Tebou vybraná je ok, je určena pro starší vozidla (která nemají Start &Stop)
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Nabíjení baterie
Jj přesně tuto mám taky.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Nabíjení baterie
Já taky, je super.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Nabíjení baterie
Paráda! Děkuji!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nabíjení baterie
Po průzkumu trhu jsem pořídil tyto sherony,čistá měď,slušný průřez vodiče,vypadají bych řekl schopně,recenze ok,v testu dopadli snad nejlíp z kupovaných co tam testovali a navíc jsou levné.
Kupoval jsem zde:
https://www.hausspezi.cz/autodoplnky/sh ... bely-600a/
Kupoval jsem zde:
https://www.hausspezi.cz/autodoplnky/sh ... bely-600a/
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Nabíjení baterie
Teda nevím, co tam testovali, ale děsí mne ty neizolované svorky. Chce to opravdu pečlivě připojovat a odpojovat, napřed připojit plus kabel a pak mínus kabel a odpojovat v opačném pořadí tak, aby při manipulaci s plusem byl vždy mínus odpojen. Určitě dobře poslouží, ale chce to dávat fakt pozor, aby nebyl ohňostroj. Zejména po nastartování auta pozornost opadne - chce to pěčlivě hlídat i bezpečnost odpojení.
EDIT: všimněte si, že na fotkách v e-shopu jsou svorky kompletně izolované, proto asi i dobrý výsledek testu - prodávají něco jiného než testovali a nafotili, nebo to upadlo?
EDIT: všimněte si, že na fotkách v e-shopu jsou svorky kompletně izolované, proto asi i dobrý výsledek testu - prodávají něco jiného než testovali a nafotili, nebo to upadlo?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nabíjení baterie
Jaké neizolované?Na fotce je jedna izolace svorky sundaná,díval jsem se pod ní,jinak je vše izolováno,jestli myslíš,že by měli být potáhlé zvrchu celé?Tak přeci není člověk debil aby bral svorky do živých a kdo se necítí ať to nepoužívá
Tj bez debat,že se musí s tím zacházet opatrně,taky bych manipulaci prováděl navíc v suchých rukavicích,furt lepší jak do živých,aspoň něco.Návod na připojení je velkými písmeny na zadní čáti zavařen ve folii.
Testovali co se testovat má-schopnost nastartovat auto bezpečnost-izolace,průřez vodičev mm apod,tu je odkaz,ale našel jsem toho víc.Na mé požití jak říkáš by rozhodně měli dostačovat i s docela slušnou rezervou.
http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zr ... ouzi-77518
Edit:tak jsi myslel jen tu jednu "chybějící"izolaci?
Tj bez debat,že se musí s tím zacházet opatrně,taky bych manipulaci prováděl navíc v suchých rukavicích,furt lepší jak do živých,aspoň něco.Návod na připojení je velkými písmeny na zadní čáti zavařen ve folii.
Testovali co se testovat má-schopnost nastartovat auto bezpečnost-izolace,průřez vodičev mm apod,tu je odkaz,ale našel jsem toho víc.Na mé požití jak říkáš by rozhodně měli dostačovat i s docela slušnou rezervou.
http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zr ... ouzi-77518
Edit:tak jsi myslel jen tu jednu "chybějící"izolaci?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Nabíjení baterie
Vůbec nejde o to, kde je držíš, 12V je bezpečných i ve vlhku...teda když to ovšem nezkratuješ kovovým páskem hodinek. Všimni si, že to provedení svorek na obalu kabelů je jiné, než na fotce kabelů - na balení jsou vyfocené kompletně izolované kleště, nejen držáky. To je velmi podstatný bezpečnostní prvek v případě, že ti kabel vypadne z ruky nebo s ním někde neopatrně zavadíš.
V tom testu chybí fotky koncovek, takže vůbec nevíš, co testovali. U různých jiných kabelů píšou: "Kabely mají lacině provedené koncovky s nedostatečnou izolací, nezabraňující zkratu při neopatrné manipulaci." nebo "Hrdí nemůžeme být na koncovky, které se sice dobře připojují, ale nejsou nikterak chráněny proti zkratu při neopatrné manipulaci." - takže to vypadá, že testovali tu variantu Sheronu, co je na fotce na obalu a ne tu co máš ty, jinak by je nemohli tak chválit.
V tom testu chybí fotky koncovek, takže vůbec nevíš, co testovali. U různých jiných kabelů píšou: "Kabely mají lacině provedené koncovky s nedostatečnou izolací, nezabraňující zkratu při neopatrné manipulaci." nebo "Hrdí nemůžeme být na koncovky, které se sice dobře připojují, ale nejsou nikterak chráněny proti zkratu při neopatrné manipulaci." - takže to vypadá, že testovali tu variantu Sheronu, co je na fotce na obalu a ne tu co máš ty, jinak by je nemohli tak chválit.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nabíjení baterie
Láďa myslel kleště. Na fotce jsou izolovaný a na tvý ne.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Nabíjení baterie
Nechci ty kabely úplně zatratit, takže hodnocení z hlediska mé vlastní rodiny:
Pro moje použití když s autem jezdím sám: dá se to, obzvlášť za ty peníze
Do auta se kterým někdy jezdí má technicky zcela neschopná manželka, a kde hrozí, že v případě nouze stopne nějakého snaživého diletanta: no fucking way, ani zadarmo
Pro moje použití když s autem jezdím sám: dá se to, obzvlášť za ty peníze
Do auta se kterým někdy jezdí má technicky zcela neschopná manželka, a kde hrozí, že v případě nouze stopne nějakého snaživého diletanta: no fucking way, ani zadarmo
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nabíjení baterie
Je to určeno jen do mého auta,mě ty koncovky opravdu nevadí,důležitý je pro mě vodič.Dle mě jak sám říkáš,obzvlášť za ty peníze,koupíš 1x tak dražšší a budou horší.Přišlo mě zbytečné do toho valit větší peníze.Do auta ženy bych kabely osobně vůbec nedával.A ani nebudu.A jo,je mě jasné,že 12 voltů je bezpečných .
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Nabíjení baterie
Mně i ten průřez nepřijde až tak extra, ale možná se to zdá. Ale já jsem v tomhle megalom a nelíbí se mi ani elektroinstalace co je v autě Ale draconis tu kdysi postoval moc krásné startovací kabely, co si vyráběl. Akorát nám odmítl říct, kolik stály, že prej bysme je pak chtěli taky
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Nabíjení baterie
Je to čistá měď,teda nemělo by to být hliník potažen mědí,to ti pak vše vychází jinak,Honza to tu pěkně popisoval..kua já ty dráty snad skrz vás přeštípnu samovýrobu jsem zvažoval,ale pořádný kabel min.ze 6 metrů taky nestojí dvě kačky + svorky,které navíc zrovna neměli a nevedli.Drac to měl beztak za 5 prstů,či jinak levně což bych mohl mít vlastně taky,ale nechtěl jsem to takhle řešit.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98